March 25, 2011

ΚΑΡΜΑ ΚΑΝΕ ΕΝΑ ΒΗΜΑ


Μη μου μελαγχολείς
μη μου κλαις 
μη φοβάσαι
Για όσα δε σου 'δωσε ως τωρα η ζωή 
μη λυπάσαι
Όλα είναι κάρμα κι εμείς δυο μικροί
ναυαγοί σε δύσκολα χρόνια.
Μα πάνω απ τα σύννεφα στήνει χορό
μια κορφή που την κρύβουν τα χιόνια... 

Είμαι εδώ
κάνε ένα βήμα
και νιώσε όπως νιώθω κι εγώ
Σε κοιτώ
και φεύγω ζαλίζομαι χάνω τα λόγια μου
εσύ
μόνο εσύ
γλυκό παραμύθι 
κουκί και ρεβύθι 
η ζωή
μαγικό
σουσάμι μου άνοιξε
και πάρε ό,τι έχω ακριβό...


Μη φανερώνεσαι
σα χρησμός
της Πυθίας
τόσοι σοφοι μα δε βρήκε κανείς
συνταγές ευτυχίας
Όσα έχεις μάθει θα αλλάξουν ξανά
θα βαφτούν στου καιρού το βερνίκι.
Ένα γεράκι τα αστέρια κοιτά
σαν παιδί που ζητά χαρτζηλίκι.. 

Είμαι εδώ
κάνε ένα βήμα
και νιώσε όπως νιώθω κι εγώ
Σε κοιτώ
και φεύγω ζαλίζομαι χάνω τα λόγια μου
εσύ
μουσική
γλυκό παραμύθι 
κουκί και ρεβύθι 
η ζωή
μαγικό
σουσάμι μου άνοιξε
και πάρε ό,τι έχω ακριβό...

No comments:

Jazz Music

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Music