December 1, 2010

Φρούτα του δάσους Αλκυονίδες μέρες

Χίλια φωτάκια με γρήγορους ρυθμούς
αναβοσβήνουν σε λιμάνια και σταθμούς
έλα μαζί μας για χαμένους θησαυρούς
συνέχεια μου λένε..
Μα το τζάμι μου εμένα είναι θολό
κι έχω πυξίδα που μου δείχνει ένα γκρεμό
ίσως κάποτε να απογειωθώ
στην αγκαλιά σου μου λένε..
Μου λένε..

Τι κι αν γεμίσαν οι χαρές φοβέρες

τι κι αν τελειώσαν όλες μου οι σφαίρες
θα ξαγρυπνάω περιμένοντας
αλκυονίδες μέρες..

Χίλιες εικόνες καθρεφτίζονται μπροστά μου

είναι νεράιδες που μπαλώνουν τα φτερά μου
έλα μαζί στο πανηγύρι μας
συνέχεια μου λένε..
Μα εμένα αυτό που με κρατάει ζωντανό
το έχω χάσει έχει φύγει απο καιρό
ίσως κάποτε να το ξαναβρώ
στην αγκαλιά σου μου λένε..
Μου λένε..

Τι κι αν γεμίσαν οι χαρές φοβέρες

τι κι αν τελειώσαν όλες μου οι σφαίρες
θα ξαγρυπνάω περιμένοντας
αλκυονίδες μέρες.. 

No comments:

Jazz Music

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Music