January 3, 2014

Daddy's Work Blues Band & Blues Trackers Power Trio Live @ Half Note Jazz Club

Οι Blues Trackers ξεκινάνε τη μουσική τους πορεία κάνοντας εμφανίσεις πρώτα στη Λάρισα και μετέπειτα σε όλη τη Θεσσαλία.

.Το γκρουπ πλέον κάνει εμφανίσεις σε όλη τη χώρα παίρνοντας μέρος σε διοργανώσεις διεθνούς εμβέλειας όπως το παγκόσμιο πρωτάθλημα παραπέντε και η πανευρωπαϊκή συνάντηση των Harley MC.
Συνοδεύουν τον θρυλικό Louisiana Red για πρώτη φορά ξεκινώντας μια φιλία που θα τους φέρει μαζί στη σκηνή και τα επόμενα χρόνια. Παράλληλα εμφανίζονται μόνιμα σε club του Βόλου και της Λάρισας αποκτώντας έτσι πολλούς φίλους.

Συνοδεύουν το γυναικείο τρίο των Blue Roux από τη Νέα Ορλεάνη κάνοντας μία ακόμη διεθνή συνεργασία.

Συνεργάζονται με τους Jolly Horns, ένα καταπληκτικό ντουέτο πνευστών, δημιουργώντας έτσι μια τρομερή εξάδα που κινείται σε funky, blues και soul μονοπάτια. Μαζί τους εμφανίζεται και ο Ηλίας Ζάϊκος (Blues Wire) σε δύο μοναδικές βραδιές με πολύ «ρεύμα».
Το θεσσαλικό κουαρτέτο αυτή τη φορά βρίσκεται πάνω στη σκηνή με την φοβερή ερμηνεύτρια Nellie ‘Tiger’ Travis από το Chicago αφήνοντας για μια φορά ακόμα τις καλύτερες εντυπώσεις. Τον Αύγουστο της ίδιας χρονιάς ο front man του γκρουπ Πάνος Μπαντικούδης ηχογραφεί το πρώτο του προσωπικό άλμπουμ με τίτλο «BLUES PEOPLE». Συμμετέχουν, εκτός από τους Blues Trackers, πολλά καταξιωμένα ονόματα όπως ο Γιώργος Bandoek, ο Ηλίας Ζάϊκος, ο Αλέξης Αποστολάκης, ο Σωτήρης Ζήσης αλλά και οι πρωτοεμφανιζόμενοι LMC.

Ο Louisiana Red, ο Ηλίας Ζάϊκος και ο Πάνος Μπαντικούδης συναντιούνται στη σκηνή του Art Deco για μια και μοναδική βραδιά γεφυρώνοντας τρεις γενιές blues μουσικών. Λίγες εβδομάδες νωρίτερα οι Blues Trackers ανοίγουν μια από τις μεγαλύτερες μπάντες της ροκ ιστορίας, τους Dr.Feelgood και τον Νοέμβριο της ίδιας χρονιάς τον μπασίστα Glenn Hughes των θρυλικών Deep Purple.

Η μπάντα μπαίνει στο στούντιο και για πρώτη φορά ηχογραφεί δικό της υλικό. Το άλμπουμ με τίτλο "Smells Like Trouble" (2010) περιλαμβάνοντας δέκα συνθέσεις γραμμένες από τα μέλη του γκρουπ.



Blues Trackers Power Trio
Πάνος Μπαντικούδης - κιθάρα,φυσαρμόνικα,φωνη
Τάσος Λυτρίδης - μπάσο,φωνή
Θοδωρής Τριανταφύλλου - τύμπανα,φων


Daddy’s Work Blues Band
Οι Daddy's Work Blues Band είναι μια blues- rock μπάντα με έδρα τα Δυτικά Προάστια της Αθήνας με αρκετές εμφανίσεις σε μουσικές σκηνές της Αθήνας αλλά και της επαρχίας
Το όνομά της η μπάντα το πήρε από ένα τραγούδι των Blues Wire. 
Το πιο δυνατό σημείο αυτής της μπάντας, είναι ο προσωπικός της χαρακτήρας που οφείλεται στη μεταξύ μας σχέση. Δεν είμαστε απλώς φίλοι, είμαστε από παιδιά, εμπλεκόμενοι ο ένας στη ζωή του άλλου. Αυτή η παρέα που είναι σαν να υπήρχε και πριν από μας(!), μάς εμπνέει να μένουμε ίδιοι για να μπορούμε να αλλάζουμε και να εξελισσόμαστε. Γι’ αυτό οι συναυλίες μας δεν μοιάζουν μεταξύ τους, ενώ το κοινό από όπου κι αν προέρχεται (μουσικά μιλώντας), βρίσκει πάντα στην ερμηνεία μας ένα κομμάτι της ψυχής του (κατά δήλωσή τους).

Οι Daddy’s Work Blues Band άνοιξαν τις συναυλίες γνωστών μουσικών συγκροτημάτων όπως οι Δρ Feellgood, Louisiana Red, Blues Wire, Ansley Lister, .....και έχουν εμφανιστεί σε (Half Note Jazz Club, Granazi Blues Bar, Life jazzy bar, Rockwood, Stage25, Badminton Theatre, 7th TRIPolis Rock Festival, Crescent Blues Festival, 2ο Music Highway Festival κ.ά.)
Daddy's Work Blues Band
Δημήτρης Δουλγερίδης: κιθάρα-φωνή, 
Μπάμπης Τυρόπουλος: κιθάρα (Guest)
Στάθης Ανέστης: μπάσο, 
Ευθύμιος Πολύζος: τύμπανα 
Γιάννης Παχύδης: φυσαρμόνικα
Φάνης Θεοφίλου: piano...and will always be in our hearts

January 2, 2014

Η σημερινή μουσική πρόταση A Whiter Shade Of Pale - Procol Harum

Ηταν 12 Μαίου 1967 όταν κυκλοφόρησε σαν single από τους Procol Harum η σημερινή μουσική πρόταση το κλασσικό 
A Whiter Shade Of Pale 

We skipped the light fandango
Turned cartwheels 'cross the floor
I was feeling kinda seasick
But the crowd called out for more
The room was humming harder
As the ceiling flew away
When we called out for another drink
And the waiter brought a tray
And so it was that later
As the miller told his tale
That her face, at first just ghostly,
Turned a whiter shade of pale
She said, "There is no reason
And the truth is plain to see."
But I wandered through my playing cards
And they would not let her be
One of sixteen vestal virgins
Who were leaving for the coast
And although my eyes were open wide
They might have just as well been closed
And so it was that later
As the miller told his tale
That her face, at first just ghostly,
Turned a whiter shade of pale
She said, "I'm here on a shore leave,"
Though we were miles at sea.
I pointed out this detail
And forced her to agree,
Saying, "You must be the mermaid
Who took King Neptune for a ride."
And she smiled at me so sweetly
That my anger straightway died.
And so it was that later
As the miller told his tale
That her face, at first just ghostly,
Turned a whiter shade of pale
If music be the food of love
Then laughter is it's queen
And likewise if behind is in front
Then dirt in truth is clean
My mouth by then like cardboard
Seemed to slip straight through my head
So we crash-dived straightway quickly
And attacked the ocean bed
And so it was that later
As the miller told his tale
That her face, at first just ghostly,
Turned a whiter shade of pale
Songwriters
KEITH REID, GARY BROOKER

January 1, 2014

Περί Χρόνου


ΘΕΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ

              Ενας ακόμη χρόνος πέρασε, ένας επιπλέον κόκκος άμμου προστέθηκε στην κοσμική κλεψύδρα του Σύμπαντος. Αν, όμως, ο χρόνος είναι μόνον ό,τι μετράνε τα ρολόγια ή τα ημερολόγια, τότε γιατί μας φαίνεται ατελείωτος όταν πλήττουμε και αδυσώπητος όταν γερνάμε; Τι σχέση μπορεί να έχει η εύπλαστη υποκειμενική εμπειρία του χρόνου που βιώνουμε καθημερινά με τον «απανθρωποποιημένο», δηλαδή μαθημα-τικοποιημένο, χρόνο της επιστήμης;                                          
              Η σύλληψη της έννοιας του «χρόνου» αποτελούσε ένα από τα μεγαλύτερα επιστημονικά και μεταφυσικά προβλήματα της αρχαιοελληνικής σκέψης. Απ’ ό,τι φαίνεται, στην κοσμογονία των Ορφικών υπάρχει ήδη κάποια μυθολογική ταύτιση του Χρόνου με τον Κρόνο (Θεό-πλανήτη), του οποίου η κυκλική περιφορά καθορίζει τη γένεση, τον θάνατο και την αναγέννηση των πάντων.
Κατόπιν, οι Πυθαγόρειοι, επηρεασμένοι πιθανά από τους Ορφικούς, θα περιγράψουν τον χρόνο ως «σφαίρα που περικλείει τα πάντα», όπως αναφέρει ο Αριστοτέλης (στα «Φυσικά»), τον τοποθετούν δηλαδή στην εξώτερη σφαίρα του ουράνιου θόλου ως σκοτεινό ενορχηστρωτή της κοσμικής αρμονίας των σφαιρών.
Με τον Παρμενίδη αρχίζει η διαφοροποίηση του είναι από το γίγνεσθαι στον χρόνο του κόσμου. Αυτό που πραγματικά υπάρχει, σύμφωνα με τον Παρμενίδη, είναι αιώνιο: χωρίς αρχή και τέλος (αγέννητο και άφθαρτο). Μια εντυπωσιακή ιδέα που θα γονιμοποιήσει όλες τις μετέπειτα ιδεαλιστικές αντιλήψεις στην επιστήμη (αστρονομία, μαθηματικά) αλλά και στη φιλοσοφία της αρχαιότητας.
              Ωστόσο, το κείμενο όπου το πρόβλημα του χρόνου, δηλαδή της σχέσης τού είναι με το γίγνεσθαι, τίθεται σε όλο του το φιλοσοφικό μεγαλείο είναι ο «Τίμαιος» του Πλάτωνος. Σε αυτό το ύστερο έργο του, ο Πλάτων περιγράφει τον χρόνο ως «κινητή εικόνα της αιωνιότητας». Με αυτή την υποβλητική μεταφορά ο Πλάτων επιχειρεί να αναβαθμίσει, δηλαδή να εκκοσμικεύσει την κυρίαρχη αντίληψη της εποχής περί κυκλικού ή ουροβόρου χρόνου. Και το εντυπωσιακό είναι ότι το πετυχαίνει μαθηματικοποιώντας την! Ο Πλατωνικός Δημιουργός του κόσμου είναι πάνω απ’ όλα προικισμένος γεωμέτρης που εγκαθιστά μαθηματική τάξη σε ένα Σύμπαν αταξίας και αναρχίας.
Το επόμενο βήμα θα το πραγματοποιήσει ο Αριστοτέλης ορίζοντας τον χρόνο ως «τον αριθμό της κίνησης σύμφωνα με το πριν και το μετά»: η ταύτιση του χρόνου με τη μέτρηση της κίνησης στον χώρο έχει ήδη συντελεστεί. Πολύ αργότερα, κατά τον 17ο αιώνα, από αυτή τη γεωμετρικοποίηση της κίνησης θα προκύψει η επαναστατική ιδέα του «απόλυτου χρόνου»!

Ο «άχρονος» χρόνος της φυσικής

              Ολοι οι πρωταγωνιστές της μεγάλης επιστημονικής επανάστασης (Καρτέσιος, Γαλιλαίος και Νεύτωνας) θα στηρίξουν το αντιαριστοτελικό οικοδόμημα της νέας φυσικής φιλοσοφίας πάνω σε αυτήν ακριβώς την αριστοτελική ιδέα του χρόνου ως μετρήσιμης ποσότητας της κίνησης στον χώρο. Πρόκειται, ωστόσο, για τη μαθηματικοποίηση μιας γραμμικής και όχι πλέον κυκλικής σύλληψης του χρόνου. Σπάζοντας όμως τον κύκλο του ουροβόρου χρόνου οι φυσικοί φιλόσοφοι δημιούργησαν μια βαθιά τομή στην ανθρώπινη εμπειρία του χρόνου. Εκτοτε οι άνθρωποι είναι καταδικασμένοι να ζουν σε ένα γραμμικό συμμετρικό «φυσικό» χρόνο μολονότι οι ίδιοι εξακολουθούν να βιώνουν την υποκειμενική εμπειρία ενός ασύμμετρου «αφύσικου» χρόνου, όπου το πριν προηγείται πάντα του μετά.
              Για την κλασική φυσική ο χρόνος δεν κυλάει προς μία κατεύθυνση, δεν παράγει τίποτα νέο. Οπως το έθεσε ο Νεύτωνας στην εισαγωγή του μεγάλου βιβλίου του «Philosophie Naturalis Principia Mathematica»: «Ο απόλυτος, αληθινός και μαθηματικός χρόνος, αφ’ εαυτού και από την ίδια του τη φύση, ρέει ομοιόμορφα χωρίς να εξαρτάται από τίποτα το εξωτερικό…».

              Με άλλα λόγια, ο υποκειμενικός χρόνος που βιώνουν οι άνθρωποι, για τον Νεύτωνα και την κλασική επιστήμη είναι μια ψευδαίσθηση που καμία απολύτως σχέση δεν έχει με τον απόλυτο κοσμικό χώρο και χρόνο. Ετσι όμως στον πυρήνα της νεωτερικής επιστήμης παρεισφρέει δόλια η πλατωνική εικόνα του χρόνου ως κινούμενου ειδώλου της αιωνιότητας.
Η ιδέα ενός απόλυτου χρόνου όχι μόνον άντεξε σθεναρά, αλλά και κυριάρχησε στην επιστημονική σκέψη για περισσότερο από τρεις αιώνες. Ωσπου στις αρχές του εικοστού αιώνα ένας νεαρός φυσικός (Αλμπερτ Αϊνστάιν) ανέτρεψε το μεγαλοπρεπές οικοδόμημα της κλασικής φυσικής.
              Μολονότι η θεωρία του ονομάστηκε «ειδική θεωρία της σχετικότητας», εν τούτοις δεν είχε τίποτα το σχετικιστικό στον πυρήνα της. Το αντίθετο, μάλιστα, επιχειρούσε να απαλλάξει τη φυσική από τα ανυπέρβλητα προβλήματα που είχαν συσσωρευτεί από τις «αφύσικες» έννοιες του απόλυτου χώρου και χρόνου και τα προνομιακά -ή αδρανειακά- συστήματα αναφοράς που υποτίθεται ότι εξασφάλιζαν την αντικειμενική παρατήρηση της φύσης.
Δεν κατάφερε όμως να αποκαταστήσει τον δημιουργικό ρόλο του χρόνου στη διαμόρφωση της θεμελιώδους δομής της ύλης (υποατομικά σωματίδια) αλλά και στην εξέλιξη του ορατού μας Σύμπαντος! Εξάλλου, όπως θα εκμυστηρευθεί ο ίδιος ο Αϊνστάιν σε ένα περίφημο γράμμα του: «Η διάκριση ανάμεσα σε παρελθόν και σε μέλλον αποτελεί μόνο μια ψευδαίσθηση, έστω κι αν πρόκειται για μια επίμονη ψευδαίσθηση».
Αν όμως ο χρόνος είναι απλώς μία παράμετρος στη φυσική περιγραφή του Σύμπαντος, αν αποτελεί μόνο μία επιπλέον διάσταση στο τετραδιάστατο συνεχές που ονομάζεται «χωρόχρονος», δηλαδή μια επιπλέον μαθηματική συντεταγμένη που αυξάνεται ή μειώνεται από το άπειρο παρελθόν στο άπειρο μέλλον, τότε γιατί το Σύμπαν δεν είναι στατικό αλλά συνεχώς εξελίσσεται; Γιατί ο χρόνος είναι ασύμμετρος και χωρίζεται πάντα σε παρελθόν, παρόν και μέλλον; Τέλος, γιατί όλα τα πολύπλοκα φυσικά συστήματα, συμπεριλαμβανομένων των ανθρώπων, περιέχουν καταγεγραμμένο στη δομή τους μόνο το παρελθόν αλλά όχι το μέλλον τους;          

Η συνειδητοποίηση ότι το Σύμπαν δεν είναι στατικό αλλά εξελίσσεται διαρκώς, δημιουργώντας νέες, πιο σύνθετες δομές, υποδεικνύει επίσης τη δημιουργική και απολύτως φυσική δράση του χρόνου πάνω στην οργάνωση του Σύμπαντος.
Η μη αναστρεψιμότητα στη φύση αποτελεί όχι μόνο την εκδήλωση της δημιουργικής δράσης του χρόνου πάνω στα πολύπλοκα φυσικά συστήματα, αλλά και την ουσιαστική προϋπόθεση για την εμφάνιση όλων των εξελικτικών φαινομένων: από την κοσμολογική εξέλιξη μέχρι τη βιολογική εξέλιξη της ζωής και από τη νοητική εξέλιξη στο ζωικό βασίλειο μέχρι την ανθρώπινη ιστορία.
              Η πολύπλοκη αλλά ιδιότυπη «χρονομηχανή» που βρίσκεται μέσα στο νου μας και μας επιτρέπει να επιβιώνουμε ως νοήμονα όντα ίσως να αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα πειράματα στην ιστορία του χρόνου. Χάρη σε αυτή τη βιολογική χρονομηχανή που αποκαλούμε ανθρώπινο νου μπορούμε να δραπετεύσουμε από την παραλυτική δυνάστευση της ψευδαίσθησης αιωνιότητας. Ισως γι’ αυτό έχει πάντα νόημα η ευχή: ευτυχισμένος ο «καινούργιος» χρόνος.
Τα βέλη του χρόνου δεν πλήττουν μόνο τη ζωή των ανθρώπων αλλά και τη ζωή των ανθρώπινων ιδεών. Και οι επιστημονικές ιδέες για τον χρόνο δεν αποτελούν εξαίρεση: μεταμορφώνονται, εξελίσσονται ή και αλλάζουν ριζικά προσφέροντάς μας, όπως ελπίζουμε, μια ακριβέστερη εικόνα του χρόνου.
                                


                                          Ο «άχρονος» χρόνος της Εκκλησίας

              Στην αντίπερα όχθη βρίσκεται ο χρόνος της Εκκλησίας. Ο Θεός δεν εξαρτάται από τον χώρο και το χρόνο για να ζήσει και να υπάρξει. Είναι δημιουργός των πάντων, και αυτό σημαίνει ότι είναι άχρονος και αχώρετος. Άχρονος και Πανταχού παρών. Γιατί αν ο Θεός εξαρτάται από τον χώρο και τον χρόνο, πού, και πότε ήταν, "πριν" δημιουργήσει ο Ίδιος τον χώρο και τον χρόνο;
              Όταν, λοιπόν, αναφερόμεθα στο χρόνο της Εκκλησίας αντιλαμβανόμεθα ότι η αφετηρία του είναι ο προαιώνιος Υιός και Λόγος του Θεού, «ο ων επί πάντων Θεός ευλογητός εις τους αιώνας» κατά τον Απ. Παύλο. Δηλαδή ο μόνος κατά φύσιν αχώρητος και άχρονος.
              Όμως, ο Εκκλησιαστικός χρόνος δεν είναι εκτός του τόπου και του χρόνου που ζούμε. Μπορεί να προηγείται και να οδεύει στην αιωνιότητα αλλά αφορά άμεσα και στους εδώ κατοικούντας ανθρώπους. Πώς είναι δυνατόν, βέβαια, το αιώνιο, το άχρονο, το τοπικά απροσδιόριστο διάνυσμα της Εκκλησίας να εισέρχεται και να συμπλέκεται μέσα στο χώρο και το χρόνο που ζούμε εμείς;
              Η υμνολογία της Εκκλησίας μας δίνει την απάντηση με το απολυτίκιον της εορτής, της κατά σάρκα περιτομής του Χριστού: «Μορφήν αναλλοιώτως ανθρωπίνην προσέλαβες, Θεός ων κατ ουσίαν πολυεύσπλαχνε Κύριε». Με την θεία ενανθρώπηση εισέρχεται η άχρονος αιωνιότης στην εν χρόνω δημιουργία για να θεραπεύσει την φθορά του χρόνου και την ματαιότητα που τον ακολουθεί. Για το λόγο αυτό «ουκ επαισχύνεται σαρκός την περιτομήν ο άναρχος κατά τον Πατέρα» για να λάβει αρχή η αφθαρσία απέναντι στη φθορά και η βεβαία ελπίς της αιωνιότητος απέναντι στη ματαιότητα των ανθρωπίνων πραμάτων διότι «αθανασία ην εν αυτώ» μας αποκαλύπτει η Σοφία Σολομώντος.
              Στην Εκκλησία δεν υπάρχει ο χρόνος που γνωρίζουμε. «Σήμερον γεννάται..» και «σήμερον κρεμάται επί ξύλου..» και όχι συμβολικά. Στην Εκκλησία έχουμε μνήμη του παρελθόντος: «Μεμνημένοι.. του σταυρού, του τάφου, της τριημέρου αναστάσεως, της εκ δεξιών καθέδρας» (Θεία Λειτουργία Αγ. Ιωάννου Χρυσοστόμου-ευχή ανάμνησις πρίν τον καθαγιασμό) και μνήμη του μέλλοντος (!) «Μεμνημένοι ... της δευτέρας και ενδόξου πάλιν παρουσίας» – που ιστορικά ακόμη δεν έγινε και ούτε ξέρουμε πότε θα γίνει. Η Θεία Λειτουργία είναι ο άχρονος χρόνος, η Βασιλεία των Ουρανών, που παρευρίσκονται όλοι και οι κεκοιμημένοι και οι ζώντες.
              Στην Εκκλησία οι κατά φύσιν κτιστοί γίνονται κατά χάριν άκτιστοι, αναφέρει ο άγιος Μάξιμος. Συντελείται το θαύμα του συγκερασμού του χρόνου της δημιουργίας με το χρόνο της Εκκλησίας και διαμορφώνεται ο λειτουργικός χρόνος. «Η λατρεία της Εκκλησίας συνεκέρασε το θείο και το ανθρώπινο»
              Αν ο γήινος χρόνος που γίνεται παλαιός με την έναρξη ενός νέου, ενηλικιώνει, γηράζειφθείρει τον άνθρωπο και οδηγεί το ανθρώπινο σώμα στο θάνατο, η ψυχή μένει ανεπηρέαστηαυτής της αλλοιώσεως διότι ο αιώνιος Λόγος εμφύτευσε σ' αυτήν, με την εν τω κόσμω κοινωνία Του, ζωήν αιώνιον και αθάνατον. «Ει ο έξωθεν άνθρωπος φθείρεται, ο εσωθεν ανακαινούται ημέρα τη ημέρα» μας διδάσκει ο Απ. Παύλος.
Αυτή είναι η έκδοση html του αρχείου http://www.kannavos.gr/xronos.doc.

Η μουσική πρόταση της ημέρας Anoushka Shankar - Metamorphosis

Από το έκτο και τελευταίο αλμπουμ της Anoushka Shankar με τίτλο Traces of You ακούμε την πρώτη μουσική πρόταση για το 2014   το τραγούδι Metamorphosis
Καλή χρονιά ειρήνη στο δρόμο σας και την αγάπη οδηγος σας!!










value="//www.youtube.com/v/KXvZ1PSTLK4?version=3&hl=el_GR&rel=0">

December 30, 2013

Το τελευταίο rock...άνισμα της χρονιάς



Το Ράδιο Ταξιδευτές σας προσκαλεί για το τελευταίο rock...άνισμα της χρονιάς αύριο στις 9 το 
βράδυ, να θυμηθούμε μελωδίες, να ανταλλάξουμε ευχές και να ταξιδέψουμε παρέα στο χωροχρόνο της μουσικής μέχρι την συνάντηση με το 2014.
 

REDRUM - Dust In Your Eyes "Victims Of Our Circumstances"

Από την τελευταία δουλειά των Redrum "Victims Of Our Circumstances" η μουσική πρόταση της ημέρας Dust In Your Eyes καλημέρα καλή ακρόαση!

MY SOUL IS BURNING
I HATE TO SEE MYSELF, HATE TO BE THE FOOL I AM
WITHOUT NO WARNING
I´VE BEEN TORN APART BY SOMETHING I DON´T UNDERSTAND

IT´S JUST A MATTER OF TIME
BAD TIMES JUST COME AND GO
SOME THINGS WILL TAKE A WHILE
I JUST CAN´T TAKE IT ANYMORE

IT FEELS LIKE DUST IN YOUR EYES
I CAN´T SPREAD MY WINGS ANYMORE
DUST IN YOUR EYES
I CAN´T SEE NO LIGHT ANYMORE

I DON´T WANNA GET UP EARLY IN THE MORNING OR AFTERNOON
OR EVEN LATE AT NIGHT, ´CAUSE I DON´T FEEL RIGHT
SO IT GOES MONDAY, TUESDAY, WEDNESDAY, THURSDAY, FRIDAY
I JUST WANNA HIDE

THEY STILL KEEP TELLING ME
IT´S JUST A MATTER OF TIME
SHUT UP AND GET AWAY
SOME THINGS WILL TAKE A WHILE

IT FEELS LIKE DUST IN YOUR EYES
I CAN´T SPREAD MY WINGS ANYMORE
DUST IN YOUR EYES
I CAN´T SEE NO LIGHT, BUT I´M STILL STANDING

I FEEL LIKE I´M STRANDED AND IT´S BURNING INSIDE
I DON´T KNOW WHY

SOLO

IT FEELS LIKE DUST IN YOUR EYES
I CAN´T SPREAD MY WINGS ANYMORE
DUST IN YOUR EYES
I CAN´T SEE NO LIGHT




REDRUM: 
Athan "Lyssa" Kazakis - Guitars
Panos Baxevanis - Guitars
Michael Bormann - Vocals
Marco Grasshoff - Keyboards
Alex Kidd - Bass
Thanos Sarketzis - Drums


December 28, 2013

Ηλιακό Πλέγμα _ Μέρος πρώτο _ Omraam Mikhaël Aïvanhov

Το συμπαθητικό σύστημα περιλαμβάνει κέντρα που εκτείνονται από τον εγκέφαλο μέχρι τη βάση του νωτιαίου μυελού, και ένα περιφερειακό τμήμα που αποτελείται από ένα σύνολο νεύρων και γαγγλίων ενωμένων μεταξύ τους με δίκτυα νευρικών ινών που ονομάζονται πλέγματα. Το ηλιακό πλέγμα, τοποθετημένο στο επίπεδο του στομάχου, είναι ένα μεταξύ αυτών.

Τα γάγγλια του συμπαθητικού συστήματος κατανέμονται ως εξής:
—3 ζεύγη ενδοκρανιακών γαγγλίων κειμένων στη δίοδο του τρίδυμου νεύρου.
—3 ζεύγη αυχενικών γαγγλίων που συνδέονται με την καρδιά.

—12 ζεύγη νωτιαίων γαγγλίων που συνδέονται με τους πνεύμονες και το ηλιακό πλέγμα.
—4 ζεύγη οσφυϊκών γαγγλίων που συνδέονται με το ηλιακό πλέγμα, και διαμέσου του ηλιακού πλέγματος με το στομάχι, το λεπτό έντερο, το συκώτι, το πάγκρεας, τα νεφρά.
—4 ζεύγη ιερών γαγγλίων που συνδέονται με τον πρωκτό, τα γεννητικά όργανα και την ουροδόχο κύστη.


Αυτά όλα μαζί κάνουν λοιπόν 26 ζεύγη. Αυτός ο αριθμός 26 δεν οφείλεται στην τύχη. Ένας καββαλιστής θα σας πει ότι είναι ο αριθμός των 4 γραμμάτων του ονόματος του Θεού: Π 1 Π ' όπου " = 10, Π = 5, 1= 6,          Είναι καταπληκτική η διαπίστωση ότι το όνομα του Θεού είναι δομημένο με τους ίδιους νόμους που διέπουν τη δομή του συμπαθητικού συστήματος.
Οι 2 ομάδες των 3 ζευγών των ενδοκρανιακών και αυχενικών γαγγλίων συνδέονται με το θεϊκό κόσμο- αντιστοιχούν στην ψυχολογική πλευρά της φύσης.
Τα 12 ζεύγη των νωτιαίων γαγγλίων συνδέονται με τον πνευματικό κόσμο- αντιστοιχούν στη φυσιολογική πλευρά της φύσης.
Οι δύο ομάδες των 4 ζευγών των οσφυϊκών και ιερών γαγγλίων συνδέονται με το φυσικό κόσμο• αντιστοιχούν στην ανατομική πλευρά της φύσης.
Ας μελετήσουμε καθεμιά από αυτές τις ομάδες πιο λεπτομερειακά: 2 φορές 3 ζεύγη ενδοκρανιακών γαγγλίων: το 3 είναι ο αριθμός της θεότητας. Είναι ο αριθμός που αντιπροσωπεύει τα Κάββαλα, γιατί τα Κάββαλα μας αποκαλύπτουν τους παράγοντες, τις αρχές που δρουν μέσα στο σύμπαν. Τα Κάββαλα απαντούν στην ερώτηση: «ποιος»; ποιος δημιούργησε; ποιος ενεργεί;

12 ζεύγη νωτιαίων γαγγλίων: το 12 είναι ο αριθμός της Φύσης που διέπεται από τα άστρα- είναι ο αριθμός της αστρολογίας (οι 12 ζωδιακοί αστερισμοί), που μελετά τις επιδράσεις των ουράνιων σωμάτων, τις λειτουργίες των οργάνων του κοσμικού σώματος. Η αστρολογία συνδέεται με την κυκλοφορία και την αναπνοή. Το εαρινό σημείο, για παράδειγμα, οπισθοδρομεί κατά ένα βαθμό κάθε 72 έτη- αλλά 72 είναι επίσης ο αριθμός των χτύπων της καρδιάς σ' ένα λεπτό. Για την αναπνοή, το φυσικό είναι 18 κινήσεις στο λεπτό, και το 18 είναι ακριβώς ένα τέταρτο του 72. Η αστρολογία απαντά στην ερώτηση «πότε»;
2 φορές 4 ζεύγη οσφυϊκών και ιερών γαγγλίων: το 4 είναι ο αριθμός της αλχημείας, γιατί παριστάνει τις 4 καταστάσεις της ύλης: γη, νερό, αέρας και φωτιά (στερεή, υγρή, αέρινη, πύρινη). Η αλχημεία απαντά στην ερώτηση «τι».
Αυτά τα 26 ζεύγη των γαγγλίων του συμπαθητικού συστήματος διαιρούνται λοιπόν σε 5 ομάδες. Αυτές οι 5 ομάδες γαγγλίων συνδέονται με τις 5 αρετές που παριστάνονται με τοπεντάγραμμο αστέρι: την αγνότητα , τη δικαιοσύνη, την αγάπη, τη σοφία και την αλήθεια.
(Σε ορισμένες περιπτώσεις στην θέση της αγνότητας συναντά κάποιος την αρετή της καλοσύνης).

—Η αγνότητα συνδέεται με τα 4 ζεύγη των ιερών γαγγλίων, που αποτελούν τη βάση της αλυσίδας των γαγγλίων, γιατί η αγνότητα είναι η βάση, το θεμέλιο.
—Η δικαιοσύνη αντιστοιχεί στα 4 ζεύγη των οσφυϊκών γαγγλίων (που βρίσκονται στην περιοχή των νεφρών, με την οποία συνδέεται ο Ζυγός σύμβολο της ισορροπίας) και που σχετίζονται με όλα τα όργανα της διατροφής: στομάχι, συκώτι, έντερο κτλ... Όταν ο άνθρωπος δεν ξέρει να τρέφεται όπως πρέπει, η ισορροπία διασπάται, οι δίσκοι του ζυγού μετακινούνται και οι ενοχλήσεις που επακολουθούν αποκαλύπτουν ότι η δικαιοσύνη πρέπει να επέμβει για να αποκαταστήσει την τάξη.
—Η αγάπη συνδέεται με τα 12 ζεύγη των νωτιαίων γαγγλίων. Η αγάπη είναι μια δύναμη που μας διαστέλλει (και αυτή η διαστολή ξαναβρίσκεται στις κινήσεις της αναπνοής), που μας ενώνει με όλες τις υπάρξεις, με όλο το σύμπαν, όπως αυτό συνοψίζεται συμβολικά στους 12 αστερισμούς του Ζωδιακού.
—Η σοφία συνδέεται με τα 3 ζεύγη των αυχενικών γαγγλίων, τα οποία, διαμέσου των καρδιακών νεύρων, συνδέονται με την καρδιά, γιατί η αληθινή σοφία προέρχεται από την καρδιά.
—Η αλήθεια συνδέεται με τα 3 ζεύγη των ενδοκρανιακών γαγγλίων, γιατί η αλήθεια είναι η κορυφή, ο σκοπός που πρέπει να φτάσουμε, είναι υπεράνω όλων.
Η αλήθεια, η σοφία, η αγάπη, η δικαιοσύνη και η αγνότητα μας φέρνουν σε επαφή με όλες τις αρμονικές δυνάμεις του σύμπαντος, των οποίων τις ευλογίες δεχόμαστε. Κάθε αρετή βελτιώνει τη λειτουργία των γαγγλίων και των οργάνων με τα οποία είναι συνδέεται, ενώ αντίστοιχα κάθε λάθος εναντίον των αρετών διαταράσσει αυτή τη λειτουργία.
Για πολύ καιρό νόμιζαν ότι δεν υπήρχε καμιά σχέση μεταξύ του εγκεφάλου και του συμπαθητικού συστήματος. Τώρα όμως ξέρουν ότι αυτή η σχέση υπάρχει και ότι είναι μάλιστα πολύ στενή. Αλλά ο εγκέφαλος δεν μπορεί να ενεργήσει απευθείας πάνω στα όργανα, ενεργεί διαμέσου ενός αγωγού, ο οποίος είναι το μεγάλο συμπαθητικό σύστημα, και όπου το ηλιακό πλέγμα είναι το πιο σημαντικό του κέντρο. Οι Μύστες εργάζονται για να κάνουν συνειδητό το σύνδεσμο μεταξύ του ηλιακού πλέγματος και του εγκεφάλου, γιατί όταν πραγματοποιηθεί συνειδητά αυτός ο σύνδεσμος, το καθετί γίνεται εύκολο: διάμεσου του ηλιακού πλέγματος, μπορούν να αγγίζουν, να ελέγχουν και να δυναμώνουν τα όργανα του φυσικού τους σώματος.
Υπάρχει ένας σύνδεσμος μεταξύ των ψυχικών και των φυσικών καταστάσεων. Η θλίψη, για παράδειγμα, επενεργεί στις οδούς του συμπαθητικού, οι οποίες, καθώς έχουν ένα ρόλο σύσφιγξης των αγγείων, αρχίζουν να συστέλλουν το αρτηριακό σύστημα. Αυτή η συστολή, λοιπόν, που προκαλείται από τη θλίψη, εμποδίζει την κυκλοφορία του αίματος και, κατά συνέπεια, επίσης και την πέψη και την αναπνοή κτλ... Αισθάνεται κανείς τότε συμπιεσμένος, φτωχός, εγκαταλειμμένος. Αυτό δεν είναι ακριβές, αλλά είναι μια εντύπωση που αισθάνεται. Για να δραστηριοποιήσετε, αντίθετα, τα νεύρα που διαστέλλουν, πρέπει να καλέσετε τη χαρά, την αγάπη, και καθημερινά, όταν σηκώνεστε το πρωί, αντί να σκέφτεστε: «δεν έχω χρήματα, η αγαπημένη μου με απατάει, δεν έλαβα τα γράμματα που περίμενα...», πρέπει, αντίθετα, να προσπαθείτε να έχετε θετικές σκέψεις. Ο αληθινός μαθητής όταν σηκώνεται κάθε πρωί έχει μέσα του αυτή τη σκέψη: «Κύριε Θεέ, Δημιουργέ μας, Σ' ευχαριστώ σήμερα που βρίσκομαι ζωντανός και υγιής, που μπορώ ν' αναπνέω, να βαδίζω, να τραγουδώ, να κοιτάζω, να ακούω... γιατί αυτά είναι ανεκτίμητοι θησαυροί». Πρέπει να σηκωνόμαστε χαρούμενοι, ευχαριστώντας τον Κύριο. Αν οι άνθρωποι γερνούν τόσο γρήγορα, είναι επειδή δεν ξέρουν πώς να καλούν καθημερινά τη χαρά.
Το ηλιακό πλέγμα είναι ένα εξαιρετικά σπουδαίο κέντρο και πρέπει να αποφεύγουμε καθετί που μπορεί να το συσπά, γιατί αυτό προκαλεί με τη σειρά του τη σύσπαση των αιμοφόρων αγγείων και των αγωγών του οργανισμού. Και όταν το αίμα ή τα άλλα υγρά κυκλοφορούν άσχημα, σχηματίζονται κατάλοιπα, τα οποία, με το χρόνο, καταλήγουν να προκαλέσουν κάθε είδους ανωμαλίες. Αυτό που διαταράζει περισσότερο το ηλιακό πλέγμα είναι οι δυσαρμονικές εκδηλώσεις του αστρικού σώματος: ο φόβος, η οργή» η ζήλια, η παθιασμένη αγάπη. Και καθώς το ηλιακό πλέγμα είναι η δεξαμενή των δυνάμεων, συνέπεια αυτής της δυσαρμονίας είναι ένας πλήρης απομαγνητισμός. Όταν αισθάνεστε έναν τρόμο ή ένα νευρικό κλονισμό, αμέσως οι δυνάμεις σας αδειάζουν, οι γάμπες σας δε σας στηρίζουν πια, τα χέρια σας τρέμουν, το κεφάλι σας είναι άδειο. Αυτό σημαίνει ότι το ηλιακό πλέγμα εξάντλησε τις δυνάμεις του.
Το ηλιακό πλέγμα μπορεί, λοιπόν, να αδειάζει, αλλά μπορεί επίσης να γεμίζει, και ακριβώς αυτό είναι που πρέπει να μάθει ο μαθητής: πώς να γεμίζει το ηλιακό του πλέγμα. Θα σας δώσω μερικές μεθόδους.
Κάθε δέντρο είναι μια δεξαμενή δυνάμεων που προέρχονται από τον ήλιο και από τη γη, και μπορούμε να αντλήσουμε αυτές τις δυνάμεις. Διαλέγετε ένα μεγάλο δέντρο, ακουμπάτε την πλάτη σας σ' αυτό, τοποθετώντας το αριστερό χέρι πάνω στην πλάτη σας, με την παλάμη στηριγμένη πάνω στον κορμό του δέντρου- συγχρόνως τοποθετείτε την παλάμη του δεξιού χεριού πάνω στο ηλιακό πλέγμα. Συγκεντρώνεστε λοιπόν πάνω στο δέντρο, ζητώντας του να σας δώσει ένα μέρος από τις ενέργειές του: τις λαμβάνετε από το αριστερό σας χέρι και τις χύνετε με το δεξί χέρι μέσα στο ηλιακό σας πλέγμα. Είναι ένα είδος μετάγγισης ενεργειών.
Μπορείτε επίσης να δυναμώσετε το ηλιακό σας πλέγμα κοιτάζοντας και ακούγοντας να κυλάει μια πηγή, ένας καταρράκτης, μια ανάβλυση νερού. Αυτές εδώ είναι μέθοδοι φαινομενικά ασήμαντες, αλλά που δίνουν μεγάλα αποτελέσματα. Το νερό που τρέχει επηρεάζει το ηλιακό πλέγμα, που έτσι αναζωογονείται και γίνεται, επομένως, ικανότερο να διώχνει τα βλαβερά υλικά. Κοιτάζετε καμιά φορά το νερό να τρέχει, αλλά ασυνείδητα, δεν έχετε επίγνωση της εργασίας που θα μπορούσατε να κάνετε χάρη σ' αυτό για την πνευματική σας πρόοδο. Και άλλωστε, τι ξέρετε για τη χρήση που μπορείτε να κάνετε όλων των στοιχείων που μας δίνει η φύση;...
Όταν είστε σπίτι σας, μπορείτε να ξαπλώσετε σ' ένα κρεβάτι, να τοποθετήσετε τα χέρια σας πάνω στο ηλιακό πλέγμα και να φανταστείτε ότι αντλείτε ενέργειες από ολόκληρο το Σύμπαν.
Μπορείτε επίσης να βυθίσετε τα χέρια σας μέσα στο νερό, ή ακόμα καλύτερα τα πόδια σας, γιατί αυτή είναι η πιο δυνατή μέθοδος. Όταν αισθάνεστε απομαγνητισμένος, ταραγμένος ή συσπασμένος, προετοιμάστε ζεστό νερό, βυθίστε συνειδητά τα πόδια σας, και αρχίστε να τα πλένετε με πολλή προσοχή. Έτσι θα ενεργήσετε πάνω στο ηλιακό πλέγμα δίνοντάς του δυνάμεις, και η κατάσταση συνείδησής σας θα μεταβληθεί αμέσως. Κι ακόμη αν μια μέρα, στο σπίτι σας, δεν καταφέρνετε να διαλογιστείτε, κάντε ένα ποδόλουτρο, και θα δείτε ότι
θα έχετε πολύ μεγαλύτερη ευκολία να συγκεντρωθείτε.
Υπάρχουν μέθοδοι για να έρθουμε σε επικοινωνία με το ηλιακό πλέγμα και να του ζητήσουμε να δώσει διαταγές για να επανορθώσει ορισμένες ατέλειες. Αυτό είναι μια ολόκληρη επιστήμη που θα μελετήσουν στο μέλλον. Για την ώρα δεν είναι τόσο δυνατό να επικοινωνήσει κανείς με το ηλιακό πλέγμα- αυτό ζει την ανεξάρτητη ζωή του, και ο άνθρωπος δεν έχει σχεδόν καμιά δυνατότητα πάνω του, εκτός του να επενεργεί έμμεσα, περιμένοντας να ενεργήσει μια μέρα απευθείας. Και πώς να το επηρεάσετε έμμεσα; Προσπαθώντας να ζείτε μια αγνή ζωή, γεμάτη νόημα, φωτεινή. Αυτή η ζωή επενεργεί στο ηλιακό πλέγμα, το αποδεσμεύει, το ελευθερώνει από ορισμένα εμπόδια" κι όταν αυτό είναι απελευθερωμένο, επανορθώνει πολύ γρήγορα το καθετί, γιατί είναι εξαιρετικά δυνατό.
Συναντάμε τόσους ανθρώπους που φαίνονται εξαντλημένοι, συντριμμένοι, καταπονημένοι. Αν είναι σ' αυτή την κατάσταση, είναι επειδή δεν ξέρουν να εργάζονται με το ηλιακό πλέγμα, αυτό φαίνεται επίσης στο πρόσωπό τους, που δεν έχει κανένα φως. Ένα πρόσωπο θαμπό, σκοτεινό, αποκαλύπτει ότι το ηλιακό πλέγμα δε λειτουργεί σωστά. Γι' αυτό, εσείς, τουλάχιστον, προσπαθήστε να χρησιμοποιήσετε τις μεθόδους που σας δίνω για να εργαστείτε με το ηλιακό πλέγμα, αλλιώς θα περάσουν ίσως χρόνια, χωρίς ποτέ να αισθανθείτε ότι είναι εκεί, ξύπνιο, άγρυπνο, και ότι σας διαστέλλει. Το καθετί θα μείνει εγκεφαλικό και δε θα πετύχετε κανένα αποτέλεσμα, ούτε κοιτάζοντας τον ήλιο, ούτε διαλογιζόμενοι, ούτε κάνοντας ασκήσεις, όσο το ηλιακό πλέγμα δε θα εκδηλωθεί για να σας δείξει ότι η συνείδησή σας έχει επιτέλους κατέβει μέχρι τα βάθη των σπλάχνων. Μπορώ να σας μιλήσω γι' αυτή την αίσθηση, αλλά σε τι θα χρησιμεύσει αυτό; Δε θα καταλάβετε, γιατί, για να καταλάβετε, πρέπει ήδη να έχετε ζήσει αυτή την εμπειρία. Με τη νόηση δεν μπορείτε να πάρετε μια ιδέα. Θα ήταν σαν να εξηγούσατε τον πονόδοντο σε κάποιον που δεν είχε ποτέ πονόδοντο, ή σαν να μιλούσατε για αγάπη σε κάποιον που δεν υπήρξε ποτέ ερωτευμένος. Δεν μπορούν να καταλάβουν όσο δεν τα έχουν ζήσει. Ακόμη κι αν σας εξηγήσω, δε θα καταλάβετε. Πρέπει να εργαστείτε, να εργαστείτε για ν' αλλάξετε την ζωή σας, να ζήσετε μια αρμονική ζωή• τότε μονάχα θα κατορθώσετε να θέσετε σε κίνηση τα αιθέρια κέντρα μέσα σας, γιατί ο νόμος αυτών των κέντρων είναι η αρμονία.
Δυστυχώς σπάνια συμβαίνει αυτό που ο άνθρωπος ζει και αισθάνεται να είναι σύμφωνο με την αρμονία που βασιλεύει μέσα στο σύμπαν. Κι αυτό είναι σοβαρό, γιατί όσο ο άνθρωπος αντιστέκεται στους νόμους, στις δυνάμεις, στα κοσμικά ρεύματα, τόσο απομονώνεται, αποκρύβεται από το σύμπαν, περιβάλλεται από αδιαπέραστους φραγμούς" τότε οι ευεργετικές δυνάμεις που έρχονται απ' όλο τον κόσμο για να εμποτίσουν και ζωογονήσουν όλα τα πλάσματα, δεν μπορούν πια να εισχωρήσουν μέσα του, για να απομακρύνουν τις ακαθαρσίες και να αποκαταστήσουν την τάξη, και καταρρέει. Ναι, η αρρώστια είναι απλούστατα μια αταξία που εγκαθίσταται στον άνθρωπο όταν αυτός αποκόβει το δεσμό του με το σύμπαν και δε διατηρεί πια με αυτό σωστές ανταλλαγές.
Ο άνθρωπος είναι υποχρεωμένος, για να ζήσει, να κάνει ακατάπαυστα ανταλλαγές με τον κόσμο: να τρώει, να πίνει, να απορροφά το φως και τη ζέστη του ήλιου, να δέχεται τις κοσμικές ακτίνες... Δεν μπορεί να επιζήσει ούτε ένα λεπτό αν αυτές οι ανταλλαγές διακοπούν, αλλά του λείπει τόσο η συνείδηση ώστε δεν παρατηρεί ότι η ζωή εξαρτάται από αυτές τις ανταλλαγές. Περνάει τον καιρό του κόβοντας τους δεσμούς του με το σύμπαν, εμποδίζοντας τις ενέργειες να κυκλοφορήσουν μέσα του, διαταράσσει τη φυσική αρμονία που υπάρχει ανάμεσα στον κόσμο και σ' αυτόν. Κι εντούτοις, μόνο αυτή η αρμονία μπορεί να του επιτρέψει να ζήσει έντονα, να ευημερήσει, να ευτυχήσει, να δημιουργήσει.
Γι' αυτό πρέπει να συνηθίσετε να αφιερώνετε κάθε μέρα λίγα λεπτά για να αποκαταστήσετε μέσα σας αυτή την αρμονία με τον Κόσμο και να προσπαθήσετε να δονείστε αρμονικά με όλα τα όντα της δημιουργίας, λέγοντας: «Θέλω να είμαι σε συμφωνία μαζί σας, σας αγαπώ, σας αγαπώ, να είστε ευλογημένα»... Αυτή η άσκηση, αποκαθιστά την κυκλοφορία των ενεργειών. Συμβαίνει, ακόμη και στους μεγαλύτερους σοφούς, τους μεγαλύτερους αγίους, να γνωρίζουν, πότε πότε, στιγμές ταραχής, ανησυχίας, αλλά έχουν επίγνωση, αισθάνονται αμέσως ότι οι δονήσεις τους άλλαξαν και αποκαθιστούν το ταχύτερο πι ν αρμονία. Ενώ η πλειοψηφία των ανθρώπων παραμένουν μέρες, εβδομάδες, χρόνια, μέσα στην αταξία, ώσπου καταλήγουν να καταστραφούν τελείως.
Πρέπει, μια για πάντα, να αποφασίσετε να κατανοήσετε τους νόμους της φύσης, να μάθετε πώς είναι δομημένος ο άνθρωπος, και ποιες πρέπει να είναι οι σχέσεις του με τους νόμους της φύσης. Αν θέλετε την ευτυχία σας, την ευημερία σας, πρέπει να σκέφτεστε την αρμονία, να εναρμονιστείτε με ολόκληρο το σύμπαν. Αυτό βέβαια δε θα το καταφέρετε αμέσως, αλλά έχοντας εγκαρτέρηση θα αισθανθείτε μια μέρα ότι, από τα πόδια μέχρι το κεφάλι, το καθετί μέσα σας επικοινωνεί και δονείται σε συμφωνία με την κοσμική ζωή.
Το παιδί στα σπλάχνα της μητέρας του συνδέεται με αυτή με τον ομφάλιο λώρο που βρίσκεται στην περιοχή του ηλιακού πλέγματος" διαμέσου του ομφάλιου λώρου το τρέφει. Τη στιγμή της γέννησης, κόβουν αυτόν το δεσμό, γι αυτό μπορούμε να πούμε ότι η γέννηση δεν είναι τίποτε άλλο παρά ένα πέρασμα από μια κατάσταση εξάρτησης σε μια κατάσταση ανεξαρτησίας, ελευθερίας. Αλλά, στην πραγματικότητα, ο άνθρωπος δεν είναι ακόμη τελείως ανεξάρτητος, το ηλιακό του πλέγμα συνδέεται μ' έναν άλλο ομφάλιο λώρο, μ' έναν αιθερικό λώρο, με τη Μητέρα Φύση, η οποία τον έχει στα σπλάχνα της, τον υποστηρίζει, τον τροφοδοτεί. Γι' αυτό υπάρχουν στην Ανατολή μερικές διδασκαλίες που συνιστούν στους οπαδούς τους, να συγκεντρώνονται στον αφαλό. Βέβαια, οι Δυτικοί, που βλέπουν το καθετί απέξω, περιγελούν αυτές τις πρακτικές, που τις βρίσκουν τελείως γελοίες, αλλά έχουν άδικο. Αυτοί που συγκεντρώνονται πάνω στον αφαλό τους, συνδεόμενοι με το Σύμπαν, τον Κόσμο, έχοντας τη σκέψη ότι αφού εξαρτώνται ακόμη από τη Μητέρα Φύση, πρέπει να καθαρίσουν, να εξαγνίσουν αυτό το κανάλι, μέσα από το οποίο τους στέλνει τα πιο πολύτιμα στοιχεία που έχουν ανάγκη, αισθάνονται μες στην πληρότητα.
Καθώς όλοι σχεδόν οι άνθρωποι διατηρούν
ακόμη αυτόν το δεσμό με τη φύση, μπορούμε να πούμε ότι δεν έχουν ακόμη γεννηθεί: δεν έκοψαν ακόμη τον ομφάλιο λώρο. Για να γεννηθούν, πρέπει να βγουν από την κοιλιά της φύσης, όπου ακόμη κοιμούνται, ή κλωτσάνε! Ο άνθρωπος γεννιέται μια πρώτη φορά όταν έρχεται στον κόσμο από τη φυσική του μητέρα, αλλά η αληθινή του γέννηση, αυτό που λέμε στη Μύηση η δεύτερη γέννηση, δεν μπορεί να συμβεί παρά όταν κατορθώσει να σπάσει τους δεσμούς με τη «φυσική φύση», καθώς λένε οι φιλόσοφοι, για να εισέλθει στη θεία φύση. Τότε μόνο είναι αληθινά συνειδητός, λαμπρός, φωτισμένος.

''Η μεταφυσική δομή του ανθρώπου''

Η μουσική πρόταση της ημέρας Sam Dice - Tears Are Wasted All The Time

Μια μπάντα από τα 70'ς έχουμε ξεχωρίσει σήμερα για την μουσική πρόταση της ημέρας .Μέσα από το άλμπουμ Dutch Diseaseκ (1978) ακούμε το τραγούδι Tears Are Wasted All The Time


Frits Ekkel - lead guitar, vocals
Arie Ekkel - rhythm guitar, vocals
Kees Reinders - bass, vocals
Harrie Ekkel - drums







Jazz Music

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Music