March 13, 2011

ΝΙΩΣΕ ΜΕ ΜΑΝΩΛΗΣ ΡΑΣΟΥΛΗΣ

εφυγε σημερα ο Μανωλης Ρασουλης......
ως ελάχιστη ένδειξη σεβασμού στη μνήμη του Μανώλη Ρασούλη...


Πολλές φορές βαθιά αναρωτήθηκα
τριγύρω οι άνθρωποι αν μ’ αγαπούνε
για ό,τι φαίνομαι ή αν αληθινά
για ό,τι είμαι εγώ, κοντά μου ζούνε.

Κι όμως να που δεν ξέρω
ποιος εγώ, κι υποφέρω
νιώσε με, σώσε με
κι ό,τι θες σ’ το προσφέρω.

Είναι στιγμές σιωπής που αναλογίστηκα
τους όρκους που ’δωσα, γλυκιά μου, εσένα
και με τα λόγια μου για μένα πείστηκα
τώρα δεν έχω πια φόβο κανένα.

Κι όμως να που δεν ξέρω...

Πολλοί ορκίστηκαν πως μ’ αγαπήσανε
γιατί κατάλαβαν ποιος είμαι τάχα
και σαν τους πίστεψα μ’ εγκαταλείψανε,
ανάγκη μ’ είχανε, αυτό μονάχα.



καλο ταξιδι Μανωλη......

3 comments:

Γαμάει και Δέρνει said...

Τελικά...ανάγκη τον είχανε, αυτό μοναχα!

Chris said...

Καλό ταξίδι.

~reflection~ said...

Το έγραψα κι αλλού..

το δικό μου καραβι έδεσε και έριξε άγκυρα ΕΔΩ:

http://www.youtube.com/watch?v=ZGs0FKz9f-o

Καληνύχτα με όνειρα μαγικά.... όπως ήξερε να τα οραματίζεται ο Μανώλης....και να τα περιγράφει..

Jazz Music

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Music