December 19, 2013

Bombino - Mahegagh (What Shall I Do)

Γεννημένος το 1980 στο Tidene του Νίγηρα και μέσα από το τρίτο
εξαιρετικό άλμπουμ του Nomadακούμε τον Bombino στο τραγούδι Mahegagh (What Shall I Do)
Kαλημέρα καλή ακρόαση!











December 18, 2013

Βουλιάζοντας μέσα σου

Το μέρος όπου θα πεθάνω
Το αγγίζω ψηλαφητά με το νου,
Είναι ένα σώμα γυναικείο,
Αλειμμένο με αρωματικό λάδι.
Είναι μια πλάτη απαλή με καμπύλες
Που τραβάν προς τα κάτω
Κι ενώνονται και τέμνονται,
Μπερδεύονται σε ένα κύκλο ζωής.
Αυτό άλλωστε έκανα από πάντα,
Άγγιζα την όψη του θανάτου,
Πάλευα να καταλάβω
Χωρίς να βλέπω τα χαρακτηριστικά του.
Νόμιζα διάφορα, νόμιζα θάλασσες,
Περίεργες λίμνες και βουνά,
Σεληνιακά τοπία βυθισμένα στη φαντασία.
Αλλά είναι γυναίκα,
Είναι η πλάτη μιας γυναίκας
Κι όσο κοντοζυγώνει ο καιρός να φύγω
Τόσο γίνεται ο χρόνος μια βεβαιότητα,
Ένα βαρίδι γκριζωπό που με τραβάει
Προς τα κάτω,
Προς το σκοτάδι,
Εκεί που όλα τέμνονται,
Εκεί που όλες οι καμπύλες τελειώνουν.

Ηλίας Δεσύλλας

Ράδιο Ταξιδευτές Ροκ το Ελληνικό

\♫/ feel the music deep inside \♫/

Η Μουσική πρόταση της ημέρας Robert Plant and Afro Celt Sound System -

Στις 19 Ιουνίου του 2001 κυκλοφόρησε το άλμπουμ Further in Time των Afro Celt Sound System μέσα από αυτό ακούμε την συνεργασία με τον Robert Plant  Life Begin Again


This is the day and the hour
The time when the changing begins
The land and the sky fallen silent


Quiet moves o'er the plain
Quiet moves o'er the plain

The silence moves over the plain


The land and sky are quiet

The heart is beating within
Her song echoes a calling


For life to begin again
For life to begin again

Αυτό είναι το φυτό που σκοτώνει τον καρκίνο σε 40 ημέρες

Ενα ελάχιστα γνωστό φυτό με ένα πραγματικά περίεργο όνομα κάνει τώρα πρωτοσέλιδα ως...δολοφόνος του καρκίνου, με την ένωση του φυτού εξαφανίστηκαν οι όγκοι σε ποντίκια με καρκίνο του ...
παγκρέατος. Γνωστό ως η «βροντή του θεού της αμπέλου»ή lei gong teng, το κινεζικό φυτό έχει ενσωματωθεί στην κινεζική ιατρική και έχει χρησιμοποιηθεί για αιώνες για την αποκατάσταση, υπό ορισμένες προϋποθέσεις όπως η ρευματοειδής αρθρίτιδα.
Σύμφωνα με τη νέα έρευνα από το Πανεπιστημίου του Τεκτονικού Κέντρου για τον Καρκίνο στην Μινεσότα www.cancer.umn.edu, η ένωση των φυτών δεν οδήγησε σε κανένα σημάδι όγκου μετά από μια περίοδο 40 ημερών - ακόμη και μετά τη διακοπή της θεραπείας. Δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Science Translational Medicine και χρηματοδοτήθηκε από τα Εθνικά Ινστιτούτα Υγείας, ακόμη και οι επιστήμονες που εργάζονται για το έργο είχαν μείνει άφωνοι από τις αντικαρκινικές ιδιότητες της ένωσης. Περιέχει κάτι που είναι γνωστό ως τριπτολίδη, η οποία έχει χαρακτηριστεί ως μαχητής του καρκίνου σε προηγούμενη έρευνα, που πιστεύεται ότι είναι το βασικό συστατικό που μπορεί να είναι υπεύθυνο για τις αντικαρκινικές ικανότητες.
Ο αντιπρόεδρος της έρευνας στο Κέντρο Καρκίνου εξήγησε στο Bloomberg:
Αυτό το φάρμακο είναι απίστευτα ισχυρό για να σκοτώνει τα καρκινικά κύτταρα, είπε. Οπως και με πολλές άλλες ισχυρές ουσίες, όπως η κουρκούμη και το τζίντζερ, η επικρατούσα τάση στην επιστήμη είναι ακόμη αργά για να επιβεβαιώσει αυτό που πολλοί στην παραδοσιακή ιατρική έχουν γνωστό για ολόκληρη τη ζωή τους.
Αυτό φυσικά, οφείλεται στο γεγονός ότι απλά δεν υπάρχει χρήμα για μεγάλες εταιρείες να ερευνήσουν τις θεραπευτικές ιδιότητες των βοτάνων και φυσικών ενώσεων, όπως η ένωση που βρίσκεται στο lei gong teng.
Το Turmeric (κουρκουμάς) και το τζίντζερ, για παράδειγμα, έχει βρεθεί ότι έχει καταπληκτικές αντικαρκινικές ουσίες που είναι σχεδόν δωρεάν σε σύγκριση με τα ακριβά και επικίνδυνα φάρμακα κατά του ουσίες και βασικό, χωρίς παρενέργειες! Παρ 'όλα αυτά, οι μεγαλοφαρμακευτικές έχουν καταφέρει να αγνοήσουν αυτά τα μπαχαρικά όσο το δυνατόν περισσότερο. Στην πραγματικότητα, έχουν ακόμη επινοήσει χιλιάδες μελέτες που να καταδεικνύουν με δόλο την υποτιθέμενη αξία των φαρμακευτικών προϊόντων που προωθούνται από τις μεγάλες φαρμακευτικές.

η φωνή της συνείδησης

Ένα μεγάλο μυστικό της πνευματικής εξέλιξης του ανθρώπου είναι να ακολουθεί την δική του φωνή της
συνείδησης. Να ενεργεί σύμφωνα με τις δικές της τάσεις και προτιμήσεις, που είναι πάντοτε ό,τι καλύτερο υπάρχει για μας. Να ενεργούμε σε συμφωνία και σε συντονισμό με τον ανώτερό μας εαυτό και όχι σύμφωνα με το θέλουν οι άλλοι για μας. Να είμαστε δηλαδή ο εαυτός μας. Αυτό το οποίο συμβαίνει στην πραγματικότητα είναι ότι η φωνή της συνείδησής μας είναι η φωνή του πραγματικού και ανώτερου εαυτού μας. Φωνή της συνείδησης ίσον φωνή του ανώτερου εαυτού μας. Αν καταφέρουμε να την ακούσουμε θα ελευθερώσουμε τον εαυτό μας από τα εσωτερικά δεσμά και θα απαλλαγούμε από τις εξωτερικές και τις κατώτερες επήρειες που υπάρχουν μέσα μας.
Το να ακούμε την φωνή της συνείδησής μας και να εναρμονιζόμαστε με αυτή είναι μια τέχνη, η οποία απαιτεί μεγάλη διάκριση και προετοιμασία, διότι έχουμε να κάνουμε με μια πηγή ανώτερων δονήσεων που βρίσκεται μέσα μας και η επικοινωνία μαζί της θα αυξήσει την «συχνότητά» μας. Ας δούμε λεπτομερώς ορισμένους παράγοντες που πρέπει να λάβουμε υπ΄ όψη στην προετοιμασία μας.
1. Πρέπει, πρώτα από όλα να αποκτήσουμε αυτοεκτίμηση και εμπιστοσύνη στον εαυτό μας. Η αυτοεκτίμηση δεν έχει καμία σχέση με την αλαζονεία αλλά είναι η εμπιστοσύνη στο θείο στοιχείο που υπάρχει μέσα μας. Είναι το να μην υποβιβάζουμε εμείς οι ίδιοι τον εαυτό μας και να αισθανόμαστε, βαθιά μέσα μας, έστω και αν οι δυνατότητές μας είναι λίγες, ότι σε κάθε περίπτωση θα δίνουμε ό,τι καλύτερο έχουμε.
2. Να παρακολουθούμε πολύ προσεκτικά τις τύψεις και τις ενοχές μας. Υπάρχει βέβαια η περίπτωση οι ενοχές να είναι ψευδείς. Να νοιώθουμε ότι κάναμε κάτι κακό ενώ στην πραγματικότητα αυτό το οποίο έχουμε κάνει να μην είναι καθόλου λάθος. Να έχουμε δηλαδή μπερδευτεί από τις προκαταλήψεις, τις δικές μας και της κοινωνίας. Όταν όμως κατορθώσουμε να εντοπίσουμε την σωστή «αίσθηση» των πραγματικών ενοχών τότε θα έχουμε ένα εξαιρετικό εργαλείο, με το οποίο θα μπορούμε να διακρίνουμε το σωστό και το λάθος. Η διάκριση αυτή γίνεται με την καρδιά και όχι με τον νου.
3. Η αίσθηση αυτή είναι άκρως ανιδιοτελής, δεν λαμβάνει καθόλου υπ΄ όψη τις δήθεν ανάγκες μας και τα δήθεν συμφέροντά μας και επίσης φαίνεται πως δεν έχει καθόλου συνδυάσει την αίσθηση του χρόνου με τις συνθήκες. Δεν έχει καμία αναβλητικότητα. Απαιτεί να συμφιλιωθούμε αμέσως με τους εχθρούς μας, να τακτοποιήσουμε αμέσως τις εκκρεμότητες με τους συνανθρώπους μας, να βελτιώσουμε τις σχέσεις μας με τους γονείς μας χωρίς καθυστέρηση κλπ. Είναι πολύ δύσκολο να την ακολουθήσουμε γιατί όλα αυτά που «ζητάει» απαιτούν στροφή 180 μοιρών μέσα μας. Δηλαδή ριζικές αλλαγές στην ζωή μας και στην νοοτροπία μας. Αυτό το οποίο οι περισσότεροι άνθρωποι κάνουν είναι να βρίσκουν κάποια δικαιολογία ώστε να μην κάνουν αυτό που τους λέει η καρδιά τους, γιατί νομίζουν ότι κάτι θα χάσουν, ότι δεν συμφέρει, ότι ακόμα δεν ήρθε η ώρα, περιμένουμε τις κατάλληλες συνθήκες κλπ.
4. Η φωνή αυτή της συνείδησής μας εκδηλώνεται μέσω των συναισθημάτων μας. Προσοχή όμως δεν είναι συναισθηματισμός, ούτε καν συναίσθημα, αλλά κάτι πολύ πιο βαθύ και νοήμον. Είναι ένας σοφός δάσκαλος, που εκφράζεται μέσω των συναισθημάτων μας αλλά ο ίδιος δεν είναι συναίσθημα, γι αυτό και δεν μας δημιουργεί εξαρτήσεις. Ό,τι θυμίζει την φωνή της συνείδησής μας αλλά δημιουργεί εντάσεις, συμφεροντολογία και εξαρτήσεις, είναι στην πραγματικότητα ένας «διανοητικός απατεώνας». Είναι η φωνή του μυαλού μεταμφιεσμένη σε φωνή της καρδιάς. Πόσες φορές στην ζωή μας δεν έχουμε αισθανθεί ότι κάνουμε κάτι κακό, κάτι λάθος και όμως μετά, αντί να αλλάξουμε συμπεριφορά και να κάνουμε το σωστό, αυτό που μας λέει η καρδιά μας, δεν αρχίζουμε τις δικαιολογίες για να καθησυχάσουμε την συνείδησή μας;
5. Ο σοφός αυτός διδάσκαλος, δεν σκέφτεται καθόλου με τους δικούς μας όρους. Δεν υπολογίζει εθνικότητα, φύλο, φυλή, θρησκεία, πατρίδα, ήθη και έθιμα και όποιον άλλο διαχωρισμό έχουν δημιουργήσει οι άνθρωποι από φόβο και αλαζονεία. Κοιτάει μόνο την αγάπη, το καλό, την προσφορά, την ταπεινότητα, την ειλικρίνεια, την ισορροπία, την ειρήνη, τις ανθρώπινες σχέσεις. Εμείς κοιτάμε το «συμφέρον» και τις «ανάγκες» μας. Επηρεαζόμαστε και μιμούμαστε του άλλους. Παλεύουμε για «αναγνώριση». Η δήθεν αίσθηση της δικαιοσύνης που έχουμε είναι στην πραγματικότητα ο μεταμφιεσμένος εγωισμός μας. Και αυτή είναι η αιτία που πολύ δύσκολα αποφασίζουμε να δώσουμε τον λόγο σε αυτόν τον δάσκαλο μέσα μας και να συντονιστούμε με αυτόν. Αν το κάνουμε όμως η μεταμόρφωση θα είναι εκπληκτική! Θα αρχίσει μια σχεδόν απίστευτη συνεργασία με τον ίδιο τον ανώτερο εαυτό μας, τον οποίον όσο περισσότερο ακούμε τόσο περισσότερο θα μας μιλάει. Αυτό που τώρα βιώνουμε ως ενοχλητική φωνή της συνείδησης θα μετατραπεί σε διαίσθηση και ανώτερη συνειδητότητα.
Αυτό το οποίο πρέπει να κάνουμε λοιπόν είναι να αφουγκραζόμαστε την φωνή της συνείδησής μας, να μην λέμε δικαιολογίες και ψέματα προς τον εαυτό μας και να ενεργούμε σύμφωνα με τις δικές της οδηγίες. Αυτό θα μας οδηγήσει στην αλλαγή του χαρακτήρα μας και στην απαλλαγή μας από πολλές αδυναμίες και ελαττώματα. Δεν είναι όμως καθόλου εύκολο. Ας φαντασθούμε κάποιον έμπορο ο οποίος κλέβει τους πελάτες του. Η συνείδησή του θα του πει ότι αυτό δεν είναι σωστό. Θα το νοιώσει με την μορφή ενός μάλλον δυσάρεστου συναισθήματος. Η συνήθης αντίδραση των ανθρώπων είναι να το αγνοήσουν, ίσως προσπαθώντας πανικόβλητοι να τραβήξουν την προσοχή τους αλλού. Έτσι εξηγούνται πολλά από τα «ενδιαφέροντά» μας, τα κουτσομπολιά, τα χόμπι, οι διαμάχες μας με τους ανθρώπους, το ασταμάτητο άκουσμα μουσικής, η εργασιομανία κλπ. Όλα αυτά σε πολλές περιπτώσεις, όχι πάντοτε, είναι τα πονηρά μέσα που χρησιμοποιούμε για να αποσπάσουμε την προσοχή μας από την ενοχλητική φωνή της συνείδησής μας. Αν ο άνθρωπος του παραδείγματός μας το πάρει απόφαση θα ακούσει την αίσθηση της συνείδησής του που θα τον πληροφορήσει ότι είναι ένας κλέφτης. Τότε μπορεί να αρχίσουν οι δικαιολογίες. Μα και η εφορία μας κλέβει, όλοι κλέβουν, μα δεν παίρνω πολλά περισσότερα, μόνο κάτι ψιλά, είναι τόσο λίγα που δεν ζημιώνεται κανείς, αν δεν το κάνω θα χρεοκοπήσω… κλπ. Αυτές είναι οι δικαιολογίες του μυαλού του που προσπαθεί με διπλωματικό τρόπο να προστατεύσει τα κεκτημένα. Αν με την καλή διάθεση, την διάκριση και την ειλικρίνεια, ξεπεραστεί και αυτό το εμπόδιο, τότε ο άνθρωπος αυτός θα αντιληφθεί ότι είναι ένας κοινός κλέφτης. Τίποτα το εξιδανικευμένο. Ούτε ανωτέρα βία, ούτε όλοι έτσι κάνουν, ούτε έτσι είναι τα πράγματα. Θα πει: «ναι είμαι ένας κλέφτης, καμία δικαιολογία!». Μετά από αυτό θα του είναι πολύ δύσκολο να ξανακλέψει. Θα γνωρίζει πλέον όμως ότι δεν είναι ο ανώτερος αυτός άνθρωπος, ο δίκαιος, που έως τώρα φανταζόταν ότι ήταν. Η «μεγαλειώδης» αυτοεικόνα του θα καταρρεύσει. Μόνο αυτός που είναι έτοιμος να δώσει ένα τέτοιο χαστούκι στον εαυτό του μπορεί να προχωρήσει.
Η συνείδησή μας όταν πλέον αποφασίσουμε να την λάβουμε στα σοβαρά υπ΄ όψη, θα μας δώσει πολλές «οδηγίες» και κατευθύνσεις στην ζωή μας. Για κάθε περίσταση θα έχει και από μια «συμβουλή». Ένα αίσθημα που θα μας καθοδηγεί προς τον ίσιο δρόμο. Όταν λυθούν τα χέρια της συνείδησής μας αυτή καθίσταται πολύ «ομιλητική» και κατατοπιστική. Θα μας βοηθήσει να αλλάξουμε την ζωή μας, να βελτιώσουμε τον χαρακτήρα μας, να γίνουμε καλύτεροι άνθρωποι, πραγματικά χρήσιμοι στους άλλους. Θα αλλάξει τον τρόπο σκέψης μας, θα μας συμβουλεύσει να αποβάλλουμε τις μέχρι τώρα ιδέες μας και τα δήθεν ιδανικά μας. Θα μας προσγειώσει στην πραγματικότητα και θα γκρεμίσει τις αυταπάτες που έχουμε για το άτομό μας. Θα μας οδηγήσει στον δρόμο της ελευθερίας, της ταπεινότητας και της προσφοράς.


πηγη

December 17, 2013

Κυκλοφορει το 1963 το I Want To Hold Your Hand των Βeatles

Σαν σήμερα το 1963 γράφτηκε το I Want To Hold Your Hand των Βeatles, ηχογραφήθηκε την επόμενη μέρα και κυκλοφόρησε στην Αμερική στις 27 Δεκεμβρίου της ίδιας χρονιάς.To I Want To Hold Your Hand άλλαξε τα πάντα στην σύγχρονη μουσική αφού με την επιτυχία του επέβαλε την επιβολή των Βρετανών μουσικών στην Αμερική,κάτι που άλλαξε τον ήχο της εποχής.
Στην Βρετανία κυκλοφόρησε στις 29 Νοεμβρίου, αλλά η Αμερικάνικη εταιρία δεν ήθελε να το προωθήσει αφού ήδη είχαν αποτύχει τα δύο προηγούμενατραγούδια τους, τελικά με μεγάλη πίεση από τον Brian Epstein που επισκέφτηκε τον Αμερικανό πρόεδρο της εταιρίας τους συμφώνησαν να τυπώσουν μερικές χιλιάδες αντίτυπα.
Στις αρχές Δεκεμβρίου η Marscha Albert, ένα νεαρό κορίτσι στην Washington DC είδε στις ειδήσεις του CBS μια αναφορά για την επιτυχία των Beatles στην Αγγλία και τηλεφωνούσε συνέχεια σε ραδιοφωνικό σταθμό της πόλης τους εκλιπαρώντας να παίξουν το τραγούδι.  Μετά από αρκετά τηλεφωνήματα, οι υπεύθυνοι του σταθμού φρόντισαν να τους φέρουν με αεροπλάνο της γραμμής τον δίσκο από το Λονδίνο,το έπαιξαν, μιλώντας μάλιστα μέσα στο τραγούδι για να μην το αντιγράψουν και το παίξουν άλλοι.
Ο Αμερικανός DJ που ο έπαιξε πρώτος στις 17 Δεκεμβρίου 1963 ήταν ο James Carroll.
Η ζήτηση ήταν τόσο μεγάλη που η εταιρία αποφάσισε να το κυκλοφορήσει νωρίτερα από το αρχικό πρόγραμμα, οι παραγγελίες ήταν 1 εκατομμύριο αντίτυπα.Κάποιοι Αμερικανοί δημοσιογράφοι τότε έγραψαν ότι πίσω από τον αθώο τίτλο κρυβόταν μία διαβολική μουσική.Ο John Lennon έχει πει ότι την επαναλαμβανόμενη φράση I Can't Hide εμπνεύστηκε από Γαλλικό δίσκο Avant garde μουσικής που ο ήχος του ήταν σαν να κόλλησε η βελόνα.
Σε 3 εβδομάδες το τραγούδι ακολούθησε την διαδρομή 45-3-1 στο Hot 100 
Oh yeah, I'll tell you something
I think you'll understand
When I'll say that something
I wanna hold your hand
I wanna hold your hand
I wanna hold your hand

Oh please, say to me
You'll let me be your man
And please, say to me
You'll let me hold your hand
I'll let me hold your hand
I wanna hold your hand

And when I touch you I feel happy
Inside
It's such a feeling that my love
I can't hide
I can't hide
I can't hide

Yeah, you've got that something
I think you'll understand
When I'll say that something
I wanna hold your hand
I wanna hold your hand
I wanna hold your hand

And when I touch you I feel happy
Inside
It's such a feeling that my love
I can't hide
I can't hide
I can't hide

Yeah, you've got that something
I think you'll understand
When I'll feel that something
I wanna hold your hand

Η μουσική πρόταση της ημέρας FREE - Wishing Well

Το 1949 σαν σήμερα γεννήθηκε ο Paul Rodgers ( Free-Bad Company) με αφορμή αυτό διαλέγουμε σαν μουσική πρόταση της ημέρας το τραγούδι Wishing Well μέσα από το Heartbreaker έκτο και τελευταίο άλμπουμ των Free 


Take off your hat, kick off your shoes
I know you ain't goin' anywhere
Run 'round the town singin' your blues
I know you ain't goin' anywhere
You've always been a good friend of mine
But you're always sayin', "Farewell"
And the only time that you're satisfied
Is with your feet in the wishin' well, oh, yeah
Throw down your gun you might shoot yourself
Or is that what you're tryin' to do?
Put up a fight, you believe to be right
And someday the sun will shine through
You've always got somethin' to hide
Somethin' you just can't tell
And the only time that you're satisfied
Is with your feet in the wishin' well, oh yeah
When I know what you're wishin' for
Love in a peaceful world, yeah
Love in a peaceful world, oh, yeah
Love in a peaceful world
You've always been a good friend of mine
But you're always sayin', "Farewell"
And the only time that you're satisfied
Is with your feet in the wishin' well, oh yes
I wish you well, the wishin' well
Everybody has wishin' well
Everybody has a dream, yeah, yeah
I wish you well
Every dream, wishin' well

Η ανεξάντλητη Συμπαντική Ενέργεια είναι στη διάθεσή σου

Γράφει η Έλενα Έρα
Η Barbara Ann Brennan, στο βιβλίο της “Χέρια όλο φως”, έχει γράψει…
“Το Συμπαντικό Ενεργειακό Πεδίο φαίνεται σα να συνεχίζει πάντα να παράγει περισσότερη ενέργεια. Σαν το κέρατο της Αμάλθειας, μένει πάντοτε πλήρες, άσχετα με το πόση ποσότητα του αφαιρούμε. Αυτός είναι συναρπαστικές απόψεις και μας δίνουν μια πολύ ελπιδοφόρα όψη του μέλλοντος, καθώς κινδυνεύουμε βυθιζόμενοι όλο και περισσότερο στην απαισιοδοξία της πυρηνικής εποχής. Ίσως κάποια μέρα μπορέσουμε να δημιουργήσουμε μια μηχανή ικανή να τροφοδοτείται από την ενέργεια του Συμπαντικού Ενεργειακού Πεδίου και να έχουμε όλη την ενέργεια που χρειαζόμαστε χωρίς την απειλή της καταστροφής μας”.
Κολυμπάμε μέσα στην Συμπαντική Ενέργεια και οι ίδιοι είμαστε το αποτέλεσμα της εκδήλωσής της στην 3η διάσταση της ύλης. Το ενεργειακό μας πεδίο ή η αύρα, είναι η Συμπαντική Ενέργεια που σχετίζεται με την ύλη ή το ανθρώπινο σώμα – τα πάντα γύρω μας έχουν το δικό τους ενεργειακό πεδίο και μπορούμε να υλοποιήσουμε οτιδήποτε στην ύλη, απλά και μόνο εστιαζόμενοι στην δημιουργία ενός ενεργειακού πεδίου. Με τον ίδιο τρόπο μπορούμε να επέμβουμε στο ήδη υπάρχον ενεργειακό πεδίο και να προσθέσουμε ή να αφαιρέσουμε συγκεκριμένη ενέργεια. Η πρόθεση και η “γωνιά” της παρατήρησης υλοποιεί και το επιθυμητό αποτέλεσμα και με αυτόν τον τρόπο γίνονται οι ενεργειακές θεραπείες.
Ένας από τους ανθρώπους που προσπάθησε να δώσει ελεύθερα την ενέργεια στον κόσμο δίχως να τον ενδιαφέρει το κέρδος, ήταν και ο Νικολάι Τέσλα. Χάρις σε αυτόν, έχουμε στην διάθεσή μας το εναλλασσόμενο ρεύμα, το πηνίο Τέσλα, το ραδιόφωνο, την ασύρματη μεταφορά ενέργειας, τα ραντάρ και πλήθος άλλων τεχνολογιών αλλά θα μπορούσαμε να είχαμε εξελιχθεί ακόμη περισσότερο ως προς την εκμετάλλευση της ενέργειας, αν άνθρωποι της βιομηχανίας που έχαναν από τις ανακαλύψεις του, δεν τον σταματούσαν με διάφορούς τρόπους. Το όραμα του Τέσλα ήταν να προσφέρει με όσο το δυνατόν χαμηλότερο κόστος ενέργειας στον κόσμο και γι’ αυτό τον λόγο, είχε ήδη συλλάβει έναν μηχανισμό με τον οποίο κάθε σπίτι θα μπορούσε να έχει άφθονη, ηλεκτρική ενέργεια, με έναν εξοπλισμό που δεν ήταν μεγαλύτερος από το μέγεθος μιας βαλίτσας. Το μόνο που απαιτούσε ήταν μια μεταλλική ράβδο καρφωμένη στο έδαφος, που θα ήταν συνδεμένη με έναν δέκτη συντονισμένο στις ηλεκτρικές δονήσεις της Γης.
Δίχως ενέργεια δεν μπορούμε να υπάρξουμε και εσφαλμένα νομίζουμε πως εξαρτιόμαστε από εξωγενείς παράγοντες προμήθειας ενέργειας. Το ίδιο μας το σώμα είναι μια τεράστια κεραία που λαμβάνει ενέργεια από το ίδιο το Σύμπαν και είμαστε σε θέση να αντικαταστήσουμε, ακόμη και το ίδιο το internet που προσφέρει επικοινωνία και γνώση, με μια μόνιμη σύνδεση στην Συμπαντική Νοημοσύνη. Αν μπορούσαμε όλοι μας να συνδεθούμε με την Συμπαντική Νοημοσύνη, θα μπορούμε να έχουμε πρόσβαση σε όλη την συνειδητότητα του Σύμπαντος που απλώνεται σε διαστάσεις και σε υλικά επίπεδα και φυσικά να επικοινωνούμε μεταξύ μας. Το μόνο που θα χρειαζόταν να κάνουμε είναι να μπούμε μέσα στην Συμπαντική Νοημοσύνη και στρέψουμε την προσοχή μας προς το μέρος εκείνο που μας ενδιαφέρει.
Για παράδειγμα, αν θέλουμε να δούμε ποιες είναι οι συνθήκες στον πλανήτη Άρη, αντί να επενδύσουμε ενέργεια και χρήματα για εξοπλισμούς και να στείλουμε ρομποτικά διαστημόπλοια, θα μπορούμε απλά να στρέψουμε την προσοχή μας στον πλανήτη και να “δούμε” όλη την ιστορία του μέσα σε μια στιγμή. Σε αυτό το σημείο λειτουργούμε έξω από τον γραμμικό χρόνο και τα γεγονότα που έχουν συμβεί στον πλανήτη είναι απλά εκδήλωση ενέργειας. Το άπλωμα της συνειδητότητάς μας πέρα από τα σύνορα του νου, έχει ως αποτέλεσμα να έχουμε, ανά πάσα στιγμή, πρόσβαση σε πληθώρα “εμπειριών” οι οποίες θα αντικαταστήσουν την ίδια την ανάγκη για γνώση.
Η γνώση, στην παρούσα φάση, χρειάζεται για να χτίσουμε έναν διευρυμένο νου. Είναι σημαντικό να πλαισιώνουμε την μεταφυσική αίσθηση μέσα μας με την επιστήμη ή απόψεις άλλων, γιατί βοηθάει το νου να γίνει πιο ευέλικτος. Η γνώση βοηθάει τον άνθρωπο να αποδείξει αυτά που νιώθει για να μπορεί να προχωρήσει, μέχρι να μεταβεί στο επόμενο στάδιο όπου θα προχωράει χωρίς να χρειάζεται να αποδείξει και αυτό με την σειρά του, θα τον οδηγήσει στο τρίτο στάδιο που δεν θα χρειάζεται καν να νιώθει για να προχωρήσει… Θα έχει φτάσει στην κατάσταση της απόλυτης Ύπαρξης και ο άνθρωπος, απλά θα είναι.
Καταλαβαίνεις λοιπόν πως η σύνδεσή σου με το Σύμπαν, επιταχύνει πολλές διαδικασίες μέσα σου. Να είσαι συνειδητός σε αυτό που είσαι κάθε μέρα και να στρέφεις την ματιά σου μέσα σου. Ένα πράγμα που μου αρέσει να κάνω κάθε μέρα, είναι να ανοίγω το Συμπαντικό μου κανάλι, υψώνοντας τα χέρια μου και φέρνοντάς τα – με ενωμένες τις παλάμες – μπροστά στο στήθος. Σχεδιάζοντας το προσωπικό μου σύμβολο, που είναι και ο δικός μου τρόπος συνειδητοποίησης της ενέργειας, απλά υπάρχω σε μια διευρυμένη κατάσταση για λίγα λεπτά. Αν θέλω να ζητήσω κάτι, θα το κάνω αλλά συνήθως απολαμβάνω απλά την αίσθηση του να είμαι. Εκείνη τη στιγμή, το σώμα εξαφανίζεται και η διευρυμένη αίσθηση της Συμπαντικής Ενέργειας αγκαλιάζει τα πάντα. Σε αυτή την κατάσταση δεν μπορώ να ξεχωρίσω εμένα, εσένα, την Ελλάδα, την Γη ή τον πλανήτη Άρη. Ούτε νιώθω να είμαι τα πάντα, να βρίσκομαι μέσα σε κάθε τι και πως όλα είναι ένα. Δεν υπάρχουν εικόνες στο νου και ούτε συναισθήματα. Δεν νιώθω συγκίνηση ούτε τρέχουν δάκρυα. Δεν βρίσκομαι μέσα στην Συμπαντική Νόηση ψάχνοντας τις βιβλιοθήκες του Σύμπαντος… αν όμως το Σύμπαν με κατευθύνει εκεί ή οπουδήποτε αλλού, θα ακολουθήσω. Είναι μια κατάσταση καθαρής Ύπαρξης που μόνο δια της αφαιρέσεως μπορεί να περιγραφεί, μόνο με το να αρχίζω να απαριθμώ το τι Δεν είμαι μπορώ να το περιγράψω.
Είναι μια διαδικασία που δεν κρατάει περισσότερο από λίγα λεπτά και είναι ιδανική για να ξεκινήσω την πολυάσχολη μέρα μου. Με βοηθάει να μη χάνω τον εαυτό μου μέσα στο πρόγραμμα της ημέρας και να έχω την αίσθηση πως όλα είναι μια χαρά στον κόσμο μου κάθε στιγμή.
Είσαι μια κεραία και έχεις στη διάθεσή σου όλη την ενέργεια του Σύμπαντος για να διευρυνθείς. Και όταν διευρύνεσαι πνευματικά, η ύλη τακτοποιείται από μόνη της κατά πώς πρέπει και εξυπηρετεί. Ο σκοπός δεν είναι να συνδεθείς με το Σύμπαν και να ζητάς να συμβεί εκείνο ή το άλλο αλλά να μπορείς να υπάρχεις απόλυτα διευρυμένος μέσα σε όλες τις συνθήκες. Αυτό θα σου προσφέρει την διαύγεια της κατάλληλης δράσης: πότε να επιτρέπεις και πότε να επεμβαίνεις, πότε να ζητάς ενίσχυση από το Σύμπαν για έναν στόχο και πότε να πηγαίνεις με τη ροή.
Και όλα είναι μια χαρά στον κόσμο σου…
Έλενα Έρα
“Copyright © Έλενα Έρα, www.ElenaEra.com”

December 16, 2013

Το Ταξίδι

Μια μέρα ήξερες επιτέλους
τι έπρεπε να κάνεις, και ξεκίνησες,
αν και οι φωνές γύρω σου
φώναζαν συνεχώς τις
κακές συμβουλές τους 
αν και το όλο το σπίτι
άρχισε να τρέμει
και αισθάνθηκες το παλιό δυνατό τράβηγμα
στους αστραγάλους σου.
«Βελτίωσε τη ζωή μου!»
κάθε φωνή φώναζε.
Μα δεν σταμάτησες.
Ήξερες τι έπρεπε να κάνεις,
αν και ο άνεμος εξέταζε
με τα σκληρά του δάχτυλα 
τα ίδια αυτά θεμέλια
αν και η μελαγχολία τους
ήταν τρομερή. Ήταν ήδη αρκετά
αργά, και ήταν μια άγρια νύχτα,
και ο δρόμος γεμάτος πεσμένα
κλαδιά και πέτρες.
Μα, σιγά-σιγά,
καθώς άφηνες τις φωνές τους πίσω,
τα αστέρια άρχισαν να καίνε
μέσα από τα φύλλα των νεφών,
και υπήρχε μια νέα φωνή,
την οποία σιγά-σιγά
αναγνώρισες ως δική σου,
που σε κράτησε συντροφιά
καθώς βημάτιζες όλο και βαθύτερα
στον κόσμο,
αποφασισμένος να κάνεις
το μόνο πράγμα που μπορούσες να κάνεις
– αποφασισμένος να σώσεις
τη μόνη ζωή που μπορούσες να σώσεις.


Mary Oliver

Μετάφραση Μαρία Κατσοπούλου

December 15, 2013

Η Μουσική πρόταση της ημέρας Buffy Sainte Marie - "Up Where We Belong"

Το τραγούδι "Up Where We Belong" το μάθαμε από την ερμηνεία  του Joe Cocker και της Jennifer Warnes το 1982 και μέσα από το film  An Officer and a Gentleman εμείς θα το ακούσουμε σήμερα από την τραγουδίστρια που το έγραψε την  Buffy Sainte Marie ....
Καλή ακρόαση και μια όμορφη Κυριακή!!




Who knows what tomorrow brings
In a world where few hearts survive.
All I know is the way I feel 
If its real Ill keep it alive

The road is long
And there are mountains in our way
But we climb a step everyday

Love lift us up where we belong
Where the eagels cry on a mountain high
Love lift us up where we belong
Far from the worlds we know
Up where the clear winds blow

Some hang on what used to be
They live their lives, looking behind.
When all we have is here and now
All our lives up there to find.

The road is long
And there are mountains in our way
But we climb a step everyday

Love lift us up where we belong
Where the eagels cry on a mountain high
Love lift us up where we belong
Far from the worlds we know
Up where the clear winds blow.

Time goes by 
No time to cry 
Lifes you and I 
Alive. Today.

Love lift us up where we belong
Where the eagels cry on a mountain high
Love lift us up where we belong
Far from the worlds we know
Up where the clear winds blow

Βuffie Sainte-Marie H ακτιβίστρια Ινδιάνα μουσικός

Το 1970 όσοι είδαν την Buffie Sainte-Marie στην ταινία Φράουλες και αίμα (Strawberry Statement), όπου ερμήνευε το τραγούδι τής Joni Mitchell The Circle Game είχαν εντυπωσιαστεί ιδιαίτερα.
Στην ίδια ταινία του Stuart Hagmann, που θέμα της ήταν οι ταραχές που ξέσπασαν τον Απρίλιο του 1968 στο Πανεπιστήμιο Κολούμπια των Ηνωμένων Πολιτειών, ακούγονταν επίσης τραγούδια από ονόματα όπως οι Crosby, Stills and Nash, Neil Young, Plastic Ono Band και Thunderclap Newman.
Ενα ακόμα τραγούδι της από ταινία που έγινε ευρύτερα γνωστό, ήταν το βασικό θέμα της ταινίας Soldier Blue.
Το 1979 ένα άλλο τραγούδι της, το Spirit Of The Wind ακούστηκε στην ομώνυμη ταινία που ήταν μία από τις τρεις αμερικανικές που ξεχώρισαν στο Φεστιβάλ των Κανών εκείνη την χρονιά μαζί με τις ταινίες Σύνδρομο της Κίνας και Norma Rae. Η Buffy Sainte-Marie είχε γράψει όλη τη μουσική.
Η μεγαλύτερη επιτυχία της στον κινηματογράφο ήταν το τραγούδι Up Where We Belong, που έγραψε μαζί με τον Will Jennings και τον Jack Nitzsche, ο οποίος την επισκέφτηκε στο σπίτι της στη Χαβάη για να της ζητήσει να συνεργαστούν για την ταινία Ιπτάμενος και τζέντλεμαν (An Officer and Α Gentleman), στην οποία έπαιζε ο Richard Gere και της χάρισε το βραβείο Οσκαρ τραγουδιού με την ερμηνεία τού Joe Cocker και της Jennifer Warnes. Με τον Nitzsche η Buffy παντρεύτηκε λίγους μήνες αργότερα.
Η Buffy Sainte-Marie έχει αρκετές εμφανίσεις ως ηθοποιός σε πολλές τηλεοπτικές παραγωγές, όπως το Sesame Street, και αρκετές ταινίες που είχαν ως θέμα τους Ινδιάνους.
Σε μερικούς μήνες η Ινδιάνα από την κοιλάδα του Καναδά Qu' Appelle θα γίνει 70 χρόνων, διανύοντας μία καλλιτεχνική πορεία που καλύπτει συνολικά 57 χρόνια, αφού άρχισε να τραγουδά από 13 χρόνων. Η Buffy γεννήθηκε στις 2 Αυγούστου του 1941 και συνεχίζει να κυκλοφορεί δίσκους εκμεταλλευόμενη, όπως και άλλοι 70άρηδες, τα κενά που υπάρχουν στη μουσική του καιρού μας, η οποία διακρίνεται για τη σχετικά σπάνια εμφάνιση νέων ταλαντούχων μουσικών.
Οι ινδιάνικες ρίζες της και οι ανθρώπινες ανησυχίες της για τα τεκταινόμενα στον πλανήτη μας την έκαναν αμέσως γνωστή στις αρχές της δεκαετίας του '60 με τραγούδια όπως τα My Country 'Tis of Thy People You're Dying, που αναφέρεται στους ιθαγενείς της Αμερικής και τα προβλήματά τους, Now That The Buffalo's Gone, Cod'line, Universal Soldier, που έγινε επιτυχία με τον Donovan και ηχογραφήθηκε από αρκετούς άλλους, όπως οι Glen Campbell, Highwaymen κ.ά. και αναφέρεται στον πόλεμο του Βιετνάμ και τους στρατιώτες που επέστρεφαν τραυματισμένοι από εκεί. Το Univesral Soldier ήταν ένα από τα τραγούδια στο πρώτο της άλμπουμ It's My Way που κυκλοφόρησε το 1964. Τα τραγούδια της, μαζί με τη διάδοση της αμερικανικής μουσικής παράδοσης, υποστήριζαν τα δικαιώματα της μειονότητας, όπως έκαναν και πολλοί άλλοι καλλιτέχνες από τον χώρο της μουσικής φολκ στη δεκαετία του '60.
Η Buffy έμεινε ορφανή από μικρή και υιοθετήθηκε από συγγενείς των γονιών της που την πήραν μαζί τους στο Maine, όπου κατοικούσαν. Η μουσική ήταν ένα από τα παιδικά της χόμπι και έμαθε να παίζει κιθάρα στο Γυμνάσιο.
Στο Πανεπιστήμιο της Μασαχουσέτης σπούδασε πάνω στη φιλοσοφία της Ανατολής και συχνά τραγουδούσε για τους συμφοιτητές της σ' ένα τοπικό καφέ μπαρ. Λίγες μέρες πριν αρχίσει να διδάσκει επαγγελματικά, μια επίσκεψή της για μία εβδομάδα στη Νέα Υόρκη άλλαξε τη ζωή της. Αρχισε να τραγουδά στο Greenwich Village και στη συνέχεια κατάφερε να υπογράψει το πρώτο της δισκογραφικό συμβόλαιο με την εταιρεία Vanguard.
Το 1963 εμφανίζεται με επιτυχία στο φεστιβάλ του Newport και στα μέσα της δεκαετίας του '60 κάνει περιοδείες σε όλη την Αμερική παρουσιάζοντας τα τραγούδια της συχνά μαζί με τη συνοδεία άλλων καναδών δημιουργών, όπως οι Leonard Cohen, Neil Young και Joni Mitchell, που έκαναν τα πρώτα τους βήματα στη μουσική. Η Buffy ήταν αυτή που παρουσίασε την Joni Mitchell στον μάνατζερ Eliot Roberts βοηθώντας τη να αρχίσει μια σημαντική καριέρα.
Σύντομα καθιερώθηκε και ως συνθέτρια με επακόλουθο αρκετά τραγούδια της να ερμηνευτούν από ονόματα όπως οι Janis Joplin, Taj Mahal, Chet Atkins, Elvis Presley, Neil Diamond, Barbra Streisand, Cher, Roberta Flack κ.ά.
Το Until It's Time For You Το Go ήταν η μεγαλύτερη επιτυχία της, με δεκάδες μετέπειτα διασκευές που φτάνουν ακόμα και μέχρι τις μέρες μας.
Ενα άλλο τραγούδι της που διασκευάστηκε αρκετά, ήταν το Cod'ine, που γράφτηκε για να εκφράσει τις εμπειρίες της από τον εθισμό της στην κωδεΐνη, όταν ήταν άρρωστη στα μέσα της δεκαετίας του '60. Το τραγούδι αυτό στη συνέχεια ερμήνευσαν ονόματα όπως οι Gram Parsons, Donovan, Quicksilver Messenger Service και The Charlatans.
Αλλη μια ιδιότητα της Buffy Sainte-Marie είναι το ταλέντο της στην ψηφιακή τεχνολογία και έργα της παρουσιάζονται συχνά σε διάφορες εκθέσεις σε χώρους όπως το μουσείο Glenbow στο Calgary και το ινδιάνικο μουσείο τέχνης στην πόλη Σάντα Φε στο Νέο Μεξικό.
Ανάμεσα στις υπόλοιπες σημαντικές δραστηριότητές της είναι και η δημιουργία το 1969 του μη κερδοσκοπικού ιδρύματος Nihewan, που έχει σαν σκοπό την παροχή βοήθειας για σχολική εκπαίδευση μέχρι το Γυμνάσιο σε άπορους ινδιάνους, που ανήκουν σε 11 διαφορετικές φυλές, Απάτσι, Ναβάχο, Μοϊκανοί, Κρη, φυλή στην οποία ανήκει και η ίδια, κ.ά.
Το 2002 τραγούδησε στο Κένεντι Σέντερ με αφορμή την ορκωμοσία του πρώτου ινδιάνου αστροναύτη και το 2003 έγινε επίσημη εκπρόσωπος της UNESCO.
Το τελευταίο της άλμπουμ κυκλοφόρησε τον περασμένο χρόνο και είχε τίτλο Running For The Drum, το άλμπουμ πήρε θετικές κριτικές και είχε για παραγωγό τον Chris Birkett.
Ταυτόχρονα με την κυκλοφορία του, η Sainte-Marie δήλωσε ότι στη δεκαετία του '70 οι αμερικανικές αρχές είχαν φροντίσει να την τοποθετήσουν σε μαύρη λίστα, που περιελάμβανε και άλλους καλλιτέχνες που αγωνίζονταν για τα δικαιώματα των ινδιάνων, κάτι που είχε ως συνέπεια να μην ακούγονται τα τραγούδια της από το ραδιόφωνο. Η απαγόρευση, σύμφωνα πάντα με την ίδια, προήλθε από επιστολές που έστελνε εναντίον της στον Λευκό Οίκο ο πρώην πρόεδρος Lynton Β. Johnson και εκτός από τον ραδιοφωνικό της αποκλεισμό, είχε ως συνέπεια και την έλλειψη των δίσκων της από τα δισκοπωλεία της Αμερικής. Ολα αυτά έγιναν γνωστά αρκετά χρόνια αργότερα, αφού κανείς δεν τολμούσε να τα καταγγείλει.
Ανάμεσα στους θαυμαστές της μουσικής της είναι ο σκηνοθέτης Tarrantino, ο οποίος σε ταινία του έχει δείξει το poster από το φιλμ Soldier Blue, ο Morrissey των Smiths και ο Kanye West, που χρησιμοποίησε ως σάμπλινγκ ένα από τα τραγούδια της, το Lazarus, σε ηχογράφηση που έκανε με τον Cam'ron το 2004.     

Ακούστε το νεο Χριστουγεννιάτικο τραγούδι των Boston ‘God Rest Ye Metal Gentlemen 2013.’

Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας παρουσιάσουμε το νέο Χριστουγεννιάτικο τραγούδι των
 Boston  ‘God Rest Ye Metal Gentlemen 2013.’

Μπορείτε να το αγοράσετε απευθείας από το iTunes.













December 14, 2013

Η Μουσική πρόταση της ημέρας Hannah Williams & The Tastemakers - I'm a good woman

 I'm a good woman μας τραγουδάει η Hannah Williams & The Tastemakers ένα τραγούδι που το 
έχει ερμηνεύσει η 
Barbara Lynn το 1966
Καλημέρα καλό Σαββατοκύριακο!


December 13, 2013

Journey – Revelation (Live In Concert)

Σήμερα στις 8 το βράδυ θα μεταδοθεί το Revelation (Live In Concert) των Journey
01. Sky Light
02. Any Way You Want It
03. Wheel In The Sky
04. Lights
05. After All These Years
06. Never Walk Away
07. Open Arms Prelude
08. Open Arms
09. Mother Father
10. Wildest Dream
11. Separate Ways (Worlds Apart)
12. Faithfully
13. Don’t Stop Believin'
14. Be Good To Yourself

Band members
  • Arnel Pineda - lead vocals
  • Neal Schon - lead guitar, vocals
  • Jonathan Cain - keyboards, rhythm guitar, vocals
  • Ross Valory - bass, vocals
  • Deen Castronovo - drums, percussion, vocals


Αν σας άρεσε το άρθρο που διαβάσατε, μοιραστείτε το. Ευχαριστούμε! 

Η μουσική πρόταση της ημέρας Kansas - Down The Road

Το 1975 κυκλοφόρησε το δεύτερο άλμπουμ των Kansas  Song for America μέσα από αυτό είναι η
μουσική πρόταση για σήμερα γραμμένο από τον Steve Walsh το τραγούδι Down the Road  

I, I'm in a kind of foolish game I try to get rich quick
But I'm going insane
The kind of freaks that hang out on 42nd Street
They're all pimping Judy's and popping speed, well
It's a game of cat and mouse and I think it's got my soul
I think it's time for thinking 'bout a time to roll on
Down the road, so here I go
Here come Big Mike, I kinda owe him some beans, well
He must be crazy, I guess that's why he's so mean
If I tell him I'm leaving, he would sure enough split my gut
'Cause he knows I sold to a sucker and I owe Big Mike a cut
But I'll slip him a twenty dollar bill till I get out of town
When I hit those white lines, I'm gonna be gone like a
Greyhound down the road, down the road, yeah
It's a long, long road


Αν σας άρεσε το άρθρο που διαβάσατε, μοιραστείτε το. Ευχαριστούμε! 

Jazz Music

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Music