June 12, 2013

Προσευχή

Θεέ μου και Άγιο Πνεύμα
Χριστέ μου και Παναγιά μου
Αρχάγγελε Μιχαήλ και Αρχάγγελε Ραφαήλ θεραπευτές του φωτός και της αγάπης
όλων των εποχών και όλων των διαστάσεων
Δάσκαλοι και οδηγοί εγώ ο ........... ζητώ να στείλετε την αγάπη και την θεραπευτική σας ενέργεια
σε αυτόν εδώ τον χώρο ζητώ να ευλογήσετε όλη μου την ύπαρξη
το μυαλό την καρδιά και τα χέρια μου προκειμένου να γίνω ένας αγνός δίαυλος 
της αγάπης και της θεραπευτικής ενέργειας
προσεύχομαι καθώς αυτή η θεραπευτική ενέργεια  ρέει μέσα μου να καθαρίζει να εξαγνίζει 
και να εξυψώνει εμένα και όλους εκείνους που μαζί τους δουλεύω 
παρακαλώ να συνεχίσετε  να με καθοδηγείτε να με κατευθύνεται κάθε μέρα της ζωής μου 
ώσπου να μπορώ να προσφέρω τις υπηρεσίες μου 
ζητώ για όλα όσα μου συμβαίνουν να είναι για το ύψιστο καλό όλων των ενδιαφερομένων 
Αμήν 

No comments:

Jazz Music

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Music