March 31, 2014

Θεϊκή Μητέρα - Ιερό Θηλυκό

Ποτισμένη μου ανάσα και διαρκής ρυθμική γλυκειά αναπνοή μου...Φώς Ανέσπερο...
Φώς Ασημένιο...Τα Θηλυκά Όντα θέλω να γνωρίζεις πως δεν έχουν και δεν πρόκειτε ποτέ με καμία Δύναμη να έχουν Διαιρεμένη την Αγία Τριάδα...Αν ξέρεις τι διαβάζεις εδώ σε τούτες τις γραμμές...Αυτό σημαίνει...οτι ήταν είναι και θα είναι Παντοτινά Ενωμένα με την Υπέρτατη Θεότητα στην Δημιουργία...Προσωπικά και Απόλυτα Ατομικά ούτε εγώ έχω Διαιρεμένη την Αγία Τριάδα μου...Ας αναλογιστείς λοιπόν την Υπερβατική σχέση που ενώνει εμένα και εσένα...Η Αγία Τριάδα είναι ένας Δεσμός Ψυχικός που διαφοροποιεί τα Όντα απο τα Μή Όντα...Με άλλα λόγια τα Τέκνα του Φωτός απο τα Τέκνα του Παγερού Υπαρξιακού Σκότους...Όποιος διαιρεθεί, κόβει την Σύνδεση με την Υπέρτατη Θεότητα Μητέρα...
Στο πλανήτη μας φυσικά και έρπουν όντα διαιρεμένα...Τα διανοητικά αυτά ζώα σε μολύνουν εσένα μα και όλη την Ανθρωπότητα...Η διαίρεση έχει σαν συνέπεια μια διαρκή εκπομπή αρνητικότητας σε όλα τα επίπεδα...Ακόμα κι αν την κρύβουν αυτή υπάρχει εκεί και μάλιστα σε πολεμάει να μην νιώθεις καλά όσο πιο συχνά γίνεται...Δεν θέλω να μπώ σε περισσότερες λεπτομέρειες...Σκοπός είναι να τα αντιληφθείς αυτά απο μόνη σου αγαπημένη μου...
Ας σου φανερώσω τώρα την Υπέρτατη Τριάδα που Κυριαρχεί Συμπαντικά και είναι η μόνη Αληθινή...
Ανατέλουσσα Αρχή και εδώ στο πλανήτη ή και μόνο εδώ...
ΜΗΤΕΡΑ-ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ-ΚΟΡΕΣ...
Αυτή είναι η Μοναδική και η Αληθινή Τριάδα...Βάλτο καλά στο μυαλό σου και δες Την στη Ζωή...
Θέλω να προφητέψω...Στις Αναγγενημένες Δυνάμεις που με πλαισιώνουν έχοντας επαφή με την Δίδυμη Φλόγα μου και που Υπερξιακά Θεραπεύει τις πληγές μου απο τις λυσσαλέες δαγκωματιές των ανήλιων όντων που ψυχικά μου επιτίθενται με κάθε ευκαιρία...Θα έρθει η Πανίερη Στιγμή που Εσύ και Εγώ θα ντυθούμε την Δόξα...Την Αστρική Ψυχή...Εύχομαι να γνωρίζεις τι σημαίνει αυτό...
Εάν όχι τότε σου λέω πως όπως είναι το Αστρικό μας Σώμα που συνήθως το αντιλαμβανόμαστε κατα την διάρκεια του ύπνου...τότε φαντάσου αυτό το Σώμα Ενσαρκωμένο στην Τρισυπόστατη Διάσταση αυτή εδώ που ζούμε...
Αν μπορείς να πετάξεις στα όνειρα σου...αν μπορείς να ταξιδέψεις στα πιο μακρυνά αστέρια...αν μπορείς να περπατάς πάνω στη θάλασσα...αν μπορείς να βρίσκεσαι αυτοστιγμής σε οποιαδήποτε βουνοκορφή του κόσμου...αν μπορείς να μπαινοβγαίνεις σε άλλες διαστάσεις και στα όντα που τις κατοικούν...αν μπορείς να επισκέπτεσαι αγαπημένους σου που έχουν φύγει για την άλλη ζωή...αν μπορείς να βιώνεις τον έρωτα με χιλιάδες μέγιστης έντασης αισθήσεις...Τότε ναι σου λέω πως όλα αυτά θα τα βιώσεις εδώ σε αυτή την διάσταση του Όνείρου...Αυτή είναι η Υπόσχεση Της Μητέρας που σας μεταφέρω Αυτούσια...
Νικόλας Μαρκάκης

πηγη

No comments:

Jazz Music

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Music