January 20, 2013

NOSSO LAR

Η ΖΩΗ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ : Βραζιλιάνικη ταινία. Υπάρχει μεταγλώττιση στα Ελληνικά. Δείτε την, θα σας λύσει πολλές απορίες. Βέβαια αναφέρετε σε μία μερίδα μόνο των απλών ψυχών. Αλλά η διαδικασία είναι περίπου η ίδια για όλες τις σφαίρες. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχουν πολλοί τέτοιοι αιθερικοί "σταθμοί" ανάλογα με το τι έχει επιλέξει ο καθένας να κάνει. Όμως η διαδικασία του κατωφλιού είναι ίδια για όλες τις ψυχές ανεξάρτητα σε ποιά σφαίρα (διάσταση) είναι προορισμένος ο καθένας να πάει.



January 19, 2013

Minor Project - *Fairy tale* (feat. Marietta Fafouti)


 

Αδελφές Ψυχές

Αυτές οι δύο ψυχές, που οι ιδιότητές τους ταιριάζουν απόλυτα η μία με την άλλη, γίνονται φίλοι, συνεργάτες, εραστές, τη στιγμή που συναντιούνται, και βρίσκουν μια ικανοποίηση που δεν έχουν δοκιμάσει ποτέ πριν ακριβώς, επειδή όλη η ζωή τους έχει υπάρξει ως μια ερώτηση και ξαφνικά απαντιέται.
Αυτό μπορεί να έρθει νωρίς ή αργά στη ζωή, αλλά έρχεται ένας καιρός στη ζωή των περισσότερων ψυχών, όταν συναντούν κάποιον, που είναι η απάντηση στην ερώτηση της ψυχής τους.
Οι ψυχές δεν χρειάζονται να ξέρουν ποια είναι η ερώτηση ούτε ποια απάντηση. Αντιπροσωπεύουν για κάποιον άλλον και φυσικά δεν ξέρουν ούτε την δική τους απάντηση, αλλά όταν έρχεται ξέρουν ότι τη βρήκαν, νιώθουν μεγάλη ικανοποίηση και πληρότητα, και ασυναίσθητα ξέρουν ότι είναι η απάντηση στην ερώτησή τους.
Μπορεί αυτές οι δυο ψυχές στο παρελθόν να υπήρξαν φίλοι ή εραστές ή γονείς με παιδί αλλά δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι γνωρίζονταν για πολλά χρόνια και πολλά χρόνια πριν, σε μια προηγούμενη ζωή.
Πολύ συχνά οι άνθρωποι δεν το συνειδητοποιούν όταν συναντούν τη δίδυμη ψυχή τους, ή και το αντίθετο, πολύ συχνά το ξέρουν και όμως δεν αισθάνονται βέβαιοι.
Μπορεί να συμβεί να γνωρίσουμε περισσότερες από μια αδελφές ψυχές ή συντρόφους ψυχής στη ζωή μας. Λένε ότι, μαθαίνουμε πολλά από ζωή σε ζωή και υπάρχουν πολλές υποχρεώσεις που πρέπει να εκπληρώσουμε. Ερχόμαστε σε επαφή με πολλούς ανθρώπους που έχουν κάποια μηνύματα να μας μεταφέρουν ή κάποια μαθήματα να μας δώσουν και αντίστοιχα εμείς σε κάποιους άλλους, που έχουν έναν πολύ συγκεκριμένο σκοπό.
Πολύ συχνά αγνοούμε τα μηνύματα και τους ανθρώπους που εκπληρώνουν αυτό το σκοπό, πολλές φορές τα κατανοούμε πολύ αργότερα, αφού έχουν φύγει από τη ζωή μας.
Τα μαθήματα, κάποιες φορές, είναι ευχάριστα και εύκολα, αλλά μπορεί να είναι και επίπονα κατά περιόδους.


πηγη

January 18, 2013

Rumi

To wander in the fields of flowers pull the thorns from your Heart.

Rumi
 

ΙΕΡΟΣ ΗΧΟΣ & ΙΕΡΗ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ


Ο Ήχος θεωρείται συνήθως ως συνειδητή δόνηση η οποία εκφράζει συναίσθημα. Ωστόσο δημιουργούμε ήχο συνειδητά και μέσω των σκέψεών μας. Τόσο οσυνειδητός όσο και ο μη-συνειδητός ήχος δημιουργεί μια συχνότητα και ακολουθία η οποία: 
-είτε θεραπεύει και αποκαθιστά το φυσικό μας ρυθμό =αρμονία 
-ή παραμορφώνει και συγχέει τον φυσικό μας ρυθμό =δυσαρμονία 
Ο ήχος στην πιο αγνή του μορφή είναι η φυσική έκφραση της Θεϊκής φωνήςεν δράση. Σε περιόδους μεγάλης σοφίας στον Πλανήτη Γη, η φωνή και η έκφρασή της μπορούσε να κατανοηθεί και να χρησιμοποιηθεί για δημιουργία, θεραπεία, ισορροπία, αρμονία και μεταμόρφωση. 

Ο Ήχος ήταν ΙΕΡΟΣ. Ο Ήχος ακόμα είναι ΙΕΡΟΣ. Τα μυστήρια του ιερού ήχουμάς αποκαλύπτονται ακόμα μία φορά για να χρησιμοποιηθούν για το ανώτατο καλό του πλανήτη και όλων όσων υπάρχουν πάνω σε αυτόν. Με ανοιχτή καρδιά και μυαλό μπορούμε να μάθουμε πώς να δημιουργούμε ήχο για τον λόγο που η Θεϊκή Δύναμη σκόπευε. 
Κάθε θεραπεία πρέπει να ξεκινάει με εμάς. «Όπως μέσα έτσι και έξω», σύμφωνα με τον Πνευματικό Νόμο. Καθώς προχωρούμε στην 5ηδιάσταση, η δόνησή μας πρέπει να συντονιστεί με αυτή τη συχνότητα. Γι’αυτό αυτή τη στιγμή πολλοί άνθρωποι βιώνουν πολύ βαθιές σωματικές, νοητικές, συναισθηματικές και πνευματικές αλλαγές. 
Μαθαίνοντας πώς να κατανοούμε και να δουλεύουμε με τη συχνότητα και τηδόνηση του ήχου, μπορεί να μας βοηθήσει να δημιουργήσουμε εσωτερική αρμονία που μας επιτρέπει να εισέλθουμε ολοκληρωτικά στην 5η διάσταση. Καθώς εξελισσόμαστε σε αυτό, δημιουργούμε τη σταθερότητα η οποία θα υποστηρίξει και άλλους να κάνουν το ίδιο. 
Είναι ξεκάθαρο ότι πρέπει να μάθουμε πώς να θεραπεύουμε και να διατηρούμε τη δική μας αρμονία. Δεν υπάρχει λόγος να εστιαστούμε στο να «ξεφορτωθούμε» (ή να προσπαθούμε να ξεφορτωθούμε) τη δική μαςανεπιθύμητη ενέργεια. Δεν μπορείς να ξεφορτωθείς κάτι που σου ανήκει. Να το θέσουμε απλά, η ενέργειά μας είναι η δική μας ενέργεια – δεν μπορεί να πάει πουθενά. 
Μπορεί μόνο να αγαπηθεί, να θεραπευθεί και να μετουσιωθεί. Ως επί το πλείστον, ενέργειες που δεν ανήκουν στο ενεργειακό μας πεδίο μπορούν να απομακρυνθούν. Ωστόσο, από τη στιγμή που θα γίνουμε πιο ειδικοί στο να αποκαθιστούμε την ισορροπία και την αρμονία μέσα μας, είναι λιγότερο πιθανό να απορροφούμε την αρνητικότητα των άλλων ανθρώπων. 
Πώς λοιπόν, κατανοόντας τη συχνότητα και την ιερή γεωμετρία μπορεί να μας βοηθήσει να δημιουργήσουμε τη δόνηση της 5ης διάστασης; Μπορούμε να περιγράψουμε τη συχνότητα απλώς ως τον ρυθμό στον οποίο ρέει η ενέργεια. Η Ιερή Γεωμετρία έχει 2 όψεις κλειδιά. 
Πρώτον, υπάρχει το σχήμα (ή η μορφή) η οποία είναι η αρσενική όψη. Δεύτερον, υπάρχει το αίσθημα (ή η αίσθηση) που προέρχεται από την εμπειρία της μορφής και αυτή είναι η θεϊκή θηλυκή όψη. Κατανοώντας και δουλεύοντας συνειδητά με την Ιερή Γεωμετρία μπορεί να θεραπεύσει και να αποκαταστήσει την ισορροπία τόσο στα δικά μας τσάκρα (ενεργειακά κέντρα) όσο και στα τσάκρα του πλανήτη. 
Όταν είμαστε σε απόλυτη αρμονία με τη Δημιουργία, η ενέργειά μας ρέει ελεύθερα. Γινόμαστε Ένα με Όλα. Κατορθώνοντας αυτό όμως, είναι το πρώτο βήμα – πρέπει να μάθουμε επίσης να διατηρούμε αυτό το ρυθμό, με το να αναπτύξουμε μια λεπτή κατανόηση και επίγνωση της δικής μας συχνότητας και να την προσαρμόσουμε με σκοπό να διατηρήσουμε την ισορροπία. 
Έτσι, αν συνδυάσουμε ιερό ήχο, συχνότητα και ιερή γεωμετρία μαζί, έχουμε τα εργαλεία που χρειαζόμαστε γι’αυτό. Αυτή η μορφή θεραπείας αξιοποιεί τη θεϊκή θηλυκή ενέργεια, οπότε είναι σημαντικό να αναγνωρίζουμε ότι όταν μιλάμε για κατανόηση, εννοούμε τη γνώση από καθαρά αισθαντική προοπτική – πρέπει να νιώθουμε τι συμβαίνει και να αφήνουμε το νου μας να πάρει την πίσω θέση. Να είμαστε παρόντες στην εμπειρία. 


Με πολύ Αγάπη και Φως 
Ναμαστέ 
Ελίζαμπεθ Ανν

Πηγη


January 17, 2013

Η μοναχικότητα

Η "μοναχικότητα", ( μ' αυτό δεν εννοώ την εσωτερική ερήμωση ή μοναξιά) είναι βασικά ένα άδειασμα από το αγελαίο στοιχείο. Είναι η διάλυση των πρωτόγονων, ενστικτωδών, τυφλών καταβολών μας. Αυτό το στοιχείο βρίσκεται παραχωμένο στα βάθη μας, (κληρονομιά αιώνων) και βασίζεται στο φόβο. Όταν αυτός ο συλλογικός δεσμός σπάσει, μένει κανείς άδειος, "μοναχικός" και όμως, σε επικοινωνία με ολόκληρο τον κόσμο. Σε επικοινωνία αγάπης και όχι "σε σχέση" που απορρέει από κάποιον σκοτεινό, μη συνειδητό φόβο που αναζητεί ασφάλεια σε αγελαίους δεσμούς. Είναι μια ελεύθερη, ανοικτή επικοινωνία γιατί φόβος πια δεν υπάρχει. Μοναχικότητα, λοιπόν, είναι η διάλυση των αρχέγονων δεσμών με τον φόβο, η διάλυση της μη-συνειδητής συλλογικότητας και η ανατολή μιας συνειδητής, άφοβης, ελεύθερης και γεμάτης αγάπη επικοινωνίας με τα πάντα..

ΣΟΦΙΑ ΑΝΤΖΑΚΑ

January 15, 2013

Ο ΤΡΟΧΟΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ

Οταν   ενας  ανθρωπος   ανησυχει, η  απελπισια του  τον κανει  να προσκολλαται  σε οτιδηποτε   και απο την στιγμη που εχει  προσκολληθει   ειναι γραφτο  να εξαντληθει  η να εξαντλησει  οποιονδηποτε  η  οτιδηποτε  ειναι αυτο απο το οποιο  κρεμεται.  Απο την  αλλη, ενας πολεμιστης- κυνηγος  ξερει  οτι θα βρει θηραματα   στις παγιδες του   ξανα και ξανα, και γιαυτο   δεν  ανησυχει Η  ανησυχια  καθιστα καποιον διαθεσιμο, ασυναισθητα διαθεσιμο.


Ο πολεμιστης   κυνηγος   ερχεται σε προσωπικη επαφη με τον κοσμο του, κι ωστοσο  παραμενει  απροσιτοςγια αυτο τον κοσμο. Τον αγγιζει  ελαφρα, μενει εκει  για οσο  χρειαζεται  και  επειτα  απομακρυνεται γρηγορα, διχως να αφησει πισω του  ουτε  ιχνος.

Το να εισαι  πολεμιστης -κυνηγος δε σημαινει απλα να στηνεις παγιδες.  Ενας  πολεμιστης- κυνηγος δεν πιανει  το θηραμα του  επειδη  στηνει παγιδες  η επειδη  γνωριζει ολες  τις συνηθειες της  λειας του, αλλα  επειδη ο  ιδιος  δεν εχει  συνηθειες.  Αυτο  ειναι το πλεονεκτημα του.Δε  μοιαζει  καθολου με ζωα   που κυνηγα, τα οποια χαρακτηριζονται  απο συγκεκριμενες  συνηθειες  και  προβλεψιμες ιδιορρυθμιες. Ειναι  ελευθερος, ρευστος, απροβλεπτος.

Ο πολεμιστης πρεπει  να μαθει να κανει την καθε πραξη του να εχει σημασια, αφου προκειται  να μεινει σε αυτο  τον κοσμο μονο για λιγο- στην πραγματικοτητα παρα πολυ λιγο  για να βιωσει ολα τα θαυματα  του..

Οι  πραξεις  εχουν δυναμη. Ειδικα  οταν  ο πολεμιστης  δρα γνωριζοντας οτι οι πραξεις αυτες   ειναι  η τελευταια του  μαχη. Υπαρχει  μια παραξενη πληροτητα  στο να δρα κανεις  γνωριζοντας πως οτι κανει  μπορει να ειναι η τελευταια του πραξη πανω στη γη..

Ο πολεμιστης  πρεπει να εστιαζει την  προσοχη του στον κρικο που συνδεει  τον ιδιο με τον θανατο του. Χωρις  τυψεις, λυπη η ανησυχια, πρεπει να  εστιαζει την προσοχη του στο γεγονος οτι δεν εχει αρκετο χρονο  και ετσι  να αφηνει  τις πραξεις του  να ακολουθουν  αναλογη ροη. Πρεπει  να επιτρεπει  σε καθεμια απο τις  πραξεις του να ειναι η τελευταια του μαχη πανω στη γη.. Μονο  κατω απο αυτες  τις  προυποθεσεις   οι πραξεις του θα φερουν  μεσα τους  την εναρετη δυναμη  τους.
Αλλιως, για οσο ζει, θα ειναι οι πραξεις ενος ανοητου.

Ο  θανατος  μας περιμενει,  και αυτη η πραξη  που τελουμε τωρα μπορει να ειναι η τελευταια μας  μαχη πανω στη γη.  Την   ονομαζω  μαχη, γιατι ειναι ενας αγωνας. Οι περισσοτεροι ανθρωποι  ακολουθουν μια διαδοχη  πραξεων  χωρις  αγωνα η σκεψη.  Αντιθετα, ο  πολεμιστης  - κυνηγος  υπολογιζει καθετι που κανει. Και   εφοσον    διαθετει βαθεια γνωση του  θανατου του,  βαδιζει  με συνεση, λες  και καθε πραξη του  ειναι  η τελευταια του  μαχη.  Μονο  ενας  ανοητος θα αδυνατουσε να συλλαβει  το πλεονεκτημα του  πολεμιστη-κυνηγου  εναντι των συνανθρωπων του. Ο πολεμιστης  αντιμετωπιζει την τελευταια του μαχη  με το σεβασμο που της  αρμοζει. Ειναι φυσικο λοιπον, κανοντας  την  τελευταια  του πραξη πανω στη γη, να δωσει  τον καλυτερο του εαυτο.  Ειναι  πιο ευχαριστο  ετσι. Αμβλυνει το φοβο του..

Ο  πολεμιστης ειναι  ενας  αμεμπτος, αψογος  κυνηγος, ο οποιος  επιδιωκει τη δυναμη δε βρισκεται εκτος  εαυτου   ουτε εχει χασει τα λογικα του ουτε διαθετει  το χρονο  η τη  διαθεση να παραπλανησει  η να πει ψεματα στον εαυτο του η να κανει λανθασμενη κινηση.  Αυτο που διακυβευεται ειναι παρα πολυ υψηλο για να κανει κατι τετοιο. Αυτο που  διακυβευεται ειναι η μεθοδικα δομημενη  ζωη του, που του εχει παρει  τοσο καιρο  να ενδυναμωσει και να τελειοποιησει.
Δεν  προκειται  να την  πεταξει απο το  παραθυρο κανοντας  ανοητα κακη εκτιμηση  των  πραγματων,εκλαμβανοντας κατι  ως  κατι αλλο..


Αποσπασματα  απο το  Ταξιδι στο Ιξτλαν.
του  Καρλος    Καστανεντα.


Πηγή

Έρωτας

Είναι τα χείλη μου μια πεταλούδα
που ζυγιάζεται ανάλαφρα κι είναι ένα κόκκινο
λουλούδι στα χείλη σου που
σαλεύει ανεπαίσθητα.
...........Τα χέρια μου
πέφτουνε πίσω στις πλάτες σου σαν
καταρράχτες νερού. Τα δικά σου το ίδιο.

Καρφιτσωθήκαν θαρρείς στον αέρα
τα έντομα, μείναν ακίνητα.
Στεκόμαστε ασάλευτοι μέσα σ' ένα
όρθιο στεφάνι σιωπής. Το αγεράκι
που ως λίγο πιο πριν ακουγόταν, ξεψύχησε.
Στα μαλλιά του ένα αηδόνι προσμένει
να βγει το φεγγάρι.



Νικηφόρος Βρεττάκος

January 14, 2013

ΑΜΠΛΙΑΝΙΤΗΣ ΜΑΚΗΣ LOVE SECRET

Καινούργια ημέρα νεα εβδομάδα 
Ελπίδα Φώς και Αγάπη...


Jazz Music

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Music