August 6, 2011

Τα blues των αγίων-Φίλιππος Πλιάτσικας

Με μια καρδιά που ακόμα να ξεχάσει
αυτά που πέρασε και να τα προσπεράσει
και μια ψυχή που όλο βόλτες κάνει
αναρωτιέται αν θα βρει ποτέ λιμάνι.

Πόσα έχασα και έκρυψα μακριά σου
πόσο ακόμα θα θυμάμαι τ' όνομά σου
πόσα έχασες και έκρυψες μακριά μου
πόσο ακόμα θα θυμάσαι τ' όνομά μου.

Κρύβω το δάκρυ σ' ένα γέλιο που παγώνει
για να σε σκέφτομαι όταν γυρίζεις μόνη
παλιό γραμμόφωνο που έβαλες ν' ακούσεις
την ερημιά αυτής της νύχτας ν' αποκρούσεις.

Πόσα έχασα και έκρυψα μακριά σου
πόσο ακόμα θα θυμάμαι τ' όνομά σου
πόσα έχασες και έκρυψες μακριά μου
πόσο ακόμα θα θυμάσαι τ' όνομά μου.

Πόσα έχασα και έκρυψα μακριά σου
πόσο ακόμα θα θυμάμαι τ' όνομά σου
πόσα έχασες και έκρυψες μακριά μου
πόσο ακόμα θα θυμάσαι τ' όνομά μου.

Πόσα έχασα και έκρυψα μακριά σου
πόσο ακόμα θα θυμάμαι τ' όνομά σου
πόσα έχασες και έκρυψες μακριά μου
πόσο ακόμα θα θυμάσαι τ' όνομά μου

No comments:

Jazz Music

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Music