November 2, 2012

Dio ~ As Long as It's Not About Love

Τον Μαρτιο του 2000 κυκλοφορησε το Magica μεσα απο αυτο θ ακουσουμε το As Long as it's Not  about Love Η σημερινη μουσικη προταση της ημερας


*****Από την πρώτη φορά
που αγγιχτήκαμε με τα μάτια μας
μόνο η μαγεία θα μπορούσε

να πάρει την καρδιά μου...
Πάντα φοβάμαι για την καρδιά μου...
Γι' αυτό ξάπλωσε δίπλα μου τώρα
και πες μου ψέματα, γλυκά ψέματα,
αρκεί να μην αφορούν την αγάπη.,,

Θ' αρμενίσουμε κάτω
από την άκρη του κόσμου;
Θα πέσουμε για πάντα
χωρίς να κοιτάξουμε ποτέ πίσω;
Όμως πρέπει να κρύψω
την καρδιά μου απ' το μυαλό μου...
Ξάπλωσε δίπλα μου τώρα
και πες μου ψέματα,
αρκεί να μην αφορούν την αγάπη!..

Ω, την τελευταία φορά
που αγγιχτήκαμε με τα μάτια μας
και η μαγεία ήταν δυνατότερη
απ' την καρδιά!..
Ω, δεν μπορώ να δραπετεύσω
με την καρδιά μου,
γι' αυτό ξάπλωσε δίπλα μου τώρα
και πες μου ψέματα,
αρκεί να μην αφορούν την αγάπη!..

Θ' αρμενίσουμε κάτω
απ' την άκρη του κόσμου;
Θα πέσουμε για πάντα;
Πάρε την καρδιά μου αλλά όχι!
Δεν μπορείς να πεις λόγια αγάπης!
Ω!

Αν η μαγεία μπει ανάμεσά μας
και δεν ξανασυναντηθούμε,
πάρε ένα κομμάτι μου μακριά,
γιατί ίσως όλα ν' αφορούν την αγάπη!
Την αγάπη! Ω!*****

Μεταφραση  Sofia Queenofdreams


From the first time we touched with our eyes
Only magic could take away my heart
I am always afraid for my heart
So lay beside me now and tell me lies - sweet lies
As long as it's not about love

Shall we sail off the edge of the world
Fall forever and never look behind
But I must keep my heart from my mind
Lay beside me now and tell me lies
As long as it's not about love

Oh the last time we touched with our eyes
And the magic was stronger than the heart
Oh, I can't run away with my heart
So, lay beside me now and tell me lies
As long as it's not about love

Shall we sail off the edge of the world
Fall forever
Take my heart away but no
You can't say words about love
Ooh

If the magic comes between us
And we never meet again
Take a part of me away
'Cause maybe it's all above love
Love, ooh


No comments:

Jazz Music

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Music