May 17, 2011

Προφητεία Cree

Άκουσε με!
Είμαι μικρός και αδύναμος, χρειάζομαι τη δύναμη και τη μαγεία σου.
Άσε με να περπατήσω στην ομορφιά και κάνε τα μάτια μου ικανά να δεσμεύουν την κόκκινη ιριδίζουσα δύση.
Κάνε τα χέρια μου να σέβονται τα πράγματα που έχεις κάνει και τα αυτιά μου ανοιχτά να ακούνε τη φωνή σου.
Κάνε με σοφό, ώστε να μπορώ να καταλαβαίνω τα πράγματα που έχεις διδάξει στους ανθρώπους,
Άσε με να κατανοώ τα μαθήματα που έχεις κρυμμένα σε κάθε φύλλο και πέτρα,
Ψάχνω τη δύναμη, όχι να γίνω δυνατότερος από τα αδέλφια μου,
αλλά να πολεμήσω τον μεγαλύτερο εχθρό μου, τον εαυτό μου.
Κάνε με συνεχώς έτοιμο για να έρθω σε σένα, με καθαρά χέρια και ευθεία ματιά,
έτσι ώστε όταν η ζωή χαθεί, σαν τον ήλιου όταν δύει, το πνεύμα να έρθει σε σένα,
χωρίς ντροπή.''

No comments:

Jazz Music

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Music