July 29, 2014

ΧΑΡΤΕΣ

Κοιτώ το χάρτη μου και βλέπω μια πορεία άγνωστη
Ρωτώ και οι φίλοι λένε πρόσεχε.
Γράφω πως η διαδρομή είναι εύκολη.
Μα οι φίλοι λένε πρόσεχε
Κοιτώ και βλέπω πατρίδες μακρινές
και ονειρεμένες.
Ρωτώ και οι φίλοι δεν μιλούν.
Μα δεν φοβάμαι, κοιτώ
και βλέπω γύρω μου πουλιά.
Μα οι φίλοι μου φοβούνται
και λυπημένα με κοιτούν πως ίσως δεν γυρίσω.
Σαν άλλος Οδυσσέας φεύγω για την Ιθάκη μου.
Μα οι φίλοι βλέπουν Τροίες
να εμφανίζονται στους χάρτες μου
και λένε πρόσεχε.
Και εγώ με μια αγκαλιά από όνειρα
γυρνώ την πλάτη μου στο πρόσεχε και φεύγω.
Οι χάρτες μου δικοί μου, οι Τροίες μου πολλές
και η Ιθάκη η ψυχή μου.
Σηκώνω το χέρι μου και πιάνω τα πουλιά,
κλείνω τους χάρτες μου και φεύγω.
Με μια πατρίδα και ενα Όνειρο.
Και εδώ και μακριά.


Ταξιδεύοντας
Γιούλη Ζαφειράτου

No comments:

Jazz Music

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Music