July 22, 2012

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ- ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΑΙΣΧΥΛΕΙΩΝ-15ΝΘΗΜΕΡΟ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΔΡΑΣΗΣ.


Vennis Mak : Υψηλή Τάση – Φεστιβάλ «Αισχύλια» 2012
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΑ 4 ΜΟΝΟΠΡΑΚΤΑ- ΑΝΕΚΔΟΤΟΣ ΜΟΝΟΛΟΓΟΣ

ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
 Karma Web Radio

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ- ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ
ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΑΙΣΧΥΛΕΙΩΝ-15ΝΘΗΜΕΡΟ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΔΡΑΣΗΣ.


Παρουσίαση ποιητικής συλλογής και θεατρική απόδοση
-Χορόδραμα, της Ελευσίνιας ποιήτριας Βενετίας Μακρυνώρη (Vennis Mak)
με επιτελείο γνωστών ηθοποιών.

22 ΙΟΥΛΙΟΥ ΗΜΕΡΑ ΚΥΡΙΑΚΗ 21.00 ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΥ ΕΛΑΙΟΥΡΓΙΟΥ
-ΕΛΕΥΣΙΝΑ-

Αθηννά Παππά σκηνοθεσία και ρόλος,
Μανώλης Σορμαίνης, Γιώργος Χρανιώτης, Δημήτρης Μαζιώτης.

Χορογραφία-χορός-Μπέτυ Βυτινάρου.
Κρουστά Νίκος Τουλιάτος.
Φώτα -φωτογραφίες -Βαγγέλης Ρασσιάς.
{5 ΡΟΛΟΣ ΑΘΗΝΑ ΠΑΠΠΑ}
Πλάθω γιά εσένα παράδεισο δίχως δηλητήριο!!!!
(ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ 3 ΧΤΥΠΗΜΑΤΑ)
-Η κατάργησή μου προστάζει ΕΦΤΑ/με την μοίρα τα βάζω τώρα!
Σε μισώ για όλες τις ώρες που ήρθαν και θα έρθουν.
-Μία μου και μία σου...
Αυτό που σε τούτο και το άλλο που τον κόσμο ονομάζουμε έρωτα...
(Στροβιλίζεται)
Ακούω κάθε νύχτα το όνειρό μας να μ' ακουμπάει, μου χαμογελά με σάπια δόντια,
με σκεπάζει -και έπειτα πεθαίνει στο κρύο μόνο του...
(ΛΙΚΝΙΖΕΙ ΤΟ ΚΟΡΜΙ ΤΗΣ)
Τώρα ζω πιο κοντά στο αίμα που ασπάζεται το :-Eνός λεπτου ΜΑΖΙ!!!!!
"Ερωτα μου"-Ατοπος οργασμος....
Κλαίνε όσα δεν τόλμησα στον καθρέφτη...
Η χαρά μου, έρχεται και φεύγει σα περιπλανώμενος θίασος που αφήνει πίσω του φειγ βολαν και grafity στους τοιχους...
(κοιτάζει προς το κοινό)
ΚΛΕΙΣΤΕΣ ΠΟΡΤΕΣ, ΚΛΕΙΣΤΕΣ ΠΟΡΤΕΣ ,ΚΛΕΙΣΤΕΣ ΠΟΡΤΕΣ...
Το πάθος αντικαταστάθηκε από την αδιαφορία, η δράση από τη πεζότητα, πεζοπορώ...
(ΠΕΡΠΑΤΑ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ)
Λούφαξαν όλοι,εσύ?
ΧΤΥΠΑΕΙ Η ΠΟΡΤΑ ΜΟΥ, ΧΤΥΠΑΕΙ Η ΠΟΡΤΑ ΜΟΥ ,ΧΤΥΠΑΕΙ Η ΠΟΡΤΑ ΜΟΥ!!
-Ειπα να μην ερωτευτώ, μα ο έρωτας χτυπάει την πόρτα μου!!!!
Αν δεν ερθεις δεκάρα δε δίνω!!!!!
Απόψε ορκίστηκα να σε απολαμβάνω μέχρι να μετρησω μεχρι το δέκα..-10!!!
(ΘΥΜΩΝΕΙ ΚΑΙ ΜΙΛΑΕΙ ΣΤΟ ΚΟΙΝΟ)
-Κάντε μου χώρο μαλάκες στις επαλξεις!!!!
-Άτακτα χτες όσα σχεδίαζα, σήμερα τα ακυρώνω με τρόμο!!!!
(θρηνεί...)
-Ζώ σαν να κατάπινα την ώρα που έφτυνα,
πίσω απο σφραγισμένες πόρτες, ΔΙΑΛΕΓΩ ΘΑΝΑΤΟ!!!!
(ΚΆΘΕΤΑΙ ΚΑΤΩ...)
Απαγορεύεται η είσοδος ουρλιάζει η μοναξιά, τσαλακώνει αυτό που δεν τολμήσαμε, γελάει στην πόρτα που απέμεινε κλειστή...(ΓΕΛΑΕΙ ΕΙΡΩΝΙΚΑ)
Πόρνη αμφιβολία....(κοιτάζει γύρω της)
Θυμάμαι να λες-ΘΑΡΘΩ!!!
-Ισως πάσχω απο αμνησια, ίσως πάσχω απο μαλακία!!
Κοιτώ περιμένοντάς σε, ψηλά, παρακαλώντας για ενα σκουντούφλημα...
Εχουν δικιο που λενε-πως οταν ψαχνεις, (δεν)βρισκεις, παρα μονο ενα τιποτα που παραμονευει στην γωνια και φωναζει:ΦΤΟΥ!! για ολους!!!
ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΧΤΥΠΑΕΙ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΜΟΥ!!!!!ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΧΤΥΠΑΕΙ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΜΟΥ!!!!!
ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΧΤΥΠΑΕΙ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΜΟΥ!!!!!
(ΜΕ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΣΕΡΝΕΙ ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΗΣ...)
-θα ξανα ερθουν στο φυσικο τους μαυρο οι επιθυμίες μου...
Θαναι το χέρι σου μετέωρο στο χτύπημα, θα γονατίσεις στα σκαλιά μου και θα μου πείς:
-Αυτό το γαμωσύμπαν μου , ακόμη έχει το όνομα σου...
-Τώρα που έσβησαν όλα, σ' αγαπώ περισσότερο...
-(ψιθυρίζει)

-ΑΥΛΑΙΑ...

No comments:

Jazz Music

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Music