November 26, 2013

Το «στρουμφόσπιτο» που χτίστηκε με 180 ευρώ

Μοιάζει να έχει βγει από τη Μέση Γη, αλλά είναι ένα σπίτι η κατασκευή του οποίου κόστισε μόλις 180 ευρώ και βρίσκεται στο Oxfordshire της Βρετανίας, καθώς φτιάχτηκε από φυσικά ή ανακυκλωμένα υλικά. Η ίδια φιλοσοφία διέπει και την πληρωμή του ενοικίου το οποίο καταβάλλεται σε είδος, δηλαδή γάλα, καθώς η ενοικιάστρια εργάζεται σε κοντινή φάρμα. 

Ο Michael Buck αφιέρωσε οκτώ μήνες για να φτιάξει το σπίτι χρησιμοποιώντας την αρχαία τεχνική χτισίματος με γήινα υλικά, το κομπ, χρησιμοποιώντας μείγμα από άμμο, πηλό, άχυρο, νερό και χώμα. Διδάχθηκε τη μέθοδο διαβάζοντας βιβλία και σχημάτισε τους τοίχους χωρίς καν να χρησιμοποιήσει εργαλεία, σύμφωνα με τη Daily Mail. 

Η οροφή βασίζεται σε ένα ξύλινο πλέγμα και καλύπτεται από άχυρο από τα χωράφια του Buck. Το σπίτι δεν διαθέτει προφανώς κεντρική θέρμανση αλλά αυτός ο τρόπος κατασκευής προσφέρει εξαιρετική μόνωση ενώ το ταβάνι είναι ενισχυμένο και με μαλλί προβάτου για να κρατά ακόμα καλύτερα τη ζέστη. 

Το σπίτι ζεσταίνεται με ξυλόσομπα και ο φωτισμός γίνεται με κεριά και φανάρια. Η παροχή νερού είναι από μία φυσική πηγή που έχει εκτραπεί σε σωλήνα έξω από το σπίτι και το «φυσικό» ψυγείο είναι ένα ρηχό και προφυλαγμένο πηγάδι. 

Όσο για την τουαλέτα, βρίσκεται σε ένα μικρό χώρο έξω από το σπίτι και αποτελείται από μηχανισμό… κομποστοποίησης ενώ το μπάνιο είναι μια μεταλλική μπανιέρα που μεταφέρεται και γεμίζει ανάλογα με τις ανάγκες. 

Το μαγείρεμα γίνεται πάνω στην ξυλόσομπα αλλά η ενοικιάστρια έχει εγκαταστήσει και μια μικρή σόμπα αερίου μέσα στην κουζινούλα. 

Ο 59χρονος «κατασκευαστής» ζει σε ένα πιο συμβατικό σπίτι με τη σύζυγό του Sheila και δηλώνει πως σκοπός του ήταν να δείξει πως τα σπίτια δεν χρειάζεται να έχουν μεγάλο κόστος. «Ζούμε σε μία κοινωνία που όλη μας τη ζωή πληρώνουμε στεγαστικά δάνεια, κάτι που για πολλούς δεν είναι ευχάριστο», λέει. 

Δείτε τις φωτογραφίες ...
 

 


πηγη

Al Atkins - Victim Of Changes

Η μουσική πρόταση της ημέρας είναι το Victim Of Changes από τον Al Atkins πρώην τραγουδιστή των Judas Priest και συνθέτη του τραγουδιού, το ηχογράφησε το 1998 για το ομώνυμο άλμπουμ, ενα τραγούδι που θα παίξει στην εκπομπή Rock..ανίζοντας την Πέμτη στις 10 το βράδυ

Whiskey woman don't you know that you are driving me insane? 
The liquor you give stems your will to live and gets right to my brain 

You're tryin' to find your way through life 
You're tryin' to get some new direction 
Another woman's got your man 
She won't find no new connection 

Takes another drink or two, things look better when she's through 

Take another look around, you ain't going anywhere 
You realize that you're gettng old and no-one seems to care 
You're tryin' to find your way again, tryin' to find something new 
Another woman's got your man, everthing you see is bad news 

Takes another drink or two, things look better when she's through 

You been foolin' with some hot guy 
I want to know why is it why 
Get up, get out 
You know you really blew it 
I've had enough, I've had enough 
Good God, suck me 

Once she was wonderful 
Once she was fine 
Once she was beautiful 
Once she was mine 

Now a change has come over her body 
She doesn't see me anymore 
Now a change has come over her body 
She doesn't see me anymore 

Changes 
Changes 
Changes 

Victim of changes

November 25, 2013

Απίστευτο! Πως ακούγονται οι γρύλοι αν επιβραδύνουμε την ηχογράφηση από το τραγούδι τους;

Ο Συνθέτης Jim Wilson κατέγραψε τον ήχο από τα τριζόνια και στη συνέχεια επιβράδυνε την καταγραφή, αποκαλύπτοντας κάτι καταπληκτικό. 

Τα τριζόνια ακούγεται σαν να τραγουδάνε την πιο αγγελική χορωδία σε τέλεια αρμονία. Αν και ακούγεται σαν ανθρώπινες φωνές, όλα όσα θα ακούσετε στην ηχογράφηση είναι οι ίδιοι οι γρύλοι.

Η καταγραφή περιλαμβάνει δύο κομμάτια που παίζονται ταυτόχρονα: Το πρώτο είναι ο φυσικός ήχος από τα τριζόνια, που παίζεται σε κανονική ταχύτητα, και το δεύτερο είναι η έκδοση με την επιβράδυνση των φωνών από τα τριζόνια. 

"Ανακάλυψα ότι όταν επιβράδυνα αυτή την ηχογράφηση σε διάφορα επίπεδα, αυτό ο απλός γνώριμος ήχος άρχισε να μεταμορφώνονται σε κάτι πολύ μυστικιστικό και πολύπλοκο ........ σχεδόν ανθρώπινο." 
Απίστευτο! Πως ακούγονται οι γρύλοι αν επιβραδύνουμε την ηχογράφηση από το τραγούδι τους;

Μπορείτε να αγοράσετε ένα αντίγραφο της εγγραφής, που ονομάζεται Χορωδία του Θεού από γρύλους, εδώ

πηγη

mandala – ο κόσμος σε οπτική γεωμετρία

Mandala είναι το σύμβολο του Σύμπαντος, ο Κόσμος ολόκληρος σε οπτική απεικόνιση. Κι όπως ο κόσμος είναι σε κίνηση.
Χορεύει και στροβιλίζεται μέσα από τη σύνθεση της γεωμετρίας, των χρωμάτων και μοτίβων του. Για χιλιάδες χρόνια είναι σύμβολο ιερό αλλά και όργανο για να «κουρδίζει» κάποιος εγκέφαλο και συνείδηση σε θρησκευτικές, υπερβατικές δονήσεις. Κλασσικό εργαλείο για να περιέλθει κάποιος σε διαλογισμό ή σε τρανς, να βγει από τον εαυτό του φθάνοντας στην έκσταση, διαδόθηκε από τους ινδουιστές αλλά το πήραν όλοι. Ακόμη και ο χριστιανισμός έφτιαξε εντυπωσιακά βιτρώ, μωσαϊκά και ρόδακες με τη λογική και την αισθητική του μάνταλα. Σαν το στρογγυλό βιτρώ στο Πείραμα του Marsh Chapel που χρησιμοποίησε ο Τίμοθι Λήρι για να μετρήσει την πρόκληση θρησκευτικών εμπειριών στους φοιτητές του που είχαν πάρει ψιλοκυβίνη.
Κύκλος εγγεγραμμένος σε Τετράγωνο, ο Κόσμος σε ανάπτυξη
Μάνταλα (σανσκριτικός όρος) σημαίνει κύκλος και είναι η αναπαράσταση του Σύμπαντος. Το σχήμα του είναι τετράγωνο με εγγεγραμμένο κύκλο όπου τονίζεται το κέντρο του. Το τετράγωνο έχει 4 πύλες που καθεμιά της έχει μορφή Τ. Στο Θιβέτ φτιάχνονται φαντασμαγορικά, εφήμερα μάνταλα από άμμο, από αφοσιωμένους μοναχούς. Η ίδια η κατασκευή τους είναι άσκηση. Η επίδρασή τους σε πνεύμα και ψυχή είναι άμεση.
Ο Γιουνγκ έβλεπε στο μάνταλα το σύνολο της ψυχής και έλεγε πως οι εικόνες του είναι κρυπτογραφήματα για την κατάσταση της ύπαρξης. Το χρησιμοποίησε κατά κόρον ως μέθοδο και εργαλείο ψυχανάλυσης στην αναλυτική του ψυχολογία. Για τον ψυχολόγο ήταν το κέντρο της προσωπικότητας που περιστρέφεται γύρω από ζεύγη αντιθέτων. Ο Γιουνγκ μελετούσε τις εικόνες που συνειρμικά έβλεπαν οι ασθενείς του εστιάζοντας στο μάνταλα και κατέληγε σε συμπεράσματα για τη συνείδηση, το υποσυνείδητο και την βαθιά θάλασσα των αρχετύπων από την οποία αντλούμε όλοι γνώση και διαίσθηση.
Πέρα από ιερό σύμβολο για τη συγκέντρωση της προσοχής, είναι και επίκληση του θεϊκού, μέσω του συντονισμού των οπτικών ερεθισμάτων με την εικόνα ή τα σύμβολα κάποιας θεότητας, αλλά και μέσον για τη δημιουργία ιερού χώρου,  στο κατεξοχήν προστατευτικό σχήμα του κύκλου.
Το πεδίο του Βούδα
Μια άλλη περίφραση για το μάνταλα είναι «το πεδίο του Βούδα», ένας τόπος νιρβάνα και ειρήνης, απομονωμένος και προστατευμένος από τον εξωτερικό κόσμο που υπόκειται σε διαρκείς αλλαγές.
Το μάνταλα είναι ταυτόχρονα στατικό και έντονα κινητικό. Οι νευροβιολόγοι αποδεικνύουν με εγκεφαλογραφήματα πως μπορεί να ερεθίσει ορισμένες περιοχές του δεξιού κυρίως εγκεφάλου, που σχετίζεται με την έμπνευση, τη διαίσθηση και τις τέχνες, και να τον συντονίσει στα διαφορετικά άλφα, βήτα, δέλτα και θήτα μήκη κύματος που παράγουν διαφορετικές αισθητηριακές εμπειρίες στον άνθρωπο. Στον διαλογισμό χρησιμεύει ακριβώς γι’αυτό, για την εστίαση του ψυχικού πεδίου και την ενίσχυση ή ενδυνάμωση της συγκέντρωσης. Είναι στην ουσία «μια δυναμική παγίδα του νου» που τον κραδαίνει σε κάποιες συχνότητες, τον συντονίζει και τον απελευθερώνει ή τον οδηγεί κατευθείαν στο κέντρο της ύπαρξής του.
…αλλά και οπτικό ψυχοτρόπο
Ένα μάνταλα λειτουργεί ως οπτικό ψυχοτρόπο και κάποια από τα hi-tech mandala που φτιάχνονται σήμερα από υπολογιστές, τρισδιάστατα και φευγάτα, μπορούν κυριολεκτικά να κουρδίσουν τον εγκέφαλο σε τρανς διαστάσεις. Κανονικά δεν είναι αυτή η δουλειά τους. Παραδοσιακά το μάνταλα είναι ένα matrix γεωμετρικών μοτίβων από κύκλους, τρίγωνα και λουλούδια που δημιουργούν φράκταλ σχήματα συμμετρίας, κομψότητας και ομορφιάς. Όπως οι αρχετυπικοί ήχοι ή τα μάντρας προορίζονται για να ισορροπήσουν τον νου και το σώμα μέσα από αρχετυπικά σχήματα και να προκαλέσουν ηρεμία και γαλήνη στην ψυχή. Ένα Sri Yantra, είναι ακριβώς εργαλείο που χρησιμοποιείται γι’αυτόν τον σκοπό, και για τους θρησκευόμενους να τους πάει σε ένα σημείο πιο πέρα, αφού ένα συγκεκριμένο, φορτισμένο μάνταλα μπορεί να τους συντονίσει και κάποια επιδιωκόμενη όψη μιας θεότητας.
Σε κάθε περίπτωση είναι υπέροχα έργα τέχνης, πολυαισθητηριακά, μεταμορφώσιμα, αεικίνητα και πολυδιάστατα.
Γιάννα Χατζηπέτρου

November 24, 2013

Ό, τι ανθίζει πρέπει να έχει ελευθερία, πρέπει να έχει φως

Επίγνωση είναι εκείνη η κατάσταση του νου που συλλαμβάνει τα πάντα -το πέταγμα του κορακιού στον ουρανό, τα λουλούδια στα δέντρα, οι άνθρωποι που κάθονται μπροστά μας, τα χρώματα που φορούν- το να έχεις ακέραια επίγνωση, η οποία απαιτεί κοίταγμα, παρατήρηση, να παίρνεις τη μορφή του φύλλου, το σχήμα του κορμού, το σχήμα ενός άλλου, του τι κάνει.

Το να έχει κάποιος ακέραια επίγνωση και από εκεί να δρα-είναι να έχει επίγνωση του συνόλου της ύπαρξής του. Αν έχετε μια κατακερματισμένη πνευματική αντίληψη και μείνετε προσκολημένος στην ικανότητα αυτή και αντλήσετε εμπειρία μέσα από αυτή την ιδιότητα η οποία είναι εξαρχής περιορισμένη-αυτό δημιουργεί μια κατώτερη ποιότητα του νου, περιορισμένη, στενή. Αλλά η συνειδητοποίηση του συνόλου της ύπαρξής σας, κατανοητή μέσω της επίγνωσης της κάθε σκέψης και του κάθε συναισθηματος, που ποτέ δεν το περιορίζετε, αφήνοντας κάθε σκέψη και κάθε συναίσθημα να ανθίσει έχοντας επίγνωση αυτού-αυτό είναι εντελώς διαφορετικό από τη δράση ή την συγκέντρωση η οποία είναι μια απλή πνευματική αντίληψη και ως εκ τούτου περιορισμένη σε έκταση.

Το να αφήσετε μια σκέψη ή ένα συναίσθημα να ανθίσει απαιτεί προσοχή-όχι συγκέντρωση. Η άνθηση μιας σκέψης δίνει ελευθερία σε αυτό και μπορείτε να δείτε πώς κινείται εντός σας, αυτό που συμβαίνει στη σκέψη σας, στο συναίσθημα σας. Οτιδήποτε ανθίζει πρέπει να έχει ελευθερία, πρέπει να έχει φως, δεν μπορεί να παραμένει περιορισμένο. Δεν μπορείτε να αποδώσετε οποιαδήποτε αξία σε αυτό, δεν μπορείτε να πείτε, "Αυτό είναι σωστό, αυτό είναι λάθος. Αυτό θα πρέπει να είναι, και αυτό δεν θα πρέπει να είναι"-έτσι περιορίζετε την άνθηση της σκέψης. Και μπορεί να ανθίσει μόνο σε αυτή την επίγνωση. Ως εκ τούτου, αν μπείτε σε αυτό πολύ βαθιά, θα διαπιστώσετε ότι αυτή η άνθηση της σκέψης είναι το τέλος της σκέψης.


Κρισναμούρτι

November 23, 2013

Ερωτας και Ψυχη

Ο Ερωτας και η Ψυχη είναι ένα μυθολογικό ζευγάρι, που βασανίστηκαν πολύ μέχρι να μπορέσουν να χαρούν την αγάπη τους ανεμπόδιστα.

Αν και ο Θεός Ερως στην αρχαιότητα ήταν υπεύθυνος για τα πάθη πολλών θνητών και μη, τελικά και ο ίδιος δεν γλίτωσε από τα βέλη του. Ερωτεύτηκε κεραυνοβόλα την Ψυχή, μια θνητή που είχε τη φήμη μιας πανέμορφης γυναίκας.

Ο μύθος του Ερωτα και της Ψυχής είναι όμορφος και αποδεικνύει τη δύναμη της αγάπης και του έρωτα στις ζωές όλων. Διαβάστε τον μύθο, όπως τον αναφέρει ο Απουλήιος, Ρωμαίος συγγραφέας του 2ου μ.Χ. αιώνα.

Ερωτας και Ψυχη

Η Ψυχή ήταν μια θνητή, κόρη μιας πολύ συνηθισμένης οικογένειας με τρία παιδιά. Ανθρωποι από όλα τα μέρη έρχονταν να επισκεφτούν την Ψυχή και να θαυμάσουν την ομορφιά της, τιμώντας την περισσότερο από τη Θεά Αφροδίτη.

Η Αφροδίτη όταν αντιλήφθηκε τι ακριβώς συνέβαινε, αποφάσισε να ζητήσει την παρέμβαση του γιου της Ερωτα, ο οποίος ανέλαβε να δηλητηριάσει τις ψυχές των ανδρών ώστε να μην επιθυμούν την Ψυχή. Ωστόσο, και ο ίδιος ερωτεύτηκε την Ψυχή, στρέφοντας κατά λάθος το βέλος του κατά του εαυτού του.

Τα χρόνια περνούσαν και οι γονείς της Ψυχής ήταν σαφώς προβληματισμένοι από την έλλειψη μνηστήρων, οπότε αποφάσισαν να στείλουν να πάρουν χρησμό, υποπτευόμενοι ότι κάποιος θεός έχει αναμειχθεί. Στους Δελφούς λοιπόν, ο Απόλλων, υπό την καθοδήγηση του θεού Ερωτα έδωσε χρησμό:

«Η Ψυχή δεν προορίζεται για γυναίκα κανενός θνητού. Ο άντρας της την περιμένει στην κορυφή ενός βουνού, και είναι ένα αποκρουστικό τέρας, που κανείς, ούτε θνητός ούτε αθάνατος, δεν μπορεί να του αντισταθεί». Αν και όλοι έπεσαν σε βαθιά θλίψη, αποφάσισαν να εκπληρώσουν το χρησμό ετοιμάζοντας λαμπρό γάμο με το «τέρας» του βουνού.

Ο γάμος έγινε αλλά η Ψυχή δεν μπορούσε να δει το σύζυγό της, ο οποίος εμφανιζόταν μόνο τα βράδια σε εκείνη και πάντα μέσα στο σκοτάδι. Ήταν ωστόσο τόσο τρυφερός και καλόκαρδος που η Ψυχή κατάλαβε ότι δεν μπορεί να είναι ένα αποκρουστικό τέρας, αλλά ο άντρας που επιθυμούσε σε όλη της τη ζωή.

Περνούσε υπέροχα μαζί του αλλά προβληματιζόταν γιατί δεν τον είχε δει ποτέ. Όταν κάποια στιγμή αποφάσισε να πάει στο πατρικό της, οι αδερφές της ζήλεψαν για την καλή της τύχη και την έπεισαν ότι για να μη θέλει να της φανερωθεί όχι μόνο θα είναι ένα τέρας, αλλά θα θέλει να τη σκοτώσει κιόλας. Ετσι λοιπόν της πρότειναν να τον σκοτώσει εκείνη πρώτη.

Η Ψυχή γύρισε στο παλάτι, και ξάπλωσε με το μυστηριώδη σύζυγό της. Όταν εκείνος αποκοιμήθηκε, η ψυχή πήρε ένα λυχνάρι και ένα μαχαίρι και αποφάσισε να τον σκοτώσει.

Εγειρε από πάνω του και καθώς φώτισε το πρόσωπο του με το λυχνάρι, είδε προς μεγάλη της έκπληξη τον πανέμορφο Θεό Ερωτα.

Η Ψυχή τα έχασε, το λυχνάρι έγειρε στο πλάι και καυτό λάδι χύθηκε πάνω στον Ερωτα.

Ο Ερωτας ξύπνησε από τον πόνο και πέταξε μακριά, λέγοντας της πως η καχυποψία της σκότωσε την αγάπη τους και ότι δεν θα μπορούσαν να είναι μαζί πια, αφού αυτή – μια θνητή – είδε το πρόσωπο ενός αθάνατου.

Μετανιωμένη η Ψυχή άρχισε να αναζητά τον Ερωτα παντού, χωρίς αποτέλεσμα. Κάποια στιγμή μετά από πολλή περιπλάνηση έφτασε σε ναό της θεάς Δήμητρας, η οποία τη συμβούλεψε να παρακαλέσει την Αφροδίτη να την αφήσει να δει το γιο της.

Η Αφροδίτη είχε φυλακίσει τον Ερωτα μέχρι να ξεχάσει την Ψυχή και να επουλωθεί η πληγή από το καυτό λάδι. Ακουσε όμως από τις ικεσίες της Ψυχής και της απάντησε ότι για να δει τον αγαπημένο της, θα έπρεπε πρώτα να περάσει τρεις δοκιμασίες.

Οι δοκιμασίες ήταν δύσκολες, αλλά η Ψυχή κατόρθωσε να πραγματοποιήσει τις δυο πρώτες με επιτυχία. Ωστόσο η τελευταία δοκιμασία απαιτούσε να κατέβει στον Άδη και να φέρει το κουτί της Περσεφόνης στην Αφροδίτη. Το κουτί αυτό περιείχε το μαγικό ελιξήριο της ομορφιάς και η Ψυχή απαγορευόταν να το ανοίξει.

Η Ψυχή πήρε το κουτί αλλά δεν αντιστάθηκε στον πειρασμό να το ανοίξει για να πάρει λίγο φάρμακο ομορφιάς για τον εαυτό της. Ωστόσο στο κουτί η Περσεφόνη δεν είχε βάλει κανένα μαγικό φίλτρο που θα μπορούσε να την κάνει πιο όμορφη, αλλά τον Μορφέα, που την έριξε σε βαθύ ύπνο.

Οταν ο Ερωτας έμαθε τι έπαθε η αγαπημένη του, δραπέτευσε από το παλάτι της Αφροδίτης, πέταξε στον Ολυμπο και παρακάλεσε τον Δία να σώσει την Ψυχή. Ο Δίας συγκινημένος από την αγάπη του θεού Ερωτα, την έκανε αθάνατη, επιτρέποντας στον Ερωτα να ενωθεί μαζί της για πάντα.

πηγη

November 22, 2013

Το απελευθερωτικό αντίο

Απελευθερωτικός αποχαιρετισμός του παλιού μου εαυτού είσαι εσύ,
που μέσα μου ζεις και τώρα πια σε διώχνω με αγάπη.

Ξενιστής του εγώ σου η ύπαρξή μου.
Εικόνα αποκρυσταλλωμένη των βιωμάτων μου,
που με στοργή σε περιέθαλψα και πήρα απ'τη λάμψη σου και την απόρριψή σου
μαθήματα ζωής.

Μου έδωσες χαρά και δάκρυα.

Πνοή αναγέννησης του είναι μου,
και τώρα  ξέρω γιατί τα έφερες με εσένα...

Ατέρμονο παιχνίδι εξουσίας και ανισορροπίας

του θέλω και του πρέπει το μαζί σου.
Διχάλα ο δρόμος σου και πάλι οδηγεί στη διδαχή μου.

Θα σταθώ στη μέση για λίγο ακόμα...
Ίσως σε δω στην άκρη του νέου δρόμου...
Ίσως σε προσπεράσω με ένα σοφό αντίο απελευθερωτικό...

Σ’ ευχαριστώ που ήρθες τότε και ήσουν παλιά.
Μου χάραξες δρόμο ελευθερίας...
Σου χαρίζω τον καινούργιο μου εαυτό!
Εδώ είναι, μπροστά σου.
Στη διχάλα...

ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΕΙΡΗΝΗ

πηγη

November 21, 2013

Η σημερινή μουσική πρόταση Qntal Monsieur's Departure

Η σημερινή μουσική πρόταση είναι από το συγκρότημα Qntal ενα ποίημα γραμμένο το 1852 από την Queen Elizabeth I και είναι το Monsieur's Departure ένα τραγούδι που θα παίξει σήμερα στην επομπή "Rock..ανίζοντας σε έξι χορδές" στις 10 το βράδυ

I grieve and dare not show my discontent,
I love and yet am forced to seem to hate,
I do, yet dare not say I ever meant,
I seem stark mute but inwardly do prate.
I am and not, I freeze and yet am burned,
Since from myself another self I turned.

My care is like my shadow in the sun,
Follows me flying, flies when I pursue it,
Stands and lies by me, doth what I have done.
His too familiar care doth make me rue it.
No means I find to rid him from my breast,
Till by the end of things it be supprest.

Some gentler passion slide into my mind,
For I am soft and made of melting snow;
Or be more cruel, love, and so be kind.
Let me or float or sink, be high or low.
Or let me live with some more sweet content,
Or die and so forget what love ere meant.





GIVE N' AID: Δείτε το video για τη διασκευή του "We're Stars"

Παρακάτω, μπορείτε να δείτε το video, για τη διασκευή των Give N’ Aid στο “We’re Stars”.
Το συγκρότημα δήλωσε:
“Όλα ξεκίνησαν όταν αποφασίσαμε να βοηθήσουμε ανθρώπους που έχουν ανάγκη κάνοντας αυτό που αγαπάμε, παίζοντας μουσική… Παραδειγματιστήκαμε από τον μεγάλο Ronnie James Dio, έναν από τους κορυφαίους τραγουδιστές της rock/metal μουσικής σκηνής, ο οποίος το 1984 δημιούργησε το Hear N’ Aid, μαζεύοντας κάποιους από τους καλύτερους μουσικούς της σκηνής (Malmsteen, Halford, DuBrow κ.τ.λ.) για φιλανθρωπικό σκοπό. Έτσι και εμείς στηριχτήκαμε εκεί και αποφασίσαμε να κάνουμε μια επανηχογράφηση καλώντας μουσικούς από όλη την Ελλάδα να μας ακολουθήσουν σε αυτή την προσπάθεια, δείχνοντας ότι ακόμα και μέσα σε πολύ δυσμενείς συνθήκες θα μπορεί να υπάρξει  “μαγεία μέσα στη νύχτα”. Ελπίζουμε μέσα από αυτό το τραγούδι-βίντεο, ο κόσμος να κινητοποιηθεί και να μας υποστηρίξει στις συναυλίες μας, καθώς ετοιμάζουμε lives σε όλη τη χώρα με σκοπό να μαζέψουμε χρήματα για το φιλανθρωπικό ίδρυμα «Το Σπίτι Των Αγγέλων», το οποίο αποτελεί καταφύγιο για κακοποιημένες γυναίκες και παιδιά…”

Ημερομηνίες συναυλιών:
23/11 - Ηράκλειο Κρήτης, στο CineStudio
6/12 -  Αθήνα, στο 7sins
8/12 - Θεσσαλονίκη, στο 8ball


Εδώ είναι το Facebook Page του κινήματός μας: https://www.facebook.com/pages/Give-N-Aid/1419163881638821
Εδώ είναι το site του «Σπιτιού Των Αγγέλων»: www.kakopoiisi.gr

Η ομορφιά της ταύτισης οδηγεί στην ευτυχία

Όλοι γνωρίζουμε ότι η ευτυχία δεν προκαλείται μόνο από εξωτερικούς παράγοντες και υλικά αγαθά, αλλά αναβλύζει από μέσα μας.
Δεν είναι ένας σταθμός στον οποίο φτάνεις, αλλά ένας τρόπος να ταξιδεύεις.
Δεν είναι να παίρνεις αυτό που θέλεις, αλλά να θέλεις αυτό που έχεις!
Ταξίδευαν, λοιπόν, τρεις γυναίκες και ξαφνικά είδαν στο δρόμο ένα μεγάλο λάκκο όπου μέσα βρισκόταν παγιδευμένη η Ευτυχία.
Τότε η πρώτη γυναίκα λέει:
- Ευτυχία, θέλω να με κάνεις όμορφη. Αμέσως μεταμορφώθηκε σε μια καλλονή και ευτυχισμένη έφυγε.
Η δεύτερη γυναίκα ζήτησε:
- Ευτυχία, θέλω να με κάνεις πλούσια. Αμέσως εμφανίσθηκε μπροστά της ένα σακούλι γεμάτο χρυσαφικά και διαμάντια, η γυναίκα το αρπάζει και ευτυχισμένη έφυγε.
Μόνο η τρίτη γυναίκα δεν έλεγε τίποτα και τότε η Ευτυχία της είπε μέσα από το λάκκο:
- Πες μου κι εσύ, τι θέλεις να σου δώσω;
Τότε η γυναίκα έσκυψε, άπλωσε το χέρι της και είπε:
- Δώσε μου το χέρι σου, και απλώς έβγαλε την Ευτυχία από το λάκκο.
Μετά συνέχισε το δρόμο της.
Η Ευτυχία χαμογέλασε και την ακολούθησε...
Είναι κρίμα να περάσουμε τη ζωή μας περιμένοντας κάποιο θαύμα που θα ικανοποιήσει τις επιθυμίες μας και θα δικαιώσει τις προσδοκίες μας.
Πότε θα αντιληφθούμε ότι το θαύμα συντελείται πάντα μέσα σ’ αυτό που ζούμε, τη στιγμή που το βιώνουμε;  

H ταύτισή μας με τους άλλους, η ικανότητα δηλαδή να μπαίνουμε στη θέση τους και η διάθεσή μας να τους βοηθήσουμε, ανάγεται από άλλες επιστημονικές έρευνες σε έναν από τους παράγοντες που συμβάλλουν στην ευτυχία.
Η οξυτοκίνη που αποκαλείται επίσης «ορμόνη της ταύτισης και της στοργής» θεωρείται ότι εμπλέκεται σε κάθε είδους συναισθηματική σχέση, είτε αυτή είναι ερωτική είτε φιλική ή η σχέση ανάμεσα σε έναν γονιό και το παιδί του.
Σχετικές έρευνες υποστηρίζουν ότι: Οι δεσμοί με φίλους, με την οικογένεια και η προσφορά βοήθειας προς τους άλλουςαποδεικνύονται από τους πιο ισχυρούς παράγοντες της ευτυχίας- και αυτό όχι μόνο χάρη στην ταύτιση και την οξυτοκίνη αλλά και στο γεγονός ότι δίνουν ένα νόημα και έναν σκοπό στη ζωή.
Όπως γράφει ο Φρανς ντε Βάαλ, καθηγητής Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Εμορι, στο βιβλίο του «Η εποχή της ταύτισης», «Το να βοηθά κάποιος κάποιον άλλον μπορεί τελικά να αποτελεί εγωιστική πράξη, γιατί αυτός ο οποίος προσφέρει παίρνει από αυτή την πράξη μια άρρηκτα συνδεδεμένη ανταμοιβή. Αυτή είναι η ομορφιά της ταύτισης».
Η ευτυχία μπορεί να κρύβεται σε πολύ μικρότερα πράγματα από αυτά που φανταζόμαστε. Οι μικρές χαρές της ζωής είναι πολύ πιο σημαντικές για τη γενική μας ευεξία. Ας τις δώσουμε μεγαλύτερη προσοχή και ας μη μένουμε αδιάφοροι στο περιβάλλον μας.
Ο αλτρουισμός και ο εθελοντισμός, σύμφωνα με τις μελέτες, βελτιώνουν τη διάθεση, ενισχύουν την αυτοεκτίμηση, συνδέονται με την καλύτερη ψυχική και σωματική υγεία ενώ φαίνεται επίσης να ευνοούν τη μακροζωία.
Όλα όσα χρειαζόμαστε για να γίνουμε ευτυχισμένοι βρίσκονται μέσα μας. 
Μπορούμε όλοι να βρούμε αυτό το «ιδιαίτερο μέρος» μέσα μας επιλέγοντας το σωστό «κλειδί» που θα ανοίξει την πόρτα της ψυχής μας, αρκεί να το αποφασίσουμε. 
  • Μπορούμε να αποκτήσουμε την κυριότητα της ευτυχίας μας:Να εστιάζουμε σε λύσεις, αντί για προβλήματα. Να βρίσκουμε τα δώρα που κρύβει η ζωή και να κάνουμε ανακωχή και ειρήνη με τον εαυτό μας, καθώς και με τους γύρω μας.   
  • Να μην πιστεύουμε όλα όσα μας "λέει" το μυαλό μας: Να εξετάζουμε την ισχύ και αποτελεσματικότητα των σκέψεών μας. Να απαλλαγούμε από εκείνες τις σκέψεις που δεν μας αξίζουν και να κατευθύνουμε το μυαλό μας προς την χαρά.   
  • Να αφήνουμε την αγάπη να μας οδηγήσει: Να εστιάζουμε στην ευγνωμοσύνη, στη συγχώρεση και στην καλοσύνη. (Αυτό λειτουργεί εξίσου αποδοτικά τόσο στην προσωπική, όσο και στηνεπαγγελματική ζωή μας).   
  • Να κάνουμε τα κύτταρα του σώματός μας ευτυχισμένα: Να μάθουμε πώς να "τρέφουμε" το σώμα μας, να το ενεργοποιούμε και να συντονιζόμαστε στη σοφία του.  
  • Να συνδεόμαστε με το πνεύμα μας: Να προσκαλέσουμε τη "σύνδεση" με την υψηλή νοημοσύνη μας, να ακούμε την "εσωτερική" φωνή μας και να αρχίσουμε να εμπιστευόμαστε την ίδια τη ζωή μας για να μας φέρει αυτά που επιθυμούμε.  
  • Να κάνουμε σκοπό μας να ζούμε με έμπνευση: Να βρούμε τοπάθος μας, να ακολουθούμε την έμπνευση της στιγμής και να συμβάλουμε σε κάτι μεγαλύτερο.   
  • Να καλλιεργούμε αρμονικές σχέσεις. Να τις μεταχειριζόμαστε έτσι ώστε να μεγαλώσουν και να δυναμώσουν. Να περιβάλλουμε τον εαυτό μας από αρμονικούς ανθρώπους και να αρχίσουμε να βλέπουμε τον κόσμο σαν μια μεγάλη οικογένεια.    

November 20, 2013

Το κορίτσι που έκανε παρέα με τα άγρια ζώα της Αφρικής

Η Tippi Degre είχε μια ασυνήθιστη παιδική ηλικία. Οι γονείς της είναι Γάλλοι φωτογράφοι της άγριας
φύσης. Γεννήθηκε στην Αφρική και μεγάλωσε στην αφρικανική έρημο.  Εκεί δημιούργησε ένα ασυνήθιστο δεσμό με πολλά άγρια ​​ζώα, συμπεριλαμβανομένων ενός αφρικανικού ελέφαντα, μιας λεοπάρδαλης, λιονταριών, κροκόδειλων, τσίτα, ακόμη και ενός φιδιού.

|



Η Tippi μετακόμισε αργότερα με τους γονείς της στη Μαδαγασκάρη και στη συνέχεια στη πατρίδα της τη Γαλλία. Παρακολούθησε μαθήματα σε τοπικό σχολείο στο Παρίσι για δύο χρόνια, ωστόσο η ζωή στην Αφρική την έκανε να έχει πλέον ελάχιστα κοινά και πολλές διαφορές με τους συμμαθητές της. Το γεγονός αυτό οδήγησε τους γονείς της στο να προσλάβουν δασκάλους για να της κάνουν μαθήματα κατ’ οίκον.
Σπούδασε  κινηματογράφο στη Σορβόννη, και έχει ήδη κινηματογραφήσει αρκετά ντοκιμαντέρ στην Αφρική, για λογαριασμό του Discovery channel.

by Αντικλείδι , http://antikleidi.com


Jazz Music

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Music