May 20, 2011

Γιώργος Τσίγκος & Οι Μαύροι Κύκλοι -Ερωτευμένα παιδιά

Μου λες πως είναι άσχημος ο κόσμος

Έτσι που μας τη φτιάξαν τη ζωή

Φαντάσου λοιπόν να μυρίζουν ο βασιλικός κι ο δυόσμος

Το χώμα στις αυλές μετά από βροχή.



Φαντάσου στις πόλεις γυμνά ερωτευμένα παιδιά

Να διαδηλώνουν κάνοντας έρωτα στους δρόμους

Να ζωγραφίζουν τους γκρίζους τοίχους με φιλιά

Αψηφώντας δικαστές, χρηματιστές και αστυνόμους.



Γιατί είναι όμορφος ο έρωτας μωρό μου

Γιατί μπορείς και γελάς ακόμα μικρό μου

Γιατί είναι όμορφος ο έρωτας μωρό μου

Σα τη πιο όμορφη μέρα που ανθίζει μωρό μου.



Μου λες δεν είναι εποχή για ονειροπόλους

Τώρα μοιάζει η πόλη με χρυσό κλουβί

Φαντάσου σε αυλές παιδιά να παίζουν βόλους

Να γινόταν ζεστή φωλιά για άστεγους η φυλακή.



Φαντάσου γυμνούς αγγέλους με απλωμένα φτερά

Να διαδηλώνουν κάνοντας έρωτα στους δρόμους

Να ζωγραφίζουν τα γκρίζα σύννεφα με χρώματα ιριδικά

Αψηφώντας δικαστές, χρηματιστές και αστυνόμους.



Φαντάσου χίλια ψεύτικα όνειρα

δεν γεννάνε μια Αλήθεια μωρό μου.


No comments:

Jazz Music

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Music