March 10, 2014

η δύναμη της γνώσης

«Κάθε ψυχή είναι προορισμένη να αναδυθεί τέλεια, και κάθε πλάσμα στο τέλος 
θα φτάσει την κατάσταση τελειότητας. Οτιδήποτε είμαστε τώρα, είναι το 
αποτέλεσμα των πράξεων και των σκέψεων του παρελθόντος και οτιδήποτε θα είμαστε
στο μέλλον θα είναι το αποτέλεσμα εκείνων που σκεφτόμαστε και πράττουμε σήμερα»

Σουάμι Βιβεκανάντα
Σήμερα βρισκόμαστε σε μια εποχή όπου η γνώση δίνεται απλόχερα. Ο καθένας μπορεί να έχει πρόσβαση σε οποιαδήποτε σχεδόν πληροφορία. Η χρήση του Ίντερνετ έχει εκτινάξει αυτή τη δυνατότητα στα ύψη. Αυτή η ευκολία να κατέχουμε τη γνώση, σε σχέση με τον βομβαρδισμό πληροφόρησης που δεχόμαστε, μας έχει φέρει σιγά- σιγά μπροστά σε μια ιεροποίηση της γνώσης (της διανόησης). Στον αρχαίο κόσμο, η θεωρία με την πράξη δεν νοούνταν σαν δύο διαφορετικά πράγματα. Η γνώση, ήταν ένα μέσο, ένα βασικό εργαλείο με το οποίο ο άνθρωπος μπορούσε να αγγίξει και να ανακαλύψει τον «Γνώθι σ’ εαυτόν», την πληρότητα του Είναι του.
Λέει ο Βιβεκανάντα:
«Μπορούμε να διαβάζουμε βιβλία όλη μας τη ζωή, μπορεί να γίνουμε πολύ διανοητικοί, αλλά στο τέλος να ανακαλύψουμε ότι δεν αναπτύξαμε καθόλου την πνευματικότητα μας. Δεν είναι αλήθεια ότι ένας υψηλός βαθμός διανοητικής ανάπτυξης, πάντα διαβαίνει χέρι με χέρι με μια αναλογική ανάπτυξη της πνευματικής πλευράς του ανθρώπου.
Με το να μελετάμε βιβλία, καμιά φορά πλανιόμαστε και νομίζουμε ότι από εκεί βοηθιόμαστε πνευματικά. Αλλά αν αναλύσουμε τα αποτελέσματα της μελέτης των βιβλίων πάνω στον εαυτό μας, θα δούμε ότι στο τέλος μόνο η διανόηση μας αντλεί όφελος από τέτοιες μελέτες και όχι το εσωτερικό πνεύμα μας. Η ανεπάρκεια αυτή των βιβλίων σε ότι αφορά την επιτάχυνση της πνευματικής μας ανάπτυξης , είναι η αιτία, που αν και σχεδόν ο καθένας μας μπορεί να μιλάει περίφημα πάνω σε πνευματικά θέματα όταν έρχεται η ώρα της πράξης και του βιώματος μιας αληθινά πνευματικής ζωής, βρισκόμαστε τόσο φρικτά ανεπαρκείς»
Η γνώση είναι απαραίτητο στοιχείο στην εξέλιξη οποιουδήποτε πράγματος. Είναι απαραίτητη όπως το νερό στον ανθρώπινο οργανισμό. Όπως το νερό για να μας βοηθήσει πρέπει να μπει στον οργανισμό δηλαδή πρέπει να το πιούμε, έτσι και η γνώση για να μας βοηθήσει θα πρέπει να την εφαρμόσουμε.
Όπως λέει και ο Επίκτητος (στις Διατριβές Α/59-60) «Τα ωραία λόγια άλλωστε δεν λείπουν σήμερα. Τα βιβλία των Στωικών είναι γεμάτα τέτοια. Τι λείπει λοιπόν; Αυτός που θα τα εφαρμόσει, με έμπρακτη μαρτυρία υπέρ των λόγων. …»
Όταν αυτό δεν γίνεται έτσι, δεν ακολουθεί δηλαδή η εφαρμογή των γνώσεων, τότε με φυσικό τρόπο προκαλείται μια δυσαρμονία. Άλλα σκέφτεται το μυαλό μας, άλλα κάνει το σώμα μας, με αποτέλεσμα να υπάρχει σύγκρουση που μεταφράζεται σε άγχος. Οι άνθρωποι φαίνεται από πάντα να έχουν την τάση να πέσουν σ’ αυτή τη νοητική απάτη. Ακόμη και στην αρχαία Ελλάδα, την πατρίδα της Φιλοσοφίας, όπου με την έννοια της Φιλοσοφίας εννοούσαν πάντα Γνώση και Εφαρμογή αυτής στη ζωή, το θέμα αυτό ήταν επίκαιρο, όπως φαίνεται στο παρακάτω απόσπασμα.
Κάποτε ο Ηγεσίας ζητούσε επίμονα από το Διογένη να του δανείσει μερικά από τα συγγράμματα του, για να κατανοήσει καλύτερα ένα θέμα που τον απασχολούσε και να πλουτίσει τις γνώσεις του. Ο Διογένης γενικά αντιστεκόταν με τον Άλφα ή Βήτα τρόπο. Κάποια στιγμή ήρθε η ώρα να συζητήσουν το θέμα. Τότε ο Διογένης είπε στο Ηγεσία αυτό ακριβώς που σκεφτόταν και ποια ήταν η αιτία που δεν του έδινε τα συγγράμματα.«Ανόητος είσαι Ηγεσία, Τα ζωγραφικά σύκα δεν τα θέλεις, προτιμάς τα αληθινά, την άσκηση όμως την αληθινή (την καθημερινότητα) την παραμελείς και στρέφεσαι σε αυτήν που είναι γραμμένη»
Όλα όσα σκεφτόμαστε, κατανοούμε και αποδεχόμαστε στο διανοητικό επίπεδο χρειάζεται να τα θέσουμε αμέσως σε εφαρμογή, ακόμη κι όταν αυτό απαιτεί μεγάλη προσπάθεια. Γιατί αυτή η προσπάθεια θα μας ελευθερώσει από το «κλουβί» της διανόησης και θα μας επιτρέψει να ξεπεράσουμε τα εμπόδια που φράζουν το δρόμο μας και μας εμποδίζουν να ενεργούμε σύμφωνα με τα ιδεώδη της ζωής μας.
Υπάρχει μια παραβολή των Σούφι που αποτυπώνει πολύ καλά τα παραπάνω: Ρώτησαν τον Σιμπλί: «Ποιος σε οδήγησε στην Οδό;» Και αυτός απάντησε: «Ένας σκύλος. Μια μέρα τον είδα σχεδόν νεκρό από τη δίψα, να στέκεται δίπλα στο νερό. Κάθε φορά που κοίταγε το είδωλο του στο νερό, τρόμαζε και τραβιόταν, γιατί νόμιζε πως ήταν ένα άλλο σκυλί. Τελικά ήταν τόση η ανάγκη της δίψας του, που έδιωξε το φόβο του και πήδησε στο νερό. Τότε, ως εκ θαύματος για τα μάτια του σκύλου, το «άλλο σκυλί» χάθηκε. Ο σκύλος βρήκε ότι το εμπόδιο ήταν ο ίδιος, το χώρισμα από αυτό που αναζητούσε ξαφνικά διαλύθηκε. Ήταν τόσο απλό. Με τον ίδιο τρόπο το δικό μου εμπόδιο χάθηκε, όταν κατάλαβα πως ήταν αυτό που πίστευα, πως ήταν ο εαυτός μου. Έτσι η Οδός μου πρώτο-φανερώθηκε από το φέρσιμο του σκύλου».
Καλώς ή κακώς, υπάρχει μια ανάγκη στον άνθρωπο που τον ωθεί να ψάξει, δεν ξέρει ακριβώς τι, αλλά ξέρει με σαφήνεια ότι κάτι λείπει, κάτι χρειάζεται. Όλοι κινούμαστε κάτω από αυτό το πλαίσιο και τολμώ να πω ότι αυτό είναι και η κινητήρια δύναμη της ζωής μας. Είναι άσκοπο να είμαστε απλοί θεατές της ζωής μας, αυτό δεν μας δίνει τίποτε άλλο παρά ένα κενό. Για να καλύψουμε όμως αυτό το κενό -απ’ ό,τι μας λέει μια πολύ παλιά παραβολή- χρειάζεται να το θέλουμε πολύ, να πιστεύουμε ότι μπορούμε, και καθημερινά να εργαζόμαστε γι’ αυτόν το σκοπό. Η αλήθεια δεν μπορεί να έρθει με ημίμετρα.
Ένας νέος πήγε κάποτε σε ένα σοφό και τον ρώτησε «Κύριε, τι να κάνω για να γίνω σοφός;» Ο σοφός δεν απάντησε. Ο νέος επανέλαβε την ερώτηση και αφού μάταια περίμενε απάντηση, έφυγε τελικά για να επιστρέψει την επόμενη ημέρα. Ξανάκανε τότε την ίδια ερώτηση πολλές φορές, μα πάλι απάντηση δεν πήρε. Το έκανε αυτό για τρίτη μέρα και τότε ο σοφός τον οδήγησε σε ένα ποτάμι. Όταν έφτασαν σε κάποιο σημείο που είχε αρκετό βάθος, ο σοφός, έπιασε το νέο από τους ώμους και του βούτηξε το κεφάλι μέσα στο νερό. Κάποια στιγμή μετά από λίγη ώρα τον ελευθέρωσε κι αφού τον άφησε να πάρει μερικές ανάσες τον ρώτησε: «Γιε μου, κάτω από το νερό τι ζητούσες περισσότερο»; Ο νέος απάντησε «αέρα, αέρα ήθελα». «Δεν θα προτιμούσες πλούτη, απολαύσεις, δύναμη ή αγάπη γιε μου;» «Όχι ήθελα αέρα, και σκεφτόμουν μόνο αυτό», απάντησε ο νέος ξανά. Τότε ο σοφός είπε: «Για να γίνεις σοφός, πρέπει να επιθυμείς τη σοφία με τόση ένταση, όση επιθυμούσες τον αέρα. Πρέπει να αγωνιστείς γι’ αυτήν, αποκλείοντας κάθε άλλο σκοπό».
Σύμφωνα με την αρχαία εσωτερική διδασκαλία, τρεις είναι οι άξονες μέσα από τους οποίους θα πρέπει να λειτουργεί ένας άνθρωπος, για να καταφέρει να λειτουργήσει σαν «μαθητής της ζωής».
Αρχικά θα πρέπει να είναι αφοσιωμένος στην πνευματική αναζήτηση, δηλαδή να ζήσει στοχεύοντας να βρει τον Εαυτό του. Αφού ορίσει το στόχο και αφοσιωθεί σε αυτόν, θα πρέπει να ερευνήσει. Να ψάξει μέσα στο παρελθόν και στο παρόν -χωρίς προκαταλήψεις- την αλήθεια για το σκοπό που έχει θέσει, με θάρρος και πολύ δουλειά. Και τέλος, όλα αυτά που έμαθε και κατανόησε θα πρέπει τώρα να τα εφαρμόσει στην πράξη, και μάλιστα όχι με σκοπό να τα απολαύσει ο ίδιος, αλλά να προσφέρει τον καρπό της γνώσης του για το καλό της ανθρωπότητας. Να δώσει, δηλαδή, σε όλη την ύπαρξη του μια διάσταση ηθικής προόδου, που συνοψίζεται στις λέξεις αλτρουισμός και υπηρεσία στην ανθρωπότητα.
Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η Μπλαβάτσκυ στο Κλειδί της Θεοσοφίας, «κάθε άνθρωπος, οφείλει να αρχίζει την έρευνα του εαυτού του και να κάνει τον τίμιο ισολογισμό των υποκειμενικών του αποκτημάτων. Όσες κακίες κι αν βρει, όση φθορά και αν ανακαλύψει, η σωτηρία είναι πάντοτε δυνατή, φτάνει να το θέλει σοβαρά. Αρκετό καιρό οι άνθρωποι παρασύρθηκαν από ψευδαπάτες. Ας γκρεμίσουν τώρα τα είδωλα τους, ας ελευθερωθούν από τις πλάνες και ας εργαστούν για τον εαυτό τους. Ας μην σας ξεγελάσει η λέξη, με αυτό εννοούμε ότι όποιος φροντίζει τον εαυτό του και μόνο, καλύτερα να μην κάνει τίποτε. Ας δουλέψει καλύτερα για τους άλλους, για όλους. Σε κάθε άνθος αγάπης και ευσπλαχνίας που θα φυτεύει στον κήπο του συνανθρώπου του, κάποιο ζιζάνιο θα ξεριζώνεται από το δικό του. Με αυτόν τον τρόπο ο κήπος των Θεών (η ανθρωπότητα) θα ανθίσει ολόκληρος, σαν το ρόδο. Όλες οι ιερές γραφές, όλες οι θρησκείες διατυπώνουν με πολλή σαφήνεια αυτήν την άποψη».
Είναι σαφές λοιπόν, ότι ο στόχος μας του να ανακαλύψουμε τον εαυτό μας προϋποθέτει γνώση αλλά και πράξη διοχετευμένη μέσα από μια «Ηθική ζωή».
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
- Το κλειδί της Θεοσοφίας, Ε.Π Μπλαβάτσκυ, Εκδ. Θεοσοφικές
- Γιόγκα, Σουάμι Βιβεκανάντα, Εκδ. Δίβρης
- Μαθητεία στη Νέα εποχή, Αλίκη Μπέιλι, Εκδ. Lucis Press Limited
- Μαθητεία, Βιβεκανάντα (Ομιλία), Πηγή”Complete Works of Vivekananda
- O Δάσκαλος της Πνευματικότητας, Βιβεκανάντα (Ομιλία), Πηγή”Complete Works of Vivekananda
- Η Ροδοσταυρική Κοσμοθεωρία, Max Heidel, Εκδ. Ιάμβλιχος
- Διατριβή, Επίκτητος, Εκδ. Κάκτος
- Οι μαθητευόμενοι Φιλόσοφοι, Άρθρο από το Περιοδικό «Νέα Ακρόπολη» Τεύχος 14


πηγη

ΚΑΡΠΑΘΟΣ η Παναγιά στην Έλυμπο και ενα υστερόγραφο

Μάθαινα σαν παιδί τα πρώτα λόγια της γλώσσας των άστρων.Κάθε γυναίκα χόρευε σαν να έλεγε
<Κεντώ και σε κοιτάζω> Ερμήνευαν οι φορεσιές των γυναικών το πρόσωπο της γης.Ανάσαινα αργά την προσευχή του δυόσμου. Η μνήμη κήπος μέσα σε χαλάσματα. Μια πέτρα στον ουρανό. Λίγο ψωμί στου γυαλού το προσκύνημα.Ανάσαινα και μια κυρά Αρχόντισσα, ξεφούρνιζε την σοφία της από τα μάτια μου και εξηγούσε το χώμα, <Έχει δροσάερο...>μου λέει,<Στο βουνό θ'ανέβω να θωρώ,τον κόσμο τον προσωρινό...> Και τότε μια καμπάνα ελευθέρωσε τον λυγμό της σαν αετό. Η λύρα βρόνταγε τα πόδια της στο τραπέζι του θανάτου. Και ψηλά , πολύ ψηλά αφού δίδαξε πώς προικίζεται το φως, η πλάση σταύρωσε τα χέρια της.

Απόσπασμα  ΚΑΡΠΑΘΟΣ η Παναγιά στην Έλυμπο και ενα υστερόγραφο
από το Περιοδικό Κουκούτσι 
Κώστας Λιννός

Adi Shakti Mantra Girl

ADI SHAKTI , ADI SHAKTI, ADI SHAKTI
NAMO NAMO
SEREBA SHAKTI , SEREBA SHAKTI, SEREBA SHAKTI
NAMO NAMO
PRITAM BHAGAVATEE, PRITAM BHAGAVATEE, PRITAM BHAGAVATEE
NAMO NAMO
KUNDALINI, MATA SHAKTI, MATA SHAKTI
NAMO NAMO

This mantra evokes "Shakti," the primal feminine power and the creative energy of the divine mother.

I bow to:
Adi Shakti, the Primal Earth Power
Sarab Shakti, the Goddess Power
Pritam Bhagwati, that which creates through the Infinite Creator
Kundalini, Mata Shakti, the unlimited power that can rise up an individual's spine, the Infinite Mother Power.


March 9, 2014

Η μουσική πρόταση της ημέρας ΤΑ ΦΡΟΥΤΑ ΤΟΥ ΔΑΣΟΥΣ - ΠΑΡΑΜΥΘΙ

Η Μουσική πρόταση της ημέρας είναι από το συγκρότημα Φρούτα του Δάσους από τον δίσκο
τους <Για τη στιγμή και μόνο> ακούμε το Παραμύθι...Καλή Κυριακή!!


Κάθε πρωί μας ξυπνούσαν τα δέντρα γλυκά
μας καλούσαν να πιούμε ξανά όλο το φως της ημέρας
και εμείς μαγεμένοι μεθούσαμε μες στη δροσιά
που μας πρόσφερε απλόχερα αυτός, αυτός ο αέρας
Και τις νύχτες μας λούζαν τα αστέρια που πέφταν στην γη
μου ψιθύρισες κάνε μια ευχή ποτέ μην με αφήσεις
σαν παραμύθι που δεν έχει τέλος και αρχή
για μια ζωή.....για μια ζωή.

Μες στη γαλήνη ακούω να μου λέει μια φωνή
δεν μας ξέρει κανείς και όμως νιώθω πως ζούμε τη δόξα
και εμείς να χορεύουμε ξέγνοιαστοι μες στη βροχή
και να φιλιόμαστε κάτω από ουράνια τόξα
Μεσημέρια κοιμόμασταν δίπλα στις ακρογιαλιές
στις αιώρες για ώρες χλευάζαμε τον εαυτό μας
όλες οι μέρες μας μοιάζαν σαν Κυριακές.
Σαν Κυριακές.... σαν Κυριακές.

Τις νύχτες μας λούζαν τα αστέρια που πέφταν στην γη
μου ψιθύρισες κάνε μια ευχη ποτέ μην με αφήσεις
σαν παραμύθι που δεν έχει τέλος και αρχή
για μια ζωή.....για μια ζωή.

Indian Love Poem


How then, can I tell you of my love?

Strong as the eagle, soft as the dove.
Patient as the pine tree that stands in
the sun and whispers to the wind...
"You are the one!"


March 7, 2014

O Άντρας στο Φεγγάρι - Παραμύθι από την Αργεντινή

 Κάποτε ήταν ένα πολύ όμορφο κορίτσι, που το έλεγαν Αμάτα και ζούσε σ' ένα
μικρό χωριό, περικυκλωμένο από δάση, στους πρόποδες ενός ψηλού βουνού. Η Αμάτα ήταν ονειροπαρμένη και είχε όλο παράξενες ιδέες. Φανταζόταν πως υπήρχε κάποιος άντρας στο φεγγάρι που της χαμογελούσε από ψηλά κάθε βράδυ.
     "Θέλω να τον παντρευτώ, μαμά", έλεγε πεισματάρικα. "Είναι ο ομορφότερος άντρας που έχω δει ποτέ".
     "Δεν υπάρχει κανένας άντρας στο φεγγάρι", ανταπαντούσε απότομα η μητέρα της. "Καιρός να βάλεις στην άκρη τα παιδιάστικα ονειροπολήματά σου. Πολλά παληκάρια του χωριού, ζήτησαν το χέρι σου. Ξέχνα το φεγγάρι και διάλεξε ένα από αυτά".
     Όμως, η Αμάτα, αν δεν μπορούσε να έχει τον άντρα από το φεγγάρι, δεν ήθελε κανέναν άλλον. Εκείνο το βράδυ, έβαλε τα υπάρχοντά της σε μια τσάντα και το έσκασε από το χωριό. Θα πήγαινε να βρει τον άντρα των ονείρων της και θα του έλεγε πόσο τον αγαπούσε. Εκείνος όμως, θα της απαντούσε?
     Η Αμάτα περιπλανήθηκε στο δάσος, κρυφοκοιτάζοντας μέσα από τα δέντρα. Το φεγγάρι ήταν τόσο ψηλά στον νυχτερινό ουρανό...πως θα έφτανε τον αγαπημένο της? Προσπάθησε να τον φωνάξει, αλλά η φωνή της πνιγόταν από τους ήχους των πλασμάτων της νύχτας. Προσπαθώντας να τον αγγίξει, σκαρφάλωσε στο ψηλότερο δέντρο του δάσους, σκίζοντας το φουστάνι της στα κοφτερά κλαδιά. Και πάλι όμως το φεγγάρι ήταν πολύ μακρυά.
     Η Αμάτα κατέβηκε από το δέντρο και προσπάθησε να σκεφτεί. Στο τέλος αποφάσισε να σκαρφαλώσει στο βουνό. Θα έφτανε το φεγγάρι από την κορυφή του?
    Ξεκίνησε να ανεβαίνει το μονοπάτι, ακολουθώντας τα πανάρχαια περάσματα που είχαν ανοίξει οι βοσκοί, αφήνοντας πίσω της το φιλόξενο δάσος. Το χιόνι στο βουνό, μελάνιασε τα γυμνά πόδια της και οι αιχμηρές πέτρες, ξέσκισαν τις μικρές πατούσες της, αλλά εκείνη δεν έδινε σημασία. Έφτανε πιο κοντά στον άντρα που αγαπούσε. Τίποτα άλλο δεν είχε σημασία. Όταν έφτασε στην κορυφή του βουνού, σηκώθηκε στις μύτες των ποδιών της και φώναξε: "Γειά σου..γειά σου.."
     Και πάλι όμως ο άντρας στο φεγγάρι, ήταν πολύ μακρυά. Βαριά σύννεφα φορτωμένα βροχή, σχημάτισαν μια κουρτίνα ολόγυρά του και εξαφανίστηκε από τα μάτια της. Το καημένο το κορίτσι, πήρε με δυσκολία το δρόμο του γυρισμού, κλαίγοντας με λυγμούς από την απελπισία. Ήταν αποφασισμένη να μην επιστρέψει στο χωριό της. Αν δεν μπορούσε να έχει τον άντρα στο φεγγάρι, δεν ήθελε κανέναν...
     Στο δάσος σταμάτησε για να πλύνει τα κουρασμένα και πληγιασμένα πόδια της σε μια λίμνη. Είτε το πιστεύετε είτε όχι, το φεγγάρι ήταν εκεί, φανερωμένο πια από τα σύννεφα και επέπλεε στο νερό της λίμνης.  Η Αμάτα, είχε ανεβεί στην κορυφή του βουνού για να τον φτάσει, όμως αυτός ήταν εκεί, μπροστά στα πόδια της. Τι όμορφος που ήταν και πόσο χαρούμενος φαινόταν που την έβλεπε! Άπλωσε το χέρι για να του χαϊδέψει το πρόσωπο και έπεσε με το κεφάλι μέσα στη λίμνη. Το τελευταίο πράγμα που είδε, ήταν το χαμόγελό του...
     Ψηλά, ανάμεσα στ' αστέρια, ο θεός Τούπα, που παρακολουθούσε όλο αυτό τον καιρό την Αμάτα, δεν άντεξε τόσο πόνο. Ένα τόσο γενναίο κορίτσι, άξιζε καλύτερη μοίρα, ένα πιο ευτυχισμένο τέλος. Ο θεός, ανοιγόκλεισε τα μάτια και η Αμάτα, επέπλευσε και πάλι στην επιφάνεια του νερού, μεταμορφωμένη σ' ένα πανέμορφο νούφαρο.
     Ακόμη και σήμερα, το νούφαρο και ο άντρας στο φεγγάρι συναντιούνται κάθε βράδυ στη λίμνη και θαυμάζει ο ένας, την αιώνια ομορφιά του άλλου...
πηγη

Η μουσική πρόταση της ημέρας Kellianna Maiden, Mother, Crone

Από την Kellianna η μουσική πρόταση της ημέρας με το τραγούδι
 Maiden, Mother, Crone

Sing for the girl
dressed in white
sing for the song
Sing for the light inside her
promise and hope
When you do find that Sunrise
is creeping through dawn
Then you will know the Maiden
Sing for the Song

Woman in red full of life
future is born
Nurturing, caring, fertile
loving us all
When you do find that Sunlight
is feeding your soul
Then you will know the Mother
Sing for the Love

Woman in black so travelled
Wisdom and bones
Weary with age and knowledge
Lifetimes she's known
When you do find in Moonlight
all mysteries solved
Then you will know the Wise One
Sing for the Crone




Discography: 
Lady Moon 2004 
I Walk with the Goddess 2007
Elemental 2010 
The Ancient Ones 2012

March 6, 2014

Η λίστα με τα «15 πιο βρώμικα τραγούδια της ροκ», σύμφωνα με τη σύζυγο του Αλ Γκορ.

Το 1985, η Γκορ ίδρυσε τον οργανισμό «Parents Music Resource Center», γνωστό και ως PMRC, όταν έπιασε την 11χρονη κόρη της να ακούει το «χυδαίο» δίσκο του Prince, Purlpe Rain
Ο μεγαλύτερος εχθρός των μακρυμάλληδων «Σατανιστών» της μέταλ και πανκ σκηνής τη δεκαετία του ’80, ήταν μία ξανθιά κυρία με το όνομα Τίπερ Γκορ. Ήταν η σύζυγος του Γερουσιαστή και μετέπειτα Αντι-Προέδρου των Η.Π.Α., Αλ Γκορ.
Το 1985, η Γκορ ίδρυσε τον οργανισμό «Parents Music Resource Center», γνωστό και ως PMRC, όταν έπιασε την 11χρονη κόρη της να ακούει το «χυδαίο» δίσκο του Prince, Purlpe Rain. Στόχος του οργανισμού ήταν να προφυλάξει τα αθώα νιάτα από τα ναρκωτικά και το σεξ της ροκ μουσικής. Η Γκορ δήλωσε ότι δεν επιθυμούσε να «φιμώσει τη μουσική», αλλά να προστατέψει τους νέους από τις κακές επιρροές.

Η Τίπερ Γκορ και η Σούζαν Μπέικερ, που ίδρυσαν τον οργανισμό.

Σύμφωνα με τη μηχανή του χρόνου, ο οργανισμός συγκέντρωσε τα δεκαπέντε «χειρότερα» τραγούδια σε μια λίστα που αποκάλεσαν «Βρώμικα Δεκαπέντε». Ανάμεσά τους ήταν το «Darling Nikki» του Prince, γιατί αναφερόταν στο σεξ και τον αυνανισμό, το «Bastard» των Motley Crue για τους βίαιους στίχους και το «High n Dry» των Def Leppard εξαιτίας των αναφορών σε ναρκωτικά και αλκοόλ. Οι μουσικοί δεν έμειναν άπραγοι.
Ο Φρανκ Ζάπα, ο Ντι Σνάιντερ των Twisted Sister και ο Τζον Ντένβερ προέβαλαν σθεναρή αντίσταση στις κατηγορίες του οργανισμού. Το τραγούδι του Σνάιντερ «Under the Blade» κατηγορήθηκε ότι εκθείαζε το σαδομαζοχισμό και το βιασμό. Στην πραγματικότητα, το τραγούδι αναφερόταν στην επικείμενη εγχείρηση του τραγουδιστή. Η αντίδραση του Σνάιντερ ήταν αποστομωτική. Δήλωσε ότι δεν ήταν οι στίχοι πονηροί, αλλά το μυαλό της κυρίας Γκορ: «Η κυρία Γκορ έψαχνε για σαδομαζοχισμό και βιασμούς και τους βρήκε. Αν κάποιος έψαχνε για αναφορές σε εγχειρήσεις, θα τις είχε κι αυτές»....

Ο Ντι Σνάιντερ υπερασπίζεται τη ροκ μουσική....

Ο Ζάπα προσέγγισε την υπόθεση με πιο συγκεκριμένα επιχειρήματα: «Η πρόταση είναι μια ανοησία που δε θα προσφέρει καμία βοήθεια στα παιδιά και σχεδόν καταπατά τις συνταγματικές ελευθερίες των ανθρώπων που δεν είναι παιδιά. Θα απασχολήσει τα δικαστήρια για χρόνια, λόγω των ερμηνευτικών δυσκολιών που παρουσιάζει». Ο Μπλάκι Λόλες, τραγουδιστής του συγκροτήματος W.A.S.P. έβρισκε υποκριτική τη στάση του οργανισμού, γιατί πίστευε ότι δεν τους ένοιαζε πραγματικά η ασφάλεια των νέων: «Το μόνο που τους νοιάζει είναι να εξυψώσουν το προφίλ του Γερουσιαστή Αλ Γκορ»
Παρά τις προσπάθειές των μουσικών, ο οργανισμός επικράτησε. Αποφασίστηκε
ότι κάθε δίσκος που θεωρούνταν χυδαίος και επικίνδυνος για τους νέους, θα είχε στο εξώφυλλο το αυτοκόλλητο «Parental Advisory Explicit Content», δηλαδή «Γονική Συμβουλή Άσεμνο Περιεχόμενο». Τα «Αυτοκόλλητα Τίπερ», όπως τα αποκαλούσαν κοροϊδευτικά, είχαν το ανάποδο αποτέλεσμα από αυτό που ήλπιζε ο οργανισμός. Αντί να μειώσουν τις πωλήσεις των προκλητικών δίσκων, τις αύξησαν.Οι προσπάθειες του οργανισμού κατέληξαν στο να διαφημίσοζυν τους μουσικούς που καταδίωκαν. «Το αυτοκόλλητο σήμαινε ότι όλοι οι επαναστάτες έφηβοι θα αγόραζαν σίγουρα το δίσκο», δήλωσε ο τραγουδιστής των Motley Crue, Νίκι Σιξ. Το αυτοκόλλητο έγινε σύντομα σύμβολο της αντισυμβατικότητας και εμφανίστηκε παντού, από μπλούζες μέχρι γκραφίτι στους στίχους.
Τα «Βρώμικα Δεκαπέντε»
1. Prince - »Darling Nikki» (Σεξ/Αυνανισμός)
2. Sheena Easton - »Sugar Walls» (Σεξ)
3. Judas Priest - »Eat Me Alive» (Σεξ)
4. Vanity – «Strap On Robbie Baby» (Σεξ)
5. Mötley Crüe - »Bastard» (Βία)
6. AC/DC - »Let Me Put My Love Into You» (Σεξ)
7. Twisted Sister - »We’re Not Gonna Take It» (Βία)
8. Madonna - »Dress You Up» (Σεξ)
9. W.A.S.P. - »Animal (F**k Like A Beast)» (Σεξ)
10. Def Leppard - »High N” Dry» (Drug and Alcohol Use)
11. Mercyful Fate - »Into The Coven» (Occult)
12. Black Sabbath - »Trashed» (Ναρκωτικά και αλκοόλ)
13. Mary Jane Girls - »In My House» (Σεξ)
14. Venom - »Possessed» (Μαγεία)
15. Cyndi Lauper - »She-Bop» (Σεξ/αυνανισμός)...

O Γιάννης Πετρίδης παίρνει συνέντευξη στον Rory Gallagher

Αξέχαστες στιγμές πριν από 33 χρόνια.. Ο Γιάννης Πετρίδης παίρνει συνέντευξη στον Rory Gallagher στην ραδιοφωνική εκπομπή 'Rock Club' πριν από συναυλία του το φθινόπωρο του 1981 στην Ν.Φιλαδέλφεια. Στην συνέντευξη ακούγονται πολλές από τους μουσικές επιλογές του Rory..μπορείτε να την ακούσετε εδώ






πηγη

March 5, 2014

Lady of the moonlight Θεϊκή Μητέρα - Ιερό Θηλυκό


Φωτίζω την Καρδιά..,μετρώ τους Ήλιους που πλαισιώνουν την αύρα σου...

Καυτή η ανάσα μου στα δυό σου χείλη...δείγμα πυρωμένης έλξης για την ύπαρξη σου που λούζει τα όνειρα μου σαν φωτεινός πολύχρωμος καταρράκτης...
Γνωρίζω πως Εσύ Θηλυκή Ευγνωμοσύνη των Ουράνιων μονοπατιών των άστρων είσαι τα πάντα σε κάθε μορφή του Αιθέρα...
Γνωρίζω πως όλα βασικά στη Φύση του Σύμπαντος είναι πρωτίστως μα και ολοκληρωτικά Θηλυκά...Και νιώθω τα Προμηθεϊκά Όντα που έκλεψαν φώς και πύρ απο την Ψυχή σου...για να έχουν λόγο ύπαρξης και εξουσίας...
Στα γλυκά θλιμμένα μάτια σου κλαίω και δακρύζω για τη Θεία εγκατάλειψη...
Όμως οι καιροί δυναμώνουν στον ερχομό της Αιώνιας Θηλυκής Άνοιξης...
Γνωρίζω την προσευχή των λουλουδιών για σένα...το άρωμα τους...το άρωμα σου...για μένα πνοή στη ζωή μου...
Η θέα...τα χρώματα σου ποτίζουν τα αισθήματα μου και ματώνουν τη καρδιά...
Και το φιλί σου έγινε ακριβό κόσμημα που με δυσκολία αλιεύεται απο τα σπλάχνα της Μητέρας Γής...
Το στήθος μου μπροστα στη μάχη να σε πλησιάσω...Όσο πιο κοντά...τόσο μεγαλύτερος ο πόνος και ο έρωτας...Μα στις σκέψεις του θεού δεν υπάρχει άλλη έγνοια και άλλο Όν πέρα απο σένα...
Ταξίδεψε με αγαπημένη του φεγγαριού στο Σεληνόφως της δικής σου ματιάς...
Θέλω να δώ τον κόσμο μέσα απο τα δικά σου μάτια...
Ταξίδεψε με...διψώ...διψώ να κοιτάξω απο την Πύρινη ματιά του Είναι σου...
Λατρεία Είσαι...
Νικόλας Μαρκάκης

πηγη
Lady of the shining star
Lady of the moon light
Lady of the dew wet dawn
Lady of the twilight
(chorus:)
The goddess is in everything
In every form of nature
The goddess is in everything
In every from of beauty

Lady of the flowing waters
Lady of the mountain
Lady of the flowering meadows
Lady of the forest
(chorus:)

Lady of the shining star
Lady of the moon light
Lady of the dew wet dawn

Lady of the twilight

March 4, 2014

«Σκέψεις και διαλογισμοί» Χαλίλ Γκιμπράν

Η ψυχή μου με συμβουλεύει και μ΄ έμαθε να διακρίνω την κρυμμένη ομορφιά του δέρματος, του παραστήματος και του χρώματος. Με δίδαξε να στοχάζομαι εκείνο που οι άνθρωποι ονομάζουν άσχημο μέχρι ν΄ ανακαλύψω την αληθινή γοητεία κι ομορφιά.
Πριν η ψυχή μου με διδάξει, έβλεπα την ομορφιά σαν ένα τρεμάμενο πυρσό ανάμεσα σε στήλες καπνού. Τώρα που ο καπνός έχει διαλυθεί, δε βλέπω τίποτα άλλο από τη φλόγα.

«Σκέψεις και διαλογισμοί» Χαλίλ Γκιμπράν.


πηγη

Η μουσική πρόταση της ημέρας Γ. Τσίγκος & Μαύροι Κύκλοι - Ο Καβαλάρης τ`ουρανού

Από τον δίσκο "Πάνινες Kούκλες" που κυκλοφόρησε το 1997 η μουσική πρόταση της ημέρας Γ. Τσίγκος & Μαύροι Κύκλοι - Ο Καβαλάρης τ`ουρανού

Αν δεν μπορείς να μετρήσεις τ` αστέρια
στο βυθό μιας λίμνης
Αν δεν μπορείς να ακούσεις το πρωινό
τραγούδι της σελήνης
Αν δεν μπορείς να νιώσεις την καρδιά
της μητέρας γης
Αν δεν μπορείς να γευθείς το φιλί
της ηλιοβροχής

Αν δεν μπορείς - αν δεν μπορείς
αν δεν μπορείς δεν ανήκεις σε μας
δεν μπορείς να φοράς
το τατού του μεγάλου ουρανού
Αν δεν μπορείς - αν δεν μπορείς
αν δεν μπορείς δεν ανήκεις σε μας
δε θα γίνεις ποτέ ούτε δω ούτε αλλού
ούτε εδώ ούτε αλλού
ο καβαλάρης τ` ουρανού

Αν δεν μπορείς να ανασάνεις την αύρα
της άγριας ανεμώνης
Αν δεν μπορείς να ταξιδέψεις στον ποταμό
της πύρινης ζώνης
Αν δεν μπορείς να πολεμήσεις το μίσος
για την αγάπη της αυγής
αν δεν μπορείς να νικήσεις τον δράκο
του φιδιού της σιωπής .


Jazz Music

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Music