September 6, 2012

Phenomena - Dance With The Devil

Αυτη ειναι η μουσικη προταση της ημερας καλο απογευμα.....

Form a circle, join the line
The spirits of the night beat time
Satan's fiddle strikes the bow
Start the dance around they go

Face to face with destiny
Let their wildest dreams run free
Ecstasy fills their minds
They are damned until the end of time

Dance... You're loosing control
Dance... He's stealing your soul
Dance with the devil

Sold their souls, satan's slaves
Now the devil must be paid
The music holds them in its spell
They'll soon be dancing now in hell

Dance... You're loosing control
Dance... He's stealing your soul
Dance with the devil

September 5, 2012

Ο ΓΛΑΡΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΦΩΣ


Ένας ινδιάνικος μύθος, όλο φως
Οι Ινδιάνοι Νούτκα που ζουν στον Καναδά, διηγούνται μια περίεργη ιστορία για τους γλάρους, άκρως διδακτική:
Κάποτε, λένε, όταν το Μεγάλο Πνεύμα έφτιαξε όλα τα πράγματα, χάρισε στους «πρώτους ανθρώπους» δώρα κλεισμένα σε κέδρινα σκαλισμένα κουτιά. Οι «πρώτοι άνθρωποι» ήταν τα ζώα, που υπήρχαν εδώ πριν από εμάς. Σε ένα κουτί υπήρχε το νερό και, όταν αυτό ανοίχτηκε, όλο το νερό κύλησε έξω και ανέβηκε στον ουρανό φτιάχνοντας τα σύννεφα. Μετά έπεσε από τον ουρανό σαν βροχή και σχημάτισε τα ποτάμια που γέμισαν τα κοιλώματα και έφτιαξαν τη θάλασσα.
Ένα άλλο κουτί περιείχε όλα τα βουνά, τα οποία βγήκαν έξω και τοποθετήθηκαν εκεί όπου βρίσκονται ακόμα και σήμερα.
Σε άλλο κουτί υπήρχαν όλοι οι σπόροι των φυτών, ενώ σε άλλο βρισκόταν ο άνεμος, που φύσηξε και σκόρπισε τους σπόρους στις τέσσερις γωνιές του κόσμου.
Καθένας από τους «πρώτους ανθρώπους» άνοιξε το κουτί του, εκτός από τον γλάρο που είχε στο κουτί του το φως του κόσμου. Ο γλάρος το κρατούσε καλά κλεισμένο και έτσι στην αρχή υπήρχε μόνο σκοτάδι. Τα άλλα ζώα ζήτησαν από τον γλάρο να το ανοίξει, όμως αυτός αρνήθηκε κρατώντας το σφιχτά κάτω από τη φτερούγα του. Αφού είδαν κι απόειδαν ζήτησαν τη βοήθεια του κόρακα, που ήταν εξάδελφος του γλάρου. Ο κόρακας έκανε ό,τι περνούσε από το χέρι του για να τον πείσει να ανοίξει το κουτί. Τον ικέτευσε, τον κολάκεψε, χωρίς όμως αποτέλεσμα. Ο κόρακας θύμωσε πολύ με την άρνηση του γλάρου και σκέφτηκε: «Ο γλάρος κάνει κακό σε όλους τους ανθρώπους. Μας δημιουργεί μεγάλο πρόβλημα. Ίσως θα βοηθούσε αν έμπαινε ένα αγκάθι στο πόδι του»… Και επειδή ό,τι σκεφτόταν ο κόρακας γινόταν πραγματικότητα, ο γλάρος άρχισε να σκούζει από πόνο: «Το πόδι μου, το πόδι μου, κάτι μπήκε στο πόδι μου!..» Ο κόρακας προσφέρθηκε να βοηθήσει παριστάνοντας τον ανήξερο. Αλλά όταν έσκυψε και είδε το αγκάθι, αντί να το τραβήξει έξω, το έσπρωξε πιο μέσα! Ο γλάρος τσίριξε από τον πόνο. «Ωχ, συγνώμη γλάρε μου, δεν μπορώ να δω τι κάνω. Αν είχε λίγο φως»… Τότε ο γλάρος άνοιξε λίγο το καπάκι του κουτιού του και βγήκε έξω ελάχιστο φως, που όρμησε και ανέβηκε στον ουρανό. Έτσι ο κόρακας ήταν ο πρώτος που είδε τα αστέρια. Και ήταν πολύ όμορφα… Έσκυψε ξανά ο κόρακας στο πόδι του γλάρου και έσπρωξε ακόμα πιο μέσα το αγκάθι. Ο γλάρος ούρλιαξε, σήκωσε το ένα φτερό, αλλά συνέχιζε να κρατά σφιχτά το κουτί με το άλλο… «Με συγχωρείς», είπε ο κόρακας «δεν υπάρχει αρκετό φως, άνοιξε ακόμα λίγο το κουτί!». Ο γλάρος το άνοιξε λίγο ακόμα και βγήκε έξω ένα κυκλικό χλωμό φως που ανέβηκε στον ουρανό. Και ο κόρακας ήταν ο πρώτος που είδε το φεγγάρι. Και ήταν πολύ όμορφο… Ο κόρακας έσκυψε ξανά και έσπρωξε πιο βαθιά το αγκάθι μέσα στο πόδι του γλάρου. Εκείνος έβγαλε μια δυνατή κραυγή, άνοιξε και τα δύο φτερά του και το κουτί έπεσε κάτω. Το καπάκι άνοιξε και βγήκε από μέσα μια γιγάντια μπάλα από φωτιά, η οποία εκτινάχτηκε ψηλά στον ουρανό. Ακόμα και ο κόρακας δεν μπορούσε να κοιτάξει αυτό το λαμπρό φως. Δεν μπορούσε να κοιτάξει τον ήλιο! Έτσι δημιουργήθηκε η πρώτη πραγματική μέρα! Εκείνη τη στιγμή ο γλάρος κατάλαβε ότι η απροθυμία του να δώσει αυτό που κατείχε του έφερνε πόνο. Κατάλαβε ότι μόνο όταν δίνεις χωρίς ενδοιασμούς, φεύγει ο πόνος και ανοίγει ο δρόμος για την ελευθερία.
* Ο μύθος λέει πως, αν κάποιος βρεθεί στα μέρη όπου ζει ο γλάρος, θα τον δει μερικές φορές να σηκώνει το ένα του πόδι και να στέκεται στο άλλο. Υπάρχουν δύο εκδοχές γι΄ αυτό: Η μία λέει ότι το αγκάθι εξακολουθεί να βρίσκεται στο πόδι του και η άλλη ότι ο κόρακας το έβγαλε, αλλά ο πόνος από το αγκάθι δεν έχει ξεχαστεί…
Πάντως από τότε ο γλάρος και ο κόρακας δεν ξαναμίλησαν!

Ησίοδος:Τα πέντε γένη

Ενα ποιητικό παραμύθι αχαλίνωτης πραγματικότητας γραμμένο από τον Ησίοδο το 730 π.Χ. περίπου.

Το γένος το σιδερένιο είμαστε εμείς; Πότε θα μας ξολοθρέψει ο μεγάλος Δίας , εμας το γένος το λιγόζωο , το τιποτένιο , το χωρίς αιδό και δικαιοσύνη ... (;)
Και πιο γένος θα ακολουθήσει ;


September 4, 2012

Paradise or Oblivion


Το Paradise or Oblivion είναι ένα σύντομο ντοκιμαντέρ - εισαγωγή για τους ανθρώπους που έρχονται σε πρώτη επαφή με τους στόχους και τις προτάσεις του Venus Project. .

Ένα δωρεάν online ντοκιμαντέρ που δημιουργήθηκε από το Venus ProjectΠρωτότυπη μουσική απόCarly Paradis (http://www.carlyparadis.com/) από το άλμπουμ της "
They Have Been Watching".
To επίσημο site: http://www.paradiseoroblivion.com/
Σε αυτό το ντοκιμαντέρ αναφαίρονται με λεπτομέρεια οι βαθύτερες αιτίες των συστημικών διαταραχώντων αξίων και τα επιζήμια συμπτώματα που προκαλούνται από την τρέχουσα κοινωνικο-οικονομική κατάσταση του πολιτισμού μας. To Venus Project τάσσεται υπέρ ενός νέου κοινωνικο-οικονομικού συστήματος, ενημερωμένο με την σημερινή γνώση, που χαρακτηρίζει τη δια βίου εργασία του ΚοινωνικουΜηχανικου, φουτουριστή, εφευρέτη και Βιομηχανικού σχεδιαστή Jacque Fresco, που ο ίδιος αποκαλείοικονομία βασισμένη σε πόρους.

Στην ταινία τονίζεται η ανάγκη να ξεπεράστουν παρωχημένες και αναποτελεσματικές μέθοδοι της πολιτικήςτων νόμων, των επιχειρήσεων και να χρησιμοποιθεί η μεθόδος της επιστήμηςσε συνδυασμόμε την υψηλή τεχνολογίαγια να καλυφθούν οι ανάγκες όλων των ανθρώπων του κόσμουΔεν βασίζεται στις απόψεις των πολιτικών και οικονομικών ελίτ ή στην σφαίρα της φαντασίαςαλλά στη διατήρηση μιας δυναμικής ισορροπίας με τον πλανήτη που θα μπορούσε να προσφέρει τελικά την αφθονία για όλους τους ανθρώπους.

Το "Παράδεισος ή Λήθη", από το Venus Projectεισάγει τον θεατή σε ένα πιο κατάλληλο σύστημα αξιών με ολιστική προσέγγιση προς όφελος του ανθρώπινου πολιτισμού.

September 3, 2012

HOME - a film by Yann Arthus-Bertrand [Greek Subtitles]


Ζούμε σε εξαιρετικούς καιρούς. Οι επιστήμονες μας λένε ότι έχουμε λίγα έτη για να αλλάξουμε τον τρόπο που ζούμε ,να αποτρέψουμε την μείωση των φυσικών πόρων και την καταστροφική εξέλιξη του κλίματος της Γης .Το ρίσκο είναι υψηλό για εμάς κα...ι τα παιδιά μας. Όλοι πρέπει να συμμετέχουν στην προσπάθεια, το HOME δημιουργήθηκε για να μεταφέρει αυτό το μήνυμα της κινητοποίησης σε κάθε άνθρωπο εκεί έξω.


Για αυτόν τον λόγο το HOME έπρεπε να είναι ελεύθερης διακίνησης ,η ομάδα PPR κατέστησε αυτό δυνατό. Το ΗΟΜΕ είναι μια μη κερδοσκοπική ταινία. 
Aφήγηση : Glenn Close

Το HOME δημιουργήθηκε για εσάς : μοιραστείτε το και δράστε για τον πλανήτη.

Πραγματικά μια καταπληκτική παραγωγή που όλοι πρέπει να απολαύσουν.

Σελίδα Δημιουργού: http://www.yannarthusbertrand.org/

Περισσότερες πληροφορίες: http://www.home-2009.com/

September 2, 2012

Mohicans: My Beautiful Hill

Our dreams are just like butterflies: some are fragile, some flutter away, some stay, some are small and some are big, but all of them are beautiful in their own way .
Καληνυχτα.....

Zero

Πως μπορει λοιπον το τιποτα να ειναι......κατι
Kαλημερα καλη Κυριακη...

Με Ελληνικους υποτιτλους....

September 1, 2012

Indian Vision - Chirapaq - Native American - Powerful Pride - Sacred Medicine

Ο ινδιάνικος πολιτισμός είναι ένας εντελώς ξεχωριστός πολιτισμός στην ιστορία της ανθρωπότητας.Και ένας πολιτισμός που πάντα θαύμαζα... Καλημέρα και καλό μήνα....

Yesterday I was crying
as nobody saw me
I cried lonely
and I felt pain when I was
remembering my poor mother
Where is my heart?
where are my eyes?
They are already sad with me
Don't cry with me
my eyes cry
my heart suffers when I'm
remembering my parents



August 31, 2012

Follow the mOOn

Σημερα μια ωρα πριν τα μεσανυχτα ραντεβου στο Karma Web Radio ...θα ακολουθησουμε το φεγγαρι...http://karmawebradio.blogspot.com/ στο μικροφωνο ο Dimitris Karma με τη βοηθεια στη μουσικη επιμελεια απο τηνGeorgia Kakou

Γιάννης Δρόλαπας

"Η σημερινή κοινωνία,μέσα από πολλούς μηχανισμούς,περνάει και γεννά ένα νέο μοντέλο ανθρώπου που έχει αδυναμία επιβίωσης σε φυσικό περιβάλλον.Δηλαδή μαθαίνουμε να ζούμε μέσα σ'ένα κλειστό σύστημα και μαθαίνουμε να εξαρτούμε την ύπαρξη μας μέσα απ'αυτό.Αν κλείσει δηλαδή ο φούρναρης δε θα φάμε ψωμί ή αν έχουν απεργία τα λεωφορεία και τα ταξί δε θα πάμε πέντε χιλιόμετρα με τα πόδια να δούμε έναν φίλο μας."
"Όλη αυτή η κρίση,που για μένα είναι κρίση,δεν είναι ίδιον της Ελλάδας,είναι διεθνές φαινόμενο και μπορώ να πω ότι έξω επειδή είναι πιο μπροστά από εμάς είναι σε πολύ χειρότερο επίπεδο πάνω σ'αυτό τον τομέα.Δηλαδή η κοινωνία έχει μια σαφή αυτοκαταστροφική τάσηκι ενώ όλα τα πολιτικά συστήματα ευαγγελίζονται τη λίγη δουλειά και την απόλαυση μετά των αγαθών που θα παράγει ο εργαζόμενος,εμείς βλέπουμε ότι παντού ο κόσμος αντί να δουλεύει λιγότερο δουλεύει περισσότερο και συνέχεια βρίσκεται κυνηγώντας κάποιες ανύπαρκτες ανάγκες στην ουσία τεχνητά δημιουργημένες..""Τώρα εκτός απ'τη μουσική θα θελα να περάσω τη ζωή μου μαθαίνοντας.Τι να μάθω;Ο,τιδήποτε,από το να φυτεύω πατάτες ή να φτιάχνω ένα μουσικό όργανο μέχρι να μάθω τις κινήσεις των πλανητών ή και να μάθω να δείχνω μεγαλύτερη κατανόηση στη μιζέρια και στην στενοκεφαλιά του γείτονα μου..."
Τον ξέρουμε,οι περισσότεροι,ως έναν απ΄τους τοπ ηλεκτρικούς Έλληνες κιθαρίστες των 70's και 80's.Εφάμιλλο ίσως του συνονόματου του Σπάθα.
Έπαιξε (κι έγραψε τραγούδια) στις Μουσικές Ταξιαρχίες του Πανούση αλλά κυρίως στους Vavoura Band του Τζόνυ του Βαβούρα.
Σε μια πρόσφατη αναζήτηση στο ...πηγάδι του youtube βρήκα αυτό το κομμάτι από μια συνέντευξη του στην παλιά δημόσια τηλεόραση.
Δεκαετίες πριν κάποιοι -λίγοι- αναρχοαυτόνομοι,ροκάδες,φρικιά της διανόησης των Εξαρχείων είχαν ήδη από τότε κεντράρει το πού θα πήγαινε η κοινωνία.
Λίγοι τους ακούγαμε αλλά κι εμείς πιο πολύ λόγω μουσικής,όχι γιατί καταλαβαίναμε αυτά που έλεγαν.Σήμερα τα λόγια του Δρόλαπα,οι στίχοι του Άσιμου ή οι παλιές εκπομπές του Πανούση στα διάφορα ραδιόφωνα απ'όπου πέρασε,μοιάζουν σαν-επιβεβαιωμένες πια- προφητείες,για ένα μέλλον που  έμοιαζε από τότε προδιαγεγραμμένο αλλά ελάχιστοι το έβλεπαν.
Πρόταση:
Τελικά η μόνη επανάσταση για τον σημερινό αστικοποιημένο -καλωδιωμένο- άνθρωπο θα 'ναι το να μάθει να φυτεύει τις πατάτες του και να φτιάχνει το ψωμί του.Να είναι αυτόνομος από την τιμή του πετρελαίου κι από τα λίμιτ απ και λίμιτ ντάουν των χαμαιτυπείων που λέγονται χρηματιστήρια.

πηγη

Iron Maiden Stranger In A Strange Land


Καλημερα με το τραγουδι της ημερας
Was many years ago that I left home and came this way

I was a young man, full of hope and dreams
But now it seems to me that all is lost and
nothing gained
Sometimes things ain't what they seem
No brave new world, no brave new world
No brave new world, no brave new world

Night and day I scan horizon, sea and sky
My spirit wanders endlessly
Until the day will dawn and friends from home
discover why
Hear me calling, rescue me
Set me free, set me free
Lost in this place, and leave no trace

[Chorus:]
Stranger in a strange land
Land of ice and snow
Trapped inside this prison
Lost and far from home

One hundred years have gone and men again
they came that way
To find the answer to the mystery
They found his body lying where it fell all that day
Preserved in time for all to see
No brave new world, no brave new world
Lost in this place, and leave no trace

What became of the man that started
All are gone and their souls departed
Left me here in this place
So all alone

[Chorus:]

What became of the man that started
All are gone and their souls departed
Left me here in this place
So all alone

Jazz Music

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Music