February 1, 2014

Εγώ υπάρχω

Εγώ – υπάρχωΕσύ – θα υπάρξειςΑνάμεσα μας – έρεβος.
Εγώ πίνωΕσύ διψάςΝα συνεννοηθούμε – δύσκολα.
Δέκα χρόνια, εκατό χιλιετίες
Μας χωρίζουν. – Γέφυρες ο  Θεός δε φτιάχνει.
Να υπάρξεις! – είναι το κήρυγμα μου. Άφησε μόνο –
Δίπλα να περάσω, δίχως με την ανάσα μου το ύψος να χαλάσω.
Εγώ – υπάρχωΕσύ θα υπάρξειςΜετά από δέκα άνοιξες
Θα πεις: - υπάρχω! – κι εγώ θα πω : - κάποτε …


Μετάφραση από τα ρωσικά Δημήτρης Β. Τριανταφυλλίδης ©


Я — есмь. Ты — будешь. Между нами — бездна.
Я пью. Ты жаждешь. Сговориться — тщетно.
Нас десять лет, нас сто тысячелетий
Разъединяют.— Бог мостов не строит.

Будь!— это заповедь моя. Дай — мимо
Пройти, дыханьем не нарушив роста.
Я — есмь. Ты будешь. Через десять весен
Ты скажешь: — есмь!— а я скажу: — когда-то...


πηγη

No comments:

Jazz Music

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Music