June 29, 2013

Αναζητώντας το πρόσωπό σου

Ψάχνοντας το πρόσωπό σου
Από την αρχή της ζωής μου
έψαχνα το πρόσωπό σου
αλλά σήμερα το είδα.
Σήμερα είδα
τη γοητεία, την ομορφιά,
την ασύλληπτη χάρη
που έψαχνα
Σήμερα σε βρήκα
και αυτοί που με περιγελούσαν
και με χλεύαζαν χτες
λυπούνται που δεν έψαχναν
όπως εγώ
Είμαι έκθαμβος από το μεγαλείο
της ομορφιάς σου
και θέλω να σε δω
με εκατό μάτια
Η καρδιά μου έκαιγε από το πάθος
και έψαχνε από πάντα
για αυτή τη θαυμαστή ομορφιά
που τώρα κατέχω
Ντρέπομαι
να αποκαλέσω αυτήν την αγάπη ανθρώπινη
και φοβάμαι το Θεό
να την αποκαλέσω θεϊκή
Η μοσχομυριστή σου αναπνοή
όπως η πρωινή αύρα
έφτασε στην ηρεμία του κήπου
Ενέπνευσες νέα ζωή σε μένα
και έγινα η λιακάδα
και η σκιά σου
Η ψυχή μου ουρλιάζει από έκσταση
κάθε ίνα του κορμιού μου
είναι ερωτευμένη μαζί σου
Η λάμψη σου
άναψε φωτιά στην καρδιά μου
για μένα
η γη και ο ουρανός
Το βέλος του έρωτά μου
έφτασε στο στόχο του
Είμαι στον οίκο του ελέους
και η καρδιά μου
είναι τόπος προσευχής
Rumi

No comments:

Jazz Music

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Music